- Файл
Ольга
Інспектор відділу кадрів, адміністратор
- Розглядає посади:
- Інспектор відділу кадрів, адміністратор, Менеджер на рецепцію
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11069853/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище, ім’я по батькові: Галінська Ольга Василівна.
Дата народження: 26.03.1973
Телефон: моб. [
E-mail: [
Мета : знайти роботу адміністративну в Дарницькому районі .Києва.
Освіта: 1988 – 1992 рр. – навчання у Вінницькому будівельному технікуму
Кваліфікація : технік-технолог.
2003 – 2009 рр. – Київський інститут бізнесу і технологій ( отримала повну вищу
освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліста з фінансів).
З 03.09.2010 р. по 15.10.2010 р. курси «Бухгалтерський облік та 1С Бухгалтерія».
Досвід роботи:
З 1992 р. по 1994 р. – Працювала інженером технологом цеху КОС.
З 1994 р. по 1995 р. – МПП «Газпромбуд» на посаді бухгалтера.
З 1995 р. по 2008 р. - в ДКП « Дарницький ринок» на посаді інспектора з кадрів.
Функціональні обов`язки:
• Оформлення наказів на прийом, перевід, звільнення, відпустку;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Здача звітів в контролюючі органи;
• Надання довідок співробітникам;
• Оформлення відрядження, табеля робочого часу;
• Складання графіків відпусток і контроль за його виконанням.
• Та інше.
З 2008 р. по 2009 р. – ТОВ «Озар – Ак Япи Україна» на посаді заступника директора з кадрових питань.
Функціональні обов`язки:
• Оформлення наказів на прийом, перевід, звільнення, відпустку;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Здача звітів в контролюючі органи;
• Надання довідок співробітникам;
• Оформлення відрядження, табеля робочого часу;
• Складання графіків відпусток і контроль за його виконанням;
• Підготовка документів та отримання дозволів для роботи іноземців;
• Подання звітності в контролюючі органи з роботи іноземців;
• Та інше.
З 2011 р. по 2014 р. – ТОВ « Сумма Україна» інспектор з кадрів з 2013р., переведена на посаду заступник директора.
Функціональні обов`язки:
• Ведення переговорів;
• Підготовка звітів для засновника;
• Введення співробітників в програму 1С
• Робота з клієнт-банком;
• Та інше
З 2016 р. по 01.02.2018 року працювала в ТОВ «Міорре» на посаді фахівець по роботі з клієнтами.
З 2018 р. по 2022 р. – ТОВ « Діагност КТ» на посаді бухгалтера з виконанням обов’язків інспектора з кадрів.
З 2022 р. по 23.05.2024р працювала – в Територіальному центрі соціального обслуговування Дарницького району у м.Києві на посаді соціального працівника 2 категорії .
Володіння мовами: володію українською та російською мовами вільно,
базовою англійською мовою.
Комп’ютерні навички: маю досвід роботи з персональним комп’ютером:
Windows, MS Excel, Internet Explorer, Outlook, 1C:Бухгалтерія, 1C: Підприємство.
Особисті якості: комунікабельна, ініціативна, презентабельний зовнішній вигляд,
вміння працювати в команді, навчаюсь швидко, шкідливих звичок
не маю.
Додаткові відомості:
Посвідчення водія категорії «В», стаж управління автомобілем з 2012 р.
Маю 3 групу інвалідності (робочу). Родинний стан: не заміжня, маю
доньку.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Інспектор з кадрів, Адміністратор
25 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Соціальний працівник, ТЦ Дарницького району у м.Києві, 1 рік 11 місяців
- инспектор по кадрам, ООО " Сума Украины", 2 роки 11 місяців
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Інспектор відділу кадрів, кадровик, спеціаліст кадрового обліку, адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
HR-менеджер
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст