Резюме від 20 вересня 2023 PRO

Наталия

Інспектор відділу кадрів, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 03.2023 по 07.2023 (4 місяці)
Казенне підприємство СПБ " Арсенал", Київ (Машинобудування)

• Пошук та підбір персоналу; адаптація нових працівників;
• Ведення кадрового діловодства підлриємства згідно з кадровою політикою підприємства та чинним законодавством (особових справ, особових карток, оформлення наказів щодо особового складу, ведення трудових книжок, військового обліку, облік лікарняних листків, складання штатного розпису, табельний облік. графіки змінності, графіків відпусток, проведення періодичних медичних оглядів, оформлення пенсій , атестація робочих місць).
•Організація навчання персоналу, підвищення кваліфікації співробітників.
•Розробка нормативної і регламентуючої документації ( колективного договору,положень, посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку,)
•Готувала та надавала всі види державної звітності про чисельність та якісний склад кадрів робітників та службовців.
•Знання КЗпП України, трудового, пенсійного законодавства, положень, інструкцій щодо роботи з кадрами та використання їх в роботі з залученим персоналом.

Старший інспектор загального відділу

з 01.2021 по 02.2022 (1 рік 1 місяць)
Вищий навчальний заклад, Київ (Освіта, наука)

•Організація документообігу підприємства (вхідна, вихідна документація, ведення, облік, контроль і зберігання документів).
•Адміністрування роботи офісу(закупка канцелярії, господарських товарів, оплата рахунків, робота з постачальниками послуг, підготовка і відправлення кореспонденції, робота з кур’єрською службою, організація ремонту офісної техніки ).
•Підготовка та випуск організаційних наказів та регламентних матеріалів;
•Документальне супроводження договірних відносин;
•Розробка нормативної і регламентуючої документації (положень, посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку,)
•Готувала та надавала всі види державної звітності про чисельність та якісний склад кадрів робітників та службовців.
•Знання КЗпП України, трудового, пенсійного законодавства, положень, інструкцій щодо роботи з кадрами та використання їх в роботі з залученим персоналом.
•Робота в команді

Менеджер з персоналу

з 08.2019 по 08.2020 (1 рік)
ТОВ, київ (ТОВ виробництво устаткування)

Формування кадрової політики у відповідності зі стратегією компанії.
Пошук і підбір якісного персоналу на позиції різних рівнів
Організація, ведення і контроль кадрового діловодства фірми згідно з кадровою політикою фірми та чинним законодавством
провадження, ведення і контроль системи обліку робочого часу( табеля обліку, графіки, змінності, журнали обліку робочого часу)
Оптиматизація організаційної структури і штатного розпису підприємства.
Готувала та надавала всі види державної звітності про чисельність та якісний склад кадрів робітників та службовців.
Знання КЗпП України, трудового, пенсійного законодавства, систем і форм оплати праці, положень, інструкцій щодо роботи з кадрами та використання їх в роботі з залученим персоналом.
•Робота в команді .

Менеджер з персоналу (самостійне ведення всіх ділянок роботи)

з 07.2017 по 02.2019 (1 рік 7 місяців)
будівельна компанія, Київ (будівництво, житлово-комунальне господарство)

Формування кадрової політики у відповідності зі стратегією компанії.
Пошук і підбір якісного персоналу на позиції різних рівнів
Організація ведення і контроль кадрового діловодства фірми згідно з кадровою політикою фірми та чинним законодавством
провадження, ведення і контроль системи обліку робочого часу( табеля обліку, графіки, змінності, журнали обліку робочого часу)
Оптиматизація організаційної структури і штатного розпису підприємства, участь у атестації працівників, акредитація підприємства.
Готувала та надавала всі види державної звітності про чисельність та якісний склад кадрів робітників та службовців.
Знання КЗпП України, трудового, пенсійного законодавства, систем і форм оплати праці, положень, інструкцій щодо роботи з кадрами та використання їх в роботі з залученим персоналом.
•Робота в команді ( штат 100 працівників).

Методист, спеціаліст відділу кадрів

з 11.2014 по 04.2017 (2 роки 5 місяців)
Державний навчальний заклад, коледж, Киев (Освіта, наука)

Основні функціональні обов'язки:
Пошук і підбір якісного персоналу на позиції різних рівнів
Організація ,ведення і контроль кадрового діловодства згідно з кадровою політикою та чинним законодавством
Розробка нормативної і регламентуючої документації (положень, посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку).
Організація навчання і перенавчання персоналу (формування запитів на навчання, моніторинг ринку послуг, інформування працівників про тренінги, договірна робота, аналіз, аудит)
Організація методичного забезпечення навчальних дисциплін.
Складання розкладу занять.Координація роботи викладачів та слухачів

Начальник відділу кадрів,

з 04.2006 по 01.2013 (6 років 9 місяців)
ТОВ МЖКБУД, Київ (будівництво,нерухомість, промисловість)

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
2006-2013 – начальник відділу кадрів ( декілька юридичних осіб, досвід роботи з регіональною мережею)

Основні функціональні обов’язки
•Формування кадрової політики у відповідності зі стратегією компанії
• Пошук і підбір якісного персоналу на позиції різних рівнів(розміщення вакансій в ЗМІ, співбесіди, оцінка професійних і особистих якостей кандидата,складання профілю кандидата),участь у розробці проведені заходів по адаптації нових співробітників, контроль складання і виконання плану введення в посаду, взаємодія з керівництвом структурних підрозділів з підбору персоналу, методична допомога керівникам підрозділів з питань пов’язаних з персоналом, перевірка рекомендацій , моніторинг ринку праці і з/плат , ведення бази даних кандидатів на посади, створення резерву.
•Організація ведення і контроль кадрового діловодства фірми згідно з кадровою політикою фірми та чинним законодавством (особових справ, особових карток, оформлення наказів щодо особового складу, ведення трудових книжок, військового обліку, облік лікарняних листків, складання штатного розпису, табельний облік. графіки змінності, графіків відпусток, проведення періодичних медичних оглядів, оформлення пенсій , атестація робочих місць).
•Організація навчання персоналу, підвищення кваліфікації співробітників.
•Розробка нормативної і регламентуючої документації ( колективного договору,положень, посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку,)
•Готувала та надавала всі види державної звітності про чисельність та якісний склад кадрів робітників та службовців.
•Знання КЗпП України, трудового, пенсійного законодавства, положень, інструкцій щодо роботи з кадрами та використання їх в роботі з залученим персоналом.
•Робота в команді ( штат 500 працівників).

Інспектор ВК, методист, ст. викладач

з 09.1997 по 09.2005 (8 років)
Міжрегіональний центр професійної підготовки військовослужбовців, звільнених у запас, Київ (Освіта, наука)

Психолог

з 07.1995 по 08.1997 (2 роки 1 місяць)
Дарницький Центр зайнятості (державна форма власності)

Освіта

•1999 – друга вища - економіст, менеджер. •

Економічний, київ
Вища, з 1997 по 1999 (1 рік 10 місяців)

1993 - Київський Педагогічний інститут ім. М. П. Драгомановава -

Методист, викладач., педагогічний факультет, київ
Вища, з 1988 по 1993 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет "Крок" менеджер з персоналу

квітень-червень2013року

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Email M.E.Doc Telegram Viber

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Киринчук Володимир Миколайович

Киринчук Володимир Миколайович

Юрисконсульт, МЖКБУД

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

- участь у тренінгах „ Кадровий менеджмент”, семінарах „ Організація сучасного діловодства на підприємстві ”, « Нормування праці», « Новації у кадровій роботі, Відділ кадрів-важливі зміни , "1С зарплата та управління персоналом", " Система оплати праці, режим роботи, робочий час оплата- предмет перевірки держпраці"


Особисті якості:
•Позитивно налаштована, стресостійка, енергійна, комунікабельна, ініціативна і відповідальна, самостійна.
•Працювала з великими обсягами інформації, швидко реагую на ситуацію, яка змінилася.
• Маю активну життєву позицію , вмію ефективно працювати в команді.
•Велику увагу приділяю самоосвіті і удосконаленню професійних навичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: