• PRO

Евгенiй

Керівник відділу продажу, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер контролю якості дзвінків

з 06.2023 по 12.2024 (1 рік 6 місяців)
Aqmeda, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Прослуховування та аналіз діалогів операторів з клієнтами,оцінка якості обслуговування,виявлення помилок та недотримання стандартів компанії операторами;
Зворотній зв'язок з працівниками компанії,навчання їх та формування стандартів обслуговування та контроль їх виконання ;
Розробка рекомендацій для працівників спрямованих на підвищення задоволеності клієнта;
Робота з показниками операторів та рекомендації щодо їх підвищення;
Виявлення проблем,що викликають негатив та незадоволення клієнтів та розробка шляхів їх усунення;
Аналіз даних,моніторинг та контроль,підготовка звітності та співпраця з іншими відділами компанії;

Менеджер по роботі з клієнтами

з 10.2020 по 03.2023 (2 роки 5 місяців)
Alltrendo, Київ (Роздрібна торгівля)

Здiйснення дзвiнкiв з цiллю нагадування про викуп товарiв та консультацiй з метою продажу додаткового товару;
Спілкування з клієнтами та допомога у вирішенні питань,щодо викупу товару;
Супровід клієнта на етапах викупу товару;
Орієнтованість на клієнта, доброзичливість та вміння працювати в режимі багатозадачності;
Обробка заявок,ведення звiтностi,фіксація даних клієнтів та інформації щодо замовлень в СРМ системі;
Надання клієнтові інформації щодо товарiв та спец пропозицiй.

Менеджер з якості

з 05.2018 по 08.2020 (2 роки 3 місяці)
Prime-Call, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прослуховування дзвінків операторiв з клієнтами,оцiнка якостi дзвiнкiв на відповідність стандартам компанії,аудит;
Контроль дзвінків за запитом та виявлення порушень;
Аналiз роботи та продуктивностi операторiв,надання зворотнього зв`язку,ведення звiтностi;
Розгляд оскаржень на штрафи;
Контроль дотримання виставлених KPI на проекті.

Оператор call-центра

з 07.2015 по 03.2018 (2 роки 8 місяців)
М1-shop, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обробка вхідних заявок і продаж товарів компанії;
Робота із базою клієнтів,продаж товару,робота по скрипту,згідно з регламентом компанії;
Консультації та допомога у виборі товарів,робота з запереченнями;
Ведення звiтностi та дотримання KPI;
Фiксацiя отриманих даних в CRM системi.

Освіта

Херсонський кооперативний колледж

Будівництво та цивільна інженерія, Херсон
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Користувач ОС Windows
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Швидкий набір тексту
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управлінські навички
  • Робота в команді
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Google
  • Email
  • Дисциплінованість
  • Доброзичливість
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Висока працездатність
  • Орієнтація на результат
  • Відповідальність
  • Управління командою
  • Уміння аналізувати
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Маю високий рівень відповідальності та уважності до деталей,пунктуальний;
Володію аналітичними здібностями: вмію швидко обробляти інформацію та знаходити оптимальні рішення;
Завжди вдосконалюю свої знання та навички;
Вмiю працювати в колективi та швидко адаптуватись під зміни та нововведення і засвоювати нову iнформацiю;
Націлений на результат,завжди готовий навчатися новому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: