• Файл

Надія

Менеджер з продажу, адміністратор

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, адміністратор, Бухгалтер з первинної документації, Direct менеджер, Support agent
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Каспрович Надія Мирославівна тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ

Дата народження: 28 вересня 1989 р.
Місце проживання: м. Львів
Сімейний стан: одружена, є діти
Освіта: 2006 -2011 р.р. Донецький Державний Університет Штучного Інтелекту та
Комп'ютерних Технологій

Факультет: Міжнародна економіка

Досвід роботи:

1. Лютий 2022р.- по сьогодні, менеджер в інтернет магазині
Службові обов'язки:

- Консультація клієнтів в чаті, допомога з вибором товару;
- Оформлення замовлення.

2. Травень 2020р.- лютий 2022р., провідний спеціаліст по
обслуговуванні клієнтів « МБ КУР'ЄР»
Службові обов'язки:

- Консультація клієнтів;
- Внесення замовлень в 1-С,
- Відстеження руху вантажів;
- Контроль логістичного ланцюжка від завантаження до вивантаження
товару;
- Залучення нових клієнтів.

3. Грудень 2018р.- травень 2020 р., провідний фахівець по роботі з
клієнтами ТОВ «ТММ Експрес»
Службові обов'язки:

- Робота з клієнтами ( консультація та надання інформації);
- Прорахунок вартості;
- Прийом замовлень на виклик кур'єрів;
- Заповнення заявок ( імпорт ) та забезпечення їх виконання;
- Контроль комплектності та оформлення товарно-супровідної
документації( для експортних/імпортних відправлень)
- Організація обробки товарів на митниці
- Робота з вхідною/вихідною поштою ( вчасна обробка інформації)
- Робота з клієнтами посольства Америки ( оформлення документів для
відправки, видача паспортів)

4. Січень 2010 р. – грудень 2018 р., оператор довідкового центру ТзОВ
«Торговий «Дім Міст Експрес»
Службові обов'язки:

- прийом та реєстрація вхідних дзвінків;
- здійснення вихідних дзвінків;
- консультація клієнтів;
- проведення логістичних операцій;
- відстеження руху вантажів.

5. Травень 2009 р.- грудень 2009 р., менеджер по інтернет рекламі ТОВ
«Український інтернет аукціон»
Службові обов'язки:

- створення клієнтської бази;
- розробка індивідуальних пропозицій;
- телефонний супросід клієнта.

6. Грудень 2008 р.- квітень 2009 р., оператор телефонного зв'язку компанія
«Економ Клуб»
Службові обов'язки:

- залучення нових клієнтів до співпраці;
- проведення соціологічних опитувань;
- телефонні переговори.

8. Вересень 2007 р.- листопад 2008 р., фахівець відділу збуту ТЗОВ «
Газета«Галицькі контракти».
Службові обов'язки:

- ведення клієнтської бази;
- ведення звітів;
- виставлення рахунків;
- залучення нових клієнтів;
- інформаційний супровід;
- допомога в організації Великого Бухгалтерського семінару.

Особисті навички: знання мов: українська, російська, ПК на рівні користувача:
Microsoft Office: World Excel; Internet Explorer, 1 С підприємництво. Знання оргтехніки.
Вміння вести переговори.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, впевненість в собі, швидко
навчаюсь, цілеспрямованість. Без шкідливих звичок. В людях ціную відвертість та
справедливість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: