Зоряна
Інспектор з кадрів, керівник відділу, головний бухгалтер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Теребовля
- Готовий працювати:
- Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1246312
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 09.2012 по нині
(11 років 8 місяців)
Територіальний центр соціального обслуговування (соціальна)
Начальник відділу економічного розвитку, маркетингу, переробки, соціально - трудових відносин, кадрової та ревізійної роботи
з 05.2012 по 09.2012
(4 місяці)
Управління агропромислового розвитку Теребовлянської РДА, Теребовля (Державні організації)
моніторинг аграрної реформи та прогнозування її соціально - економічних наслідків;
контроль за своєчасним і якісним виконанням розпорядчих документів вищестоящих органів райдержадміністрації, управління АПР;
контроль за правильним нарахуванням і своєчасним перерахуванням платежів у бюджет, відрахування коштів у обов'язкові фонди;
участь у роботі юридичної служби по оформленню матеріалів по недостачах та розкрадання коштів і товарно - матеріальних цінностей в господарствах району.
організація нарад, семінарів з питань реформування сільського господарства, обліку і звітності та трудових відносин в с/г підприємствах.
Головний спеціаліст відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації
з 08.2010 по 05.2012
(1 рік 9 місяців)
Теребовлянська райдержадміністрація (Державні організації)
Посадові обов’язки:
- організація і здійснення кадрової роботи в апараті РДА;
-організація навчання працівників;
- узагальнення практики роботи з кадрами;
-ведення встановленої звітно – облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
-організація конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців;
-здійснення обробки персональних даних працівників (за їх згодою);
-підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників,
-оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, внесення про це записів до трудових книжок;
-здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників апарату;
-табелювання робочого часу працівників;
-своєчасна підготовка документів щодо продовження терміну перебування на державній службі працівників;
-здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
-оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника, проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності;
-підготовка документів для відрядження працівників ;
-здійснення організаційного забезпечення роботи атестаційної комісії та контроль за проведенням атестації в підпорядкованих установах;
-забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів,
- здійснення контролю за дотриманням Закону України "Про державну службу" та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби.
Штатна чисельність райдержадміністрації: 150 осіб.
Старший інспектор центру професійної орієнтації
з 07.2009 по 07.2010
(1 рік)
Чернівецький торговельно – економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (Освіта, наука)
Обов’язки:
- укладення договорів зі студентами, які навчаються на контрактній основі;
- організація агітаційно-роз'яснювальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах;
- прийом документів для вступу у ЧТЕІ КНТЕУ
Освіта
Чернівецький торговельно – економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Обліково – фінансовий факультет, спеціальність – державні фінанси, кваліфікація – магістр з фінансів, м. Чернівці
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)
Диплом магістра з відзнакою.
Додаткова освіта та сертифікати
Тернопільський регіон. центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ.влади;навчання за проф програмою
Грудень 2010
Тернопільський регіон. центр //-//-// ;навчання за напрямком "Державне управління"
Квітень 2011
//-//-//; навч. за тематичним семінаром «Правові аспекти організації та ведення кадрової роботи в органах державної влади "
Листопад 2011
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості:
Комунікабельність, привітність, стресостійкість, відповідальність, дипломатичність, ініціативність, наполегливість, доброзичливість, енергійність.
Інтереси та захоплення:
Художня література, домашні тварини, кулінарія, активний відпочинок на природі.
Схожі кандидати
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Тернопіль, Вінниця
,
ще 2 міста
Финансовый директор, начальник финансового отдела, главный бухгалтер
60000 грн, Тернопіль, Дніпро
,
ще 8 міст
Керівник відділу управління персоналом, менеджер з персоналу
18000 грн, Тернопіль
Директор, начальник виробництва, керівник підрозділу
40000 грн, Тернопіль, Київ
,
ще 2 міста
Керуючий, директор, начальник виробництва, цеху, підрозділу
Тернопіль, Вінниця
,
ще 6 міст
Керівник, комерційний директор, керуючий відділу, філії, мережі магазинів
Тернопіль, Вінниця
,
ще 4 міста