• Файл

Tamila

Оператор call-центра

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Адміністратор, Поліцейський, Логопед, Менеджер з продажу, Контролер відеоспостереження, Тім лід, Менеджер служби підтримки, Адміністратор рецепції, Сервіс-менеджер
Вік:
29 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Таміла Дейнека

Досвід роботи

Адміністратор медичного центру “AstraNova”
10.2022-02.2023
Адміністратор рецепції
Особисті дані з 10.2021 по 08.2022 (10 місяців)
GoodOffice, Львів (Нерухомість)
1. Зустріч клієнтів
Ім'я 2. Презентація офісів
Таміла Дейнека
3. Видача та розрахунок клієнтів
Адреса 4. Опрацювання Crm- системи
Львів
5. Оновлення та ведення інстаграму
Номер телефону 6. Пошук та залучення нових клієнтів
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Касир, бариста, консультант
Email з 02.2017 по 08.2022 (5 років 6 місяців)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Львівська майстерня шоколаду, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)
1. Зустріч клієнтів, формування першого враження про заклад
2. Консультація на рахунок клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій
3. Приготування напоїв( кава, чай, десерти)
4. Слідкування за викладенням товару
5. Звіт на початку та в кінці дня
6. Прийняття та видача замовлень(бариста)
Освіта
Лну імені І. Франка
Логопед- дефектолог, Львов
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)
Додаткова освіта
Курси масажу (2021, 6 місяців)
Знання мов
Англійська ─ середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: