• PRO

Олена

Оператор call-центру, менеджер з продажу, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 04.2021 по 01.2024 (2 роки 9 місяців)
ГК "Діром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комунікація з клієнтами, надання послуг з розрахунками клієнтів. Стресостійкість

Начальник відділення поштового зв'язку

з 12.2014 по 06.2020 (5 років 6 місяців)
АТ КМД "Укрпошта", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Пройшла шлях від оператора зв'язку до керівника відділення. Від обслуговування клієнтів різного класу до керування підлеглими. Здобула навички у сфері надання послуг. Пройшла тренінги від надання сервісу споживачам до організації та функціонування відділу надання послуг. Здобула навички касової дисципліни. Розвинула в собі відповідальність та самостійне прийняття рішень у складних ситуаціях. Стресось

Освіта

Успенівська ЗОШ І-ІІІ ступеня

Середня спеціальна, з 1989 по 2000 (11 років)

Знання і навички

  • 1С:Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Прийом вхідних дзвінків
  • Здійснення вихідних дзвінків
  • Гарна дикція
  • Ведення CRM
  • Теплий продаж
  • Обробка гарячих заявок
  • Робота із запереченнями
  • Холодний продаж
  • Користувач Бітрікс24

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: