Резюме від 11 вересня 2015

Алла

Инспектор по кадрам, менеджер по персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Сухорукова Алла Олегівна

Мета: шукаю цікаву роботу з гармонійним колективом, перспективою кар’єрного зростання та посадовим окладом згідно професійним знанням;

Дата народження: 19 березня 1985 року;

Місце народження: м. Київ;

Місце проживання: м. Київ, вул. Бажана, 28в;

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Досвід роботи:

з 2011 по теперішній час – провідний інспектор з кадрів відділу кадрів Департаменту по роботі з персоналом ТОВ «АГРОМАТ»
з 2011 по теперішній час – начальник відділу кадрів ТОВ "Агромат-декор" за сумісництвом.
з 2009 по 2011рр.– інспектор з кадрів відділу кадрів Департаменту по роботі з персоналом ТОВ «АГРОМАТ»

з 2008 по 2009рр.– провідний фахівець відділу управління персоналом

Департаменту кадрової та економічної політики МАУП

з 2006 по 2008рр. – фахівець відділу управління персоналом

Департаменту кадрової та економічної політики МАУП

з 2005 по 2006 рр. – за договором-підряду у відділі управління

персоналом Департаменту кадрової та економічної політики МАУП;

з 2006 по 2008рр. – менеджер з персоналу за сумісництвом ТОВ «Плазма».






Професійні знання:

-робота з штатом близько 2 (тис) 500 чоловік;
-оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників згідно Кодексу законів про працю,
-облік, ведення та зберігання трудових книжок, внесення змін до трудових книжок;
-оформлення особових справ працівників згідно класифікатора професій;
-надання відпусток (щорічних, учбових, без збереження заробітної плати, для догляду за дитиною);
-складання графіку відпусток;
-оформлення, ведення листків непрацездатності, договорів-підряду;
-написання наказів (по персоналу);
-ведення карточок П-2;
-оформлення штатно-посадової книги;
-оформлення алфавітної книги бази даних працівників;
-формування архіву;
-ведення обліку робочого часу та табельного обліку на підприємстві;
-складання звітів з праці у відділ статистики та до центру зайнятості;
-складанн звітів статистики руху та чисельності окремих категорій персоналу;
-пошук та підбір персоналу;
-проведення співбесіб;
-написання характеристик; нагородних листів, подань на присвоєння держвних нагород.

Освіта:

2002р. – закінчила загальноосвітню школу № 39 м. Києва
2002 - 2006рр. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, Інститут соціальних наук, спеціальність – психологія, спеціалізація – практична психологія, (денна, бакалавр);
2006 –2008рр. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, Інститут соціальних наук, спеціальність – психологія, спеціалізація – практична психологія, (заочна, магістр).

Знання мов: Українською і російською – володію вільно, англійська – читаю і можу розмовляти зі словником.

Знання ПК: 1С-8.1, Windows , Word, , Excel, Internet.

Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, енергійність, інтенсивність в роботі, комунікабельність, уважність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: