Олена
Менеджер з персоналу, HRG, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 44 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1378665
Досвід роботи
Менеджер проекту
з 01.2023 по 01.2024
(1 рік)
Муніципалітет Уппсали (Щвеція) Uppsala kommun, Уппсала (Державні організації)
Проект «Care for Ukraine» муніципалитету міста Уппсала. Проект створено та розпочато у зв'язку з війною в Україні та для українців, які проживають в м. Уппсала. Це більше 500 осіб.
Посада окрема проектна, але входить до відділу по роботі з біженцями.
- Інформування українців про важливі події, інші проекти, зміни в законодавстві.
- Відвідування українців в місцях їх проживання. Здйснення оцінки стану приміщень, звітування.
- Надання консультацій. Координація біженців.
- Коучинг та психологічна підтримка.
- Переклади в різних організаціях.
- Вирішення термінових питань, пов'язаних з хворобами та загрозою життю.
- Редагування та оновлення інформації для українців на сайті муніципалітету (на 4 мовах).
- Співпраця з різними організаціями, які створюють різні проекти та програми для українців (більше 20). Обговорення потреб людей та розробка плану дій.
- Робота із статистичнми даними. Проведення опитувань. Аналіз даних та подання за вимогою адміністрації та інших організацій.
- Підготовка та проведення навчальних заходів у співпраці з іншими організаціями.
- Звітність (півріччя, рік, гайд для інших муніципалітетів).
Менеджер з персоналу
з 06.2021 по 03.2022
(9 місяців)
ПП "МАКРОПРОЕКТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Провела аудит кадрової документації. Привела у відповідність до норм всі обов'язкові документи.
- Розробила положення та посадові інструкції.
- Розробила профілі посад за ключовими посадами.
- Провела аудит договірної документації. Запропонувала та впровадила систему обліку.
- Провела аудит штату. Здійснила кадрові переміщення.
- Склала план із закриття вакансій.
- Підбір персоналу. Штат компанії потроєний. Закрила 40 вакансій. Формування кадрового резерву.
- Розробила план заходів з адаптації персоналу.
- Прописала основні бізнес-процеси.
- Впровадила CRM систему.
- Провела аудит заробітних плат.
- Провела перехід до бази 1С BAS. Здійснювала ведення кадрового обліку у повному обсязі.
- Передала до пенсійного фонду усі трудові книжки.
- Здала кадрову звітність за 2021 рік.
Менеджер з персоналу
з 11.2019 по 05.2021
(1 рік 6 місяців)
ТОВ "Беверiдж Трейдiнг Компанi", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- 1С ЗУП 8.3. 1C документообіг.
- Кадрове адміністрування (штат понад 350 працівників, включно з філіями).
- Оформлення прийняття, переведень, звільнень.
- Аудит, формування та ведення особових справ працівників.
- Аудит, заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
- Складання та затвердження графіків відпусток. Контроль за дотриманням. Контролює надання всіх видів відпусток.
- Підготовка внутрішньої документації: накази, положення, посадові інструкції, штатний розпис.
- Підготовка та подання кадрової звітності.
- Консультування співробітників з питань КЗпП.
- Підготовка довідок із місця роботи.
- Участь у підготовці корпоративних заходів.
Заступник директора
з 11.2012 по 11.2019
(7 років)
ТОВ "Архітектурно-проектна група Анни Кирій", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Персонал:
- Пошук персоналу, аналіз резюме, первинні співбесіди.
- Оформлення прийому, переведень, звільнень відповідно до трудового законодавства.
- Ведення особових справ, заповнення трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Організація процесу адаптації нових співробітників.
- Організація корпоративних, навчальних заходів.
- Кадрове діловодство: розробка посадових вказівок, профілів посад, накази, довідки.
- Консультування працівників з питань трудового законодавства.
Документообіг:
- Складання та ведення документації: договірна, організаційно-розпорядча, листування, первинна бухгалтерія, банк, архів проектної документації, бази даних, акредитаційні пакети документів, комерційні пропозиції.
Менеджмент:
- Проведення робочих нарад.
- Підготовка тендерної документації для участі у електронних торгах (система Prozorro, інші тендерні майданчики).
- Контроль реалізації спроектованих об'єктів (інтер'єр). Вибір генпідрядника, координація роботи субпідрядників, документообіг та контроль фінансування проекту.
Сайт/конкурси:
- Вибір розробника, розробка технічного завдання, контроль розробки, тестування.
- Підготовка матеріалів для сайту, наповнення сайту (відбір та обробка графічних матеріалів, написання текстів).
- Підготовка презентацій та макетів для виставок та конкурсів.
Адміністративно-господарська робота:
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей (інвентаризація ТМЦ та ОЗ).
- Контроль стану приміщень (координація ремонтних робіт);
- Укладання договорів на надання комунальних послуг, контроль здійснення оплат.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
- Контроль роботи технічного персоналу.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 07.2007 по 07.2008
(1 рік)
ПП «Видавничий дім А.С.С.», Київ (Видавництво, поліграфія)
Персонал:
- Пошук персоналу, розміщення оголошень у ЗМІ, інтернет, проведення першого етапу співбесід.
- Ведення кадрової документації (особові српви, накази, розподрядження, штатний розпис).
- Організація корпоративних заходів.
Документообіг:
- Складання, зберігання, впорядкування, пошта.
Адміністративно-госопдарська робота:
- Контроль роботи технічного персоналу.
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей -
- Проведення інвентаризації ТМЦ.
- Контроль за станом приміщень, координація ремонтних робіт.
- Контроль комунальних оплат, вирішення питань щодо оренди приміщень.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
Виставки:
- Підготовка та оформлення стендів, організація доставки продукції, замовлення роздаткових матеріалів.
- Презентація продуктів видавничого дому на виставках.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 11.2006 по 06.2007
(7 місяців)
ЗАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Адміністративно господарська діяльність (два офіси у Києві, а також взаємодія з регіональними представництвами). Вирішення питань з оренди, переїзд офісу, керівництво реалізацією проекту дизайну інтер'єру та ремонтних робіт.
Закупівлі, бюджет, організація корпоративних заходів, відрядження, у т.ч. закордон (отримання віз).
Управління секретаріатом, водіями, технічним персоналом.
Помічник директора
з 02.2005 по 03.2006
(1 рік 1 місяць)
ТОВ «Архітектурно-технічна мйстерня плюс КМБ-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Спеціаліст інвестиційного департаменту (проектний відділ).
з 10.2003 по 02.2005
(1 рік 4 місяці)
КМДА «Центр містобудування та архітектури»., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ассистент фотографа/адміністратор фотостудії
з 09.1998 по 01.2002
(3 роки 4 місяці)
Фотосудія "Ян Крей", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Освіта
Київський Національний Лінгвістичний Університет
Факультет заочного та вечірнього навчання, спеціальність – філолог-викладач, спеціалізація «Іспанська мова та література»., Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю "Директор з персоналу" при Університеті КРОК.
2012 г. 4 місяці
Києво-Могилянская бізнес-школа. Agile для творчих команд.
2015, 1 модуль (1 тиждень).
Кадровик +1C ЗУП 8.3. Учбовий центр "Данко"
2019, 2 місяці
Орієнтована рішення короткострокова терапія (SFBT). Курс. Сертифікати
2021
Знання і навички
Знання мов
- Іспанська — просунутий
- Англійська — просунутий
- Шведська — вище середнього
Додаткова інформація
Інтереси: Психологія, коучинг, література, спорт, дизайн.
Особисті якості: Системність, гнучкість, високий рівень EQ.
Схожі кандидати
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Київ
HR specialist, HR-менеджер, Recruiter, фахівець з пошуку, підбору персоналу
Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Київ, Дистанційно