• Файл

Евген

Customer support agent

Розглядає посади:
Customer support agent, Project-менеджер
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

EUGEN
VODOPIAN
Project
manager/Technical
support agent

CONTACT ABOUT ME
Possess strong skills in effective planning, task coordination, and client
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») negotiation. Capable of working in a team and ensuring the successful
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») completion of projects on time, as well as identifying new business
opportunities. Quick to learn and adapt to changes.
Ukraine, Lviv

EXPERIENCE
EDUCATION
Event Manager 2020-2024
KNEaRA
KNA
Fine arts, decorative arts, restoration
Planned and executed diverse events, from corporate conferences to
2020 - 2024
large public gatherings. Skilled in organization, multitasking, and
Courses working under pressure. Strong communication and negotiation abilities
for effective collaboration with clients, vendors, and teams.
Project Management: Applied Soft Skills
for Managers 2023/2024
Project Manager - performer 2023-still
Technical Support Courses and English OWN PHOTO EXHIBITIONS
practice 2024/2025
Managed my own photography exhibitions from planning to execution,
honing skills in project coordination, time management, and problem-
solving to align creativity with logistics.
SKILLS
Sales Manager 2024 -2024
Management Skills
Creativity
---
I have a few months of experience as a Sales Manager, where I focused
Analytical Skills
on client acquisition and relationship management. During this time, I
Communication Skills
developed basic sales strategies and gained hands-on experience in
Critical Thinking customer communication and negotiation.
Leadership
Technicall Support Agent 2024-2025
SKELAR

LANGUAGE Provided technical support, assisting users with troubleshooting, issue
resolution, and platform navigation. Ensured a smooth user experience
English - B2/C1 by effectively communicating solutions, investigating concerns, and
collaborating with teams to resolve technical problems efficiently.
Ukrainian - Native

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: