• Файл

Rakhima

Інспектор відділу кадрів

Розглядає посади:
Інспектор відділу кадрів, Юрист, Помічник керівника, Топменеджер, Керівник напряму, Помічник адвоката
Вік:
58 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вовк Рахіма Рахманкулівна
(статус ВПО, Київська область, Бориспільський район)
місто Харків, громадянка України
T: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

1.
Досвід роботи
Юрист агрофірми «Сніжків» Валківського району Харківської області
Керівник юридичної фірми «Феміда» м. Валки Харківської області
Керівник Дзержинського районного управління юстиції у м. Харкові
Заступник керівника; в.о. керівника Харківського міського управління юстиції
Керівник міжнародного проекту щодо захисту законних інтересів біженців в Україні (Керівник благодійної організації «Харківський благодійний фонд «Світ»)
Керівник юридичної компанії «ЮРІСКОН» м. Харків Харківський обласний центр соціальних служб (провідний юрисконсульт)

2.
Роки діяльності
1994-2024
3.
У підпорядкуванні
Від 30 до 300 осіб
4.
Основні завдання
Розробка нормативних документів щодо ефективного функціонування установи та його структурних підрозділів.
Підбор та навчання персоналу; проведення конкурсу.
Кадрова робота в установі.
Ведення військового обліку працівників установи.
Перевірка відповідності законодавству і міжнародним договорам України проектів розпоряджень та інших актів, що подаються на підпис керівництву підприємства.
Проведення юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів, за результатами якої готуються правові висновки.
Укладення договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів підприємства.
Організація претензійної та позовної роботи.
Організація роботи установи, координація роботі зі структурними підрозділами.
Контроль за виконанням завдань, покладених на установу та структурні підрозділи
Аналіз и оптимізація управлінських процесів
Ведення переговорів.
Аналіз діючого законодавства та контроль за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються в установах, підготовка необхідних документів.
Сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності діяльності, а також підсилення відповідальності кожного працівника за доручену йому справу.
Вибір методичних підходів для розвитку медiаторської компетентності.

5.
Волонтерська діяльність
З 2012 по 2018 роки – Регіональний координатор в Харківській, Сумській, Полтавській, Луганській, Донецькій регіонах з питань захисту прав біженців та ВПО.
6.
Результати роботи
1.Ефективне супроводження міжнародних та національних проектів з початку та його завершенням з досягненням мети проекту.
2. Проведення конкурсу та підготовка професіональних фахівців у сфері юриспруденції (юристи, які зараз працюють в державних установах України та в інших країнах, як США, Канада, Ізраїль, Литва,)
3. Результати міжнародного аудиту (перевірки фінансової діяльності) в реалізації міжнародних проектів задовільні.

7.
Освіта
1991- Українська юридична академія м. Харків, Україна
Спеціальність: юриспруденція

2008- Національна академія державного управління при Президентові України м. Харків
Спеціальність: Державне управління
Магістр державного управління

2017- Міжнародна академія менеджменту, Бад – Гарцбург, Німеччина
Гарцбурзський диплом «Progect Management»,Cертифікат SE MBA

2024 – навчання по програмі «Базові навички сімейного медіатора», набула компетентності сімейного медіатора
2024 – навчання по програмі «Базові навички медіатора», набула компетентності медіатора

8.
Професійні навички
Якісна підготовка нормативно-правових актів установи, підприємства, організації.
Укладення договорів, які відповідають чинному законодавству.
Проведення тренінгів та семінарів.
Стратегічне планування.
Управління та реалізація довгострокових проектів.
Керування командою від 30 до 360 осіб.
Ведення переговорів.
Управління персоналом.
Підбор та підготовка персоналу.
Проведення стажування працівників.
Ділова комунікація.
Оптимізація управлінських процесів.
Проведення тендерів та заключення договорів
Проведення продуктивних переговорів при заключенні договорів.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Досудове врегулювання спорів.

9.
Особисті якості

Чуйність, готовність прийти на допомогу, впевненість у собі, доброзичливість і оптимізм у будь-яких ситуаціях, культура та високі моральні цінності, турбота про своє фізичне і психічне здоров’я.

9.
Ділові якості
Вміння організувати роботу, розподіляти обов’язки, лідерство, комунікабельність, здатність переконувати, ініціативність і самоконтроль

10
Професійні якості
Спеціальна освіта, ерудиція, компетентність у своїй професії, уміння планувати свою роботу.
11
Додаткова інформація
Українська, російська, татарська, узбецька – вільно; англійська, – базовий рівень, німецька – розмовний
Користувач : Ехcel, PowerPoint/Canva;
MS Office: 1С (Бізнес-аналітика);
Банк - клієнт – iFOBSClient;
«Ліга-Закон»;
Електронний суд;
Реєстр судових рішень.
Мережі: Instagram, Facebook, Telegram

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: