• Файл

Роман

Казначей

Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме кандидата на посаду «Казначей»

Огієнко Роман Володимирович
Особиста інформація:
Дата народження - 28.12.1975
Місце проживання - м. Суми
конт. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта - Вища економічна, у 1998 році з відзнакою закінчив Сумський
державний університет за спеціальністю «Менеджмент у виробничій сфері».

Досвід роботи:
Займана посада з 2011 року і до сьогоднішнього дня:
Начальник фінансового відділу кластеру Індустріальної молочної компанії (агрокомпанія).

Досвід:
- Складання платіжного календаря: короткострокове та довгострокове фінансове планування: день,
тиждень, місяць, квартал;
- Контроль виконання бюджету та досягнення планованих фінансових показників;
- Набір, контроль та проведення платежів у системі "Клієнт-Банк" (робота одночасно з 5 банками,
проведення до 500 платежів на тиждень);
- Відображення проведених платежів в 1С 8:Підприємство;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Купівля/продаж валюти, проведення валютних платежів;
- Автоматизація обліку та звітності;
- Робота з великими обсягами інформації.

Попередній досвід роботи:
За тринадцять років роботи у банківській сфері (в т.ч. 7 років на керівних посадах) пройшов
шлях від економіста відділу розвитку та контролю філіальної мережі до начальника управління
розвитку та контролю Головного банку.

Набуті навички та досвід:
1. Координація роботи структурних підрозділів при складанні Фінансової моделі розвитку
підприємства у розрізі структурних підрозділів на рік, квартал. Складання місячних фінансових планів,
контроль виконання та їх коригування.
2. Підготовка звітів та аналітичних довідок фінансової та бізнесової діяльності підрозділів.
Упорядкування комп'ютерних програм, що дозволяє автоматизувати аналіз фінансової складової
діяльності підрозділів.
3. Пошук приміщень/персоналу, підготовка техніко-економічного обґрунтування відкриття
відділень, регіональних центрів, філій та координація їх роботи. За моєю безпосередньою участю
відкрито 25 відділень у Сумській області та 3 регіональні центри по Україні.
Додаткова освіта:
За час навчання в університеті закінчив поглиблений 4-річний курс вивчення англійської мови,
отримав відповідний сертифікат.

Навички роботи з комп’ютером:
Професійно володію Excel, працюю в 1С 8:Підприємство

Додаткова інформація:
Здатність швидко навчатися. До будь-якої роботи завжди ставлюся відповідально.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: