Резюме від 8 травня 2024 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, HRG, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проекту

з 01.2023 по 01.2024 (1 рік)
Муніципалітет Уппсали (Щвеція) Uppsala kommun, Уппсала (Державні організації)

Проект «Care for Ukraine» муніципалитету міста Уппсала. Проект створено та розпочато у зв'язку з війною в Україні та для українців, які проживають в м. Уппсала. Це більше 500 осіб.
Посада окрема проектна, але входить до відділу по роботі з біженцями.
- Інформування українців про важливі події, інші проекти, зміни в законодавстві.
- Відвідування українців в місцях їх проживання. Здйснення оцінки стану приміщень, звітування.
- Надання консультацій. Координація біженців.
- Коучинг та психологічна підтримка.
- Переклади в різних організаціях.
- Вирішення термінових питань, пов'язаних з хворобами та загрозою життю.
- Редагування та оновлення інформації для українців на сайті муніципалітету (на 4 мовах).
- Співпраця з різними організаціями, які створюють різні проекти та програми для українців (більше 20). Обговорення потреб людей та розробка плану дій.
- Робота із статистичнми даними. Проведення опитувань. Аналіз даних та подання за вимогою адміністрації та інших організацій.
- Підготовка та проведення навчальних заходів у співпраці з іншими організаціями.
- Звітність (півріччя, рік, гайд для інших муніципалітетів).

Менеджер з персоналу

з 06.2021 по 03.2022 (9 місяців)
ПП "МАКРОПРОЕКТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Провела аудит кадрової документації. Привела у відповідність до норм всі обов'язкові документи.
- Розробила положення та посадові інструкції.
- Розробила профілі посад за ключовими посадами.
- Провела аудит договірної документації. Запропонувала та впровадила систему обліку.
- Провела аудит штату. Здійснила кадрові переміщення.
- Склала план із закриття вакансій.
- Підбір персоналу. Штат компанії потроєний. Закрила 40 вакансій. Формування кадрового резерву.
- Розробила план заходів з адаптації персоналу.
- Прописала основні бізнес-процеси.
- Впровадила CRM систему.
- Провела аудит заробітних плат.
- Провела перехід до бази 1С BAS. Здійснювала ведення кадрового обліку у повному обсязі.
- Передала до пенсійного фонду усі трудові книжки.
- Здала кадрову звітність за 2021 рік.

Менеджер з персоналу

з 11.2019 по 05.2021 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Беверiдж Трейдiнг Компанi", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- 1С ЗУП 8.3. 1C документообіг.
- Кадрове адміністрування (штат понад 350 працівників, включно з філіями).
- Оформлення прийняття, переведень, звільнень.
- Аудит, формування та ведення особових справ працівників.
- Аудит, заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
- Складання та затвердження графіків відпусток. Контроль за дотриманням. Контролює надання всіх видів відпусток.
- Підготовка внутрішньої документації: накази, положення, посадові інструкції, штатний розпис.
- Підготовка та подання кадрової звітності.
- Консультування співробітників з питань КЗпП.
- Підготовка довідок із місця роботи.
- Участь у підготовці корпоративних заходів.

Заступник директора

з 11.2012 по 11.2019 (7 років)
ТОВ "Архітектурно-проектна група Анни Кирій", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Персонал:
- Пошук персоналу, аналіз резюме, первинні співбесіди.
- Оформлення прийому, переведень, звільнень відповідно до трудового законодавства.
- Ведення особових справ, заповнення трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Організація процесу адаптації нових співробітників.
- Організація корпоративних, навчальних заходів.
- Кадрове діловодство: розробка посадових вказівок, профілів посад, накази, довідки.
- Консультування працівників з питань трудового законодавства.
Документообіг:
- Складання та ведення документації: договірна, організаційно-розпорядча, листування, первинна бухгалтерія, банк, архів проектної документації, бази даних, акредитаційні пакети документів, комерційні пропозиції.
Менеджмент:
- Проведення робочих нарад.
- Підготовка тендерної документації для участі у електронних торгах (система Prozorro, інші тендерні майданчики).
- Контроль реалізації спроектованих об'єктів (інтер'єр). Вибір генпідрядника, координація роботи субпідрядників, документообіг та контроль фінансування проекту.
Сайт/конкурси:
- Вибір розробника, розробка технічного завдання, контроль розробки, тестування.
- Підготовка матеріалів для сайту, наповнення сайту (відбір та обробка графічних матеріалів, написання текстів).
- Підготовка презентацій та макетів для виставок та конкурсів.
Адміністративно-господарська робота:
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей (інвентаризація ТМЦ та ОЗ).
- Контроль стану приміщень (координація ремонтних робіт);
- Укладання договорів на надання комунальних послуг, контроль здійснення оплат.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
- Контроль роботи технічного персоналу.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 07.2007 по 07.2008 (1 рік)
ПП «Видавничий дім А.С.С.», Київ (Видавництво, поліграфія)

Персонал:
- Пошук персоналу, розміщення оголошень у ЗМІ, інтернет, проведення першого етапу співбесід.
- Ведення кадрової документації (особові српви, накази, розподрядження, штатний розпис).
- Організація корпоративних заходів.
Документообіг:
- Складання, зберігання, впорядкування, пошта.
Адміністративно-госопдарська робота:
- Контроль роботи технічного персоналу.
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей -
- Проведення інвентаризації ТМЦ.
- Контроль за станом приміщень, координація ремонтних робіт.
- Контроль комунальних оплат, вирішення питань щодо оренди приміщень.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
Виставки:
- Підготовка та оформлення стендів, організація доставки продукції, замовлення роздаткових матеріалів.
- Презентація продуктів видавничого дому на виставках.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 11.2006 по 06.2007 (7 місяців)
ЗАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Адміністративно господарська діяльність (два офіси у Києві, а також взаємодія з регіональними представництвами). Вирішення питань з оренди, переїзд офісу, керівництво реалізацією проекту дизайну інтер'єру та ремонтних робіт.
Закупівлі, бюджет, організація корпоративних заходів, відрядження, у т.ч. закордон (отримання віз).
Управління секретаріатом, водіями, технічним персоналом.

Помічник директора

з 02.2005 по 03.2006 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Архітектурно-технічна мйстерня плюс КМБ-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Спеціаліст інвестиційного департаменту (проектний відділ).

з 10.2003 по 02.2005 (1 рік 4 місяці)
КМДА «Центр містобудування та архітектури»., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ассистент фотографа/адміністратор фотостудії

з 09.1998 по 01.2002 (3 роки 4 місяці)
Фотосудія "Ян Крей", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Освіта

Київський Національний Лінгвістичний Університет

Факультет заочного та вечірнього навчання, спеціальність – філолог-викладач, спеціалізація «Іспанська мова та література»., Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю "Директор з персоналу" при Університеті КРОК.

2012 г. 4 місяці

Києво-Могилянская бізнес-школа. Agile для творчих команд.

2015, 1 модуль (1 тиждень).

Кадровик +1C ЗУП 8.3. Учбовий центр "Данко"

2019, 2 місяці

Орієнтована рішення короткострокова терапія (SFBT). Курс. Сертифікати

2021

Знання і навички

MS Office Adobe Photoshop Битрикс24 1С ЗУП Google Docs Adobe Lightroom MS Project Google Adobe BAS

Знання мов

  • Іспанська — просунутий
  • Англійська — просунутий
  • Шведська — вище середнього

Додаткова інформація

Інтереси: Психологія, коучинг, література, спорт, дизайн.
Особисті якості: Системність, гнучкість, високий рівень EQ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: