Резюме від 17 березня 2021 PRO

Оксана

Спеціаліст підтримки продажів, менеджер із адміністративної діяльності, діловод, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника комерційного відділу

з 02.2020 по 12.2020 (10 місяців)
ТОВ "МЕДІА-ПРО", Киев (Видавництво, поліграфія)

Заключення договорів з контрагентами які розповсюджують товари компанії, контроль виконання договірних зобов'язань;
Контроль дебіторської заборгованності та графіку надходження грошових коштів;
Робота з базою 1С8:
-рахунки;
-акти виконаних робіт;
-видаткові накладні;
-акти звірки взаєморозрахунків;
-номенклатури товару;
-звіти;
Інтернет магазин:
-вивантаження нових номенклатур з бази 1С8;
-створення акцій та знижок;
-відвантаження зображень товару та та рекламних банерів;
-обробка замовлень;
-щомісячний звіт по надходженню грошових коштів з інтернет магазину.
Планування рекламних пропозицій для ісуючих клієнтів компанії та для залучення нових клієнтів.
Контроль ефективності маркетингових заходів.
Співпраця з типографіями.
Відвантаження продукції.
Контроль залішків продукції на складі.
Робота з менеджерами з продажів:
-вирішення проблемних питань;
-щоденний звіт виконання плану з продажів.

Менеджер відділу продажів та торгового маркетингу

з 02.2016 по 08.2019 (3 роки 6 місяців)
ПрАТ "Сьогодні Мультімедіа", Киев (Видавництво, поліграфія)

- Організація договірної компанії і контроль виконання договірних зобов'язань.
- Оформлення і облік замовлень в закріплених регіонах.
- Щоденний розподіл продукції по регіонам.
- Внесення рахунків, договорів, замовлень в базу 1С8.
- Ведення бази даних по контрагентам.
- Формування і перевірка маршрутних листів з доставки продукції.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Формування щомісячних звітів з відвантаження, списанню і поверненню нереалізованої продукції.
- Аналіз реалізації і повернень товару.
- Формування актів звірки.
- Ділове листування з контрагентами.
- Ведення переговорів з контрагентами, постачальниками, представниками типографій.
- Співпраця з регіональними філіями компанії.

Адміністратор реєстрації

з 08.2013 по нині (10 років 9 місяців)
ТОВ «Арт-мастер», Киев ((IT - розробка програмного забезпечення))

-Робота з кур'єрськими службами;
-Співпраця з філіями компанії;
-Збір обробка та збереження документів клієнтів компанії з філії в архіві центрального офісу компанії (ЦОК);
-Вирішення проблемних питаннь з клієнтами філій;
-Проведення виїмок документів клієнтів в архіві ЦОК;
-Організація документообігу між філіями та ЦОК.

Спеціаліст з регіонального розвитку

з 10.2012 по 08.2013 (10 місяців)
ТОВ «Арт-мастер», Киев ((IT - розробка програмного забезпечення))

•Відправка/прийом обробка поштових відправлень/надходжень;
•Кадрова діяльність:
•написання службових записок на відрядження співробітників філій, бронювання готелів, розрахунок добових
•пояснення співробітникам філій правил написання заяв на відпустки, відгули, звільнення, прийом, підписання їх у керівництва та передача до відділу кадрів;
•опрацювання пакету документів необхідних для прийому нових співробітників філій;
•заповнення обхідних листків, відправка трудових книжок при звільненні співробітників;
•робота з графіком відпусток співробітник філій;
•Опрацювання договорів з продажу Програмного забезпечення співробітниками філій;
•Опрацювання листів на повернення коштів клієнтів компанії;
•Ознайомлення та опрацювання листів ознайомлення з наказами товариства співробітників філій;
•Написання протоколів нарад;
•Архівування документації.

Помічник начальника відділу продажів та регіонального розвитку

з 09.2012 по 10.2012 (1 місяць)
ТОВ «Арт-мастер», Киев ((IT - розробка програмного забезпечення))

•Написання службових документів;
•Оформлення та погодження відряджень співробітників філій;
•Оформлення,відправлення/прийом документів з/на філії(й);
•Проведення та написання протоколів нарад по вирішенню проблемних питань філії;
•Виконання поточних доручень керівництва.
.

Секретар

з 12.2011 по 09.2012 (9 місяців)
Арт-мастер, Киев (разработка ПО,разработка ГИС-решений,защита информации,услуги электронной цифровой подписи,обучение в сфере IT,консалтинг,техническая и технологическая поддержка,продажа лицензионного ПО.)

•Реєстрація вхідної/вихідної,внутрішньої документації товариства;
•Архівування документації;
•Отримання,розбір поштових надходжень;
•Підготовка документації для подачі на підписання керівництвом товариства;
•Перевірка оснащеності переговорних кімнат;
•Робота с оргтехнікою (сканування, ксерокопіювання, відправлення/отримання факсів);
•Підготовка роздаткового матеріалу для нарад.

Ректрутер / спеціаліст з набору персоналу

з 09.2011 по 12.2011 (3 місяці)
СК "ТАС", Киев (Фінанси, банки, страхування)

•відбір кандидатів на вакантні посади, запрошення на співбесіди;
•розміщення відкритих вакансій на сайтах роботи;
•запрошення кандидатів на Дні відкритих дверей компаній;
•контроль акцій компанії;
•співпраця з регіональними газетами оголошень(розміщення оголошень);
•підготовка звітності.

Вихователь

з 09.2010 по 01.2011 (4 місяці)
ДНЗ №440 (Освіта, наука)

Заняття з дітьми згідно навчальних планів

Офіціант

з 05.2010 по 09.2010 (4 місяці)
Клуб сімейного відпочинку (Готельно-ресторанний бізнес)

Замовлення продуктів харчування
Обслуговування клієнтів закладу
Зведення каси

Промоутер

з 05.2002 по 09.2006 (4 роки 4 місяці)
Арбітель, Хортиця, Веселий молочник (промо акції)

проведення промо акцій для підвищення рівння торгової марки
підготовка звітності

Освіта

Київський університет ім.Б.Д. Грінченка

Початкове навчання, вчитель початкових класів, Київ
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Підприємство Документообіг АРТ-Майстер Володіння ПК на рівні досвідченого користувача: MS Office, Int

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Схильна швидко навчатись, пунктуальна,чесна, спарведлива, комунікабельна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: