• PRO

Альона

Бізнес-асистент

Розглядає посади:
Бізнес-асистент, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник ПП в сфері торгівлі. В. О керівника магазину., управляюча супермаркетом

з 04.2017 по 12.2022 (5 років 8 місяців)
ПП супермаркет, Гайсин (Роздрібна торгівля)

1) Ведення ділової документації

2)Управління розкладом підприємця, організація зустрічей, переговорів і ділових подорожей.

3) Ведення переписки (електронною поштою, в месенджерах, соціальних мережах).

4) Робота з документами — підготовка, редагування та форматування різних типів документів.

5) Допомога в обліку доходів та витрат.

6)Ведення первинної бухгалтерії (рахунки, накладні, акти).

7) Контроль за виконанням фінансових зобов'язань (оплата рахунків, комунальних послуг, податків).

8) Спілкування з клієнтами, надання консультацій, обробка замовлень.

9) Підтримка відносин з партнерами, ведення бази даних партнерів.

10)Організаційні та господарські обов’язки:

11)Закупівля необхідних матеріалів

12)Підготовка звітів, аналіз результатів та планування завдань.

13)Ведення плану виконання проєктів, контроль за дотриманням дедлайнів.

14)Координація завдань серед інших співробітників .

15)Допомога в розробці та реалізації маркетингових заходів.

16)Ведення соціальних мереж, створення контенту

17)Аналіз ринку, дослідження конкурентів, допомога у проведенні рекламних кампаній.

Освіта

Вінницький кооперативний інститут економіки та права

Юрист, Вінниця
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (3 роки)

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Педантичність
  • Відповідальність
  • Наполегливість
  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • MS Office
  • Організованість
  • Уміння аналізувати
  • Стресостійкість
  • Чесність
  • Ведення CRM
  • Technical support for users
  • Управління магазином
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Старанність
  • Робота із запереченнями

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:

Відповідальна та організована, здатна самостійно ефективно виконувати задачі й дотримуватися дедлайнів.

Проактивна та уважна до деталей: завжди прагну передбачати потреби керівника та команди, щоб зробити процеси більш плавними та ефективними.

Комунікабельна, з вмінням швидко знаходити спільну мову в онлайн-форматі, що особливо важливо для дистанційної роботи.


Життєві принципи:

Орієнтована на результат та високу якість виконаної роботи, вважаю, що відповідальність і чесність є основою професійного розвитку.

Переконана, що безперервне навчання – це шлях до професійної компетентності, тому постійно вдосконалююсь та оновлюю свої знання.


Досягнення:

Завжди залишаюсь гнучкою до нових викликів і потреб команди, що дозволило суттєво оптимізувати робочі процеси на попередніх місцях роботи.

Вдала співпраця в онлайн-форматі з командами різних часових поясів, що допомогло покращити комунікацію та підвищити ефективність робочих процесів.




Вимоги до місця роботи:

Робота повністю онлайн, оскільки я проживаю за кордоном.

Гнучкий графік із можливістю підлаштування до часового поясу команди.

Комунікація та швидкий зворотний зв'язок для якісного виконання задач у віддаленому форматі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: