• Файл

Ольга

Оператор call-центра

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Державний службовець, особистий помічник, юрист, менеджер, Адміністратор
Вік:
31 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ГОЛУБКА Ольга Андріївна

Вік: 31 рік (27.08.1993 року народження). Місце народження та проживання: м. Львів, львів’янка (вул. А. Вахнянина, буд. 25 кв. 1- А). Контактний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). Електронна скринька: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Сімейний стан: одружена, дітей немає. Освіта: Навчалась у Львівській ЗСШ "Лідер".Закінчила Львівський кооперативний коледж економіки та права (ЛККЕіП) за спеціальністю правознавство. Здобула диплом молодшого спеціаліста з відзнакою (2009-2013 рр).Також з відзнакою закінчила навчання на юридичному факультеті у Львівському торговельно-економічному університеті (колишня назва Львівська комерційна академія); отримала диплом спеціаліста права. Досвід роботи: Робота в районній адміністрації - 9 років та 6 місяців (початок роботи в районній адміністрації 21.09.2015 року, закінчення 10.01.2025 року).Працювала головним спеціалістом відділу соціально -економічного розвитку Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (6 категорія - посада в органах місцевого самоврядування). Посадові обов’язки: Обстеження об’єктів - робота з СПД, які здійснюють діяльність у Тимчасових спорудах, розташованих на території району. Розгляд питань та вжиття заходів у встановленому Львівською міською радою та Виконавчим комітетом порядку щодо фактів порушення розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності (малих архітектурних форм). Секретар комісії аналізу функціонування та розміщення тимчасових споруд, які встановлені на території м. Львова та розміщені з порушеннями вимог законодавства України, та актів міської ради у Галицькому районі.Розробляла поточні та брала участь у підготовці перспективних планів роботи відділу, надаю необхідну методичну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень.Участь у робочій комісії щодо детінізації заробітної плати та легалізації найманої праці, щотижневе спілкування з СПД з зазначених питань.Надання своєчасних відповідей на звернення та інформаційні запити мешканцям та юридичним особам. Вирішення проблемних питань, що надходили в паперовому вигляді та на номер «15-80», на «Гаряча лінія м. Львова «Фейсбук» та «Гаряча лінія ЛОДА».Здійснювала оперативний зв’язок з підприємствами, установами та організаціями під час вирішення питань, що стосуються компетенції відділу. Здійснювала координацію роботи з метою ліквідації стихійної торгівлі на території Галицького району.Щотижнево проводила спілкування з власниками та орендарями нежитлових приміщень перших поверхів будинків, що знаходяться на території Галицького району на предмет санітарної очистки фасадів та дверних та віконних ролокасет від графіті та нарконадписів (вихід на місце, з’ясування усіх обставин, що склалися; результат – позитивне вирішення проблеми).Навички роботи з комп’ютером: Впевнений користувач ПК. (Word, Windows, Excel). Додаткова інформація: Маю наявну 3 групу інвалідності (загальне захворювання). Двічі пройшла практику у Залізничному районному суді м. Львова, де здобула навички роботи секретаря судових засідань та допомагала у роботі помічнику судді.Волонтерський досвід:Здійснення логістики щодо допомоги у забезпеченні ЗСУ, внутрішньо переміщених осіб та стратегічних об’єктів міста необхідними їм матеріалами та продуктами, в межах роботи в районній адміністрації здобула колосальний досвід роботи з ВПО (здійснювала прийом громадян та їх документів).Хобі та інтереси: Активний відпочинок, подорожі, плавання для розвантаження думок та підтримки здоров'я.Особисті риси: Здатність до навчання, дисциплінованість, чітка та грамотна вимова, письмова грамотність, акуратність, уважність, врівноваженість, посидючість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, організованість, пунктуальність, вміння працювати в колективі (в команді), тактовність, а також цілеспрямованість. Завжди у всіх ситуаціях шукаю позитивні моменти та вирішую конфлікти за допомогою почуття гумору – жартуючи. Завжди знаходжу вихід з складних ситуацій. Надійна – на мене можна покластися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: