- Файл
Іван
Агент служби підтримки клієнтів
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13004287/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
обслуговування клієнтів. Маю перевірену здатність ефективно
вирішувати складні запити клієнтів і технічні проблеми.
Відданий член команди, який прагне забезпечити виняткову
підтримку для досягнення високого рівня задоволеності
клієнтів.
ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТИ
Урбаніст 09/2023-03.2024
SC Aedilis Proiect SRL
[
-Виконання генеральних планів.
-Цифрування графічних елементів, заповнення атрибутів у таблицях,
[
-Проведення досліджень для обґрунтування, що стосуються
генерального плану містобудування (ГПМ).
ОСВІТА 04/2022-03/2023
Агент служби підтримки клієнтів
Ступінь магістра з планування та TELUS International Romania
розвитку туризму -Забезпечення високопрофесійного та оперативного опрацювання
Університет Babes Bolyai, Клуж- запитів клієнтів через телефон, електронну пошту та чат із фокусом
Напока, Румунія на ефективне вирішення їхніх потреб.
2011-2013 -Ідентифікація та вирішення складних запитів клієнтів шляхом
аналізу та усунення технічних проблем.
Бакалавр з географії та туризму -Співпраця з крос-функціональними командами для забезпечення
Університет Babes Bolyai, Клуж- задоволеності клієнтів та оперативного вирішення проблем.
Напока, Румунія -Ведення точних записів взаємодій та транзакцій із клієнтами
2008-2011 відповідно до встановлених процедур.
Операційний менеджер 05/2017-03/2022
Туристичний комплекс
НАВИЧКИ
-Операційне управління туристичним комплексом.
-Організація роботи та оптимізація процесів для безперебійної
ArcGis Pro роботи туристичного комплексу.
Artos (GDS) -Управління розрахунковими процесами, контроль платежів.
-Управління конфліктними ситуаціями та вирішення поточних
BSP LINK
проблем.
Book a Group -Контроль за дотриманням якості обслуговування.
Novomind Комерційний агент 08/2014- 03/2017
Microsoft office Austrian Airlines та Lufthansa
-Здійснення групових бронювань, виписка та переоформлення квитків
для туристичних агентств
МОВИ -Повернення та обмін квитків, внесення змін до даних бронюван
-Надання інформації щодо розкладу, цін, вибір найкращого можливого
Pумунська маршруту з урахуванням переваг клієнта
Українська -Надання авторизації для подачі заявки на відшкодування через BSP лінк
-Обробка великої кількості вхідних дзвінків та складних запитань
Aнглійська
-Eфективне вирішення проблем у випадку страйку або скасування рейсів
Pосійська -Надання необхідної інформації про продукцію та послуги компанії для
туристичних агентств
-Підготовка внутрішніх та зовнішніх звітів для ринків
Схожі кандидати
-
Customer support representative
Львів -
Спеціаліст help desk
Львів -
Спеціаліст help desk
20000 грн, Львів -
Support manager
Львів -
Агент служби підтримки
Львів, Житомир , ще 8 міст -
Customer support representative
Львів