• PRO

Дмитро

Директор з маркетингу, керівник відділу, маркетолог, Chief Marketing Officer

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 05.2022 по нині (2 роки 9 місяців)
ФОП Жуков - власна справа, інтернет-магазин, маркетплейси, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

➤ Оптимізація присутності на маркетплейсах для максимізації видимості та збільшення обсягів продажів.
➤ Пошук надійних постачальників для забезпечення якісних товарів із Китаю, включаючи перевірку їхньої репутації та якості продукції.
➤Оптові поставки товарів з Китаю та країн ЄС
➤ Створення та управління додатковими магазинами yна платформі prom.ua для розширення присутності на ринку
➤ Cтворення та аналіз результатів рекламних кампаній Google Shopping/Google Ads та внесення коректив для покращення їхньої ефективності.
➤ Підбір персоналу, формування команди

Директор з маркетингу

з 07.2020 по 05.2022 (1 рік 10 місяців)
LOANY.COM.UA , Київ (Фінанси, онлайн кредитування, payday loans), Київ (Фінанси, банки, страхування)

➤ Планування та розвиток маргетингової стратегії компанії
➤ Моніторинг ефективності рекламних кампаній (Google ADS, FB)
➤ Робота з партнерськими CPA-мережами, контроль і аналіз якості вхідного потоку, показників CR та EPC. Аналіз ефективності кожної мережі, моніторинг якості клієнтського портфелю та циклу життя клієнта.
➤ Відстеження показників та активностей конкурентів
➤Оптимізація продукту
➤ Пропозиції щодо доробок та оптимізації воронки
➤ Постановка ТЗ та комунікація з розробниками
➤Контроль виконаня поставленних задач відділом розробки
➤ Ведення переговорів та укладення стратегічних партнерств для підвищення ефективності маркетингових ініціатив.
➤ Постійний моніторинг та аналіз трендів у галузі та розробка рекомендацій щодо впровадження новітніх підходів.
➤ Участь у подіях та конференціях для підтримки і розвитку професійних зв'язків та підвищення впізнаваності компанії.
➤Аналіз продуктів конкурентів та оптимізація функціоналу та usability власного продукту
➤ Організація збору даних для щомісячного звіту, пост-аналіз
➤ Координація та контроль за виконанням плану маркетингових та рекламних заходів;
➤ Планування та контроль проведення маркетингових активностей з партнерами;
➤ Планування та оптимізація веб-сайтів з метою підвищення коефіцієнта конверсії;
➤ Аналітика ефективності всіх використовуваних інструментів привертання та утримання клієнтів.
➤ Розвиток та впровадження програми таргетованої реклами для залучення конкретних сегментів аудиторії.
➤ Участь у проведенні аналізу ефективності SEO-стратегій та розробка оптимальних підходів для покращення позицій в пошукових системах.
➤ Використання аналітичних інструментів для моніторингу та оцінки результативності маркетингових кампаній.
➤ Розробка та запуск креативних промо-акцій для підвищення уваги та інтересу споживачів.
➤ Співпраця з розвитком продуктів для забезпечення відповідності маркетингових стратегій характеристикам продукту.
➤ Впровадження та управління програмами взаємодії з впливовими особистостями та амбасадорами бренду.
➤ Активна участь у внутрішніх зустрічах та партнерських подіях для підтримки бренду та розширення мережі контактів.
➤ Систематична оцінка ринкових тенденцій та внесення рекомендацій для підтримки стратегічних рішень управління.
➤ Участь у підборі співробітників відділу маркетингу

Директор по маркетингу

з 10.2018 по 04.2020 (1 рік 6 місяців)
Infinance, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Infinance, Київ (Фінанси, онлайн кредитування, payday loans)
➤ Розробка та впровадження рекламних стратегій;
➤ Координація цифрових процесів (SEO, SMM, CPA, Google Ads, SERM);
➤Аналітика ефективності рекламних кампаній;
➤ Постановка ТЗ та комунікація з розробниками
➤Адаптація продукту до ринкових тенденцій та продуктів конкурентів
➤Планування та впровадження нових функцій та вдосконалень продукту
➤ Бюджетування проектів;
➤ Створення програм щодо просування послуг та проектів Компанії та їх контроль;
➤ Пошук та підключення CPA-мереж;
➤ Управління рекламними та комунікаційними програмами у ЗМІ, соціальних мережах та інших каналах;
➤ Координація та контроль виконання плану маркетингових та рекламних заходів;
➤ Планування та контроль проведення маркетингових активностей з партнерами;
➤ Планування та оптимізація веб-сайтів з метою підвищення коефіцієнта конверсії;
➤ Аналітика ефективності всіх використовуваних інструментів привертання та утримання клієнтів.
➤ Участь у відборі співробітників відділу маркетингу
➤ Впровадження та вдосконалення системи відстеження ключових метрик конкурентів для адаптації стратегій компанії.
➤ Організація та проведення інтернет-маркетингових кампаній, включаючи електронну пошту, контекстну рекламу та соціальні мережі.
➤ Розробка та впровадження ефективних систем збору та аналізу відгуків клієнтів для поліпшення продуктів та сервісу.
➤ Взаємодія з командою з продажів для розробки та впровадження стратегій по збільшенню конверсії та обсягів продажів.
➤ Управління процесом створення та впровадження рекламних матеріалів, включаючи графічний дизайн та копірайтинг.
➤ Здійснення регулярного моніторингу за реакцією аудиторії на маркетингові ініціативи та адаптація стратегій відповідно до потреб клієнтів.
➤ Ведення аналізу ефективності рекламних каналів та визначення оптимального розподілу бюджету для максимізації результатів.
➤ Розвиток та виконання стратегій контент-маркетингу для збільшення онлайн-присутності та експертності бренду.
➤ Співпраця з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами для досягнення гармонії маркетингових цілей та бізнес-стратегій компанії.

Керівник відділу маркетингу

з 07.2018 по 09.2018 (2 місяці)
Sżybka Gotówka, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Sżybka Gotówka, Киев (Payday Loans, онлайн кредиты, микрозаймы, микрокредиты, финансы)
➤ Розробка/впровадження рекламних кампаній (цифрові)
➤ Аналіз ефективності рекламних кампаній, проведення досліджень
➤ Участь у відборі співробітників відділу маркетингу
➤ Аналіз конкурентів (онлайн кредити, мікрозайми, мікрокредити)
➤ Робота з підрядниками
➤ Участь у розробці рекламних концепцій
➤ Розробка та запуск мобільного додатка
➤ Формування позитивної репутації (SERM)

Директор відділу маркетингу

з 03.2017 по 06.2018 (1 рік 3 місяці)
TF Trading LTD, Київ (Фінанси, банки, страхування)

➤ Позиціонування та просування бренду на ринку СНД
➤ Участь у розробці маркетингової стратегії та аналіз конкурентів у фінансовій сфері (Forex, навчання трейдингу, ICO, трейдинг криптовалютами, фінансові брокери, бінарні опціони)
➤ Управління відділом з 6 осіб
➤ Побудова ефективної структури маркетингу, спрямованої на збільшення обсягів лідогенерації
➤ Формування лід-магнітів, вибудовування маркетингових воронок та подальших комунікацій
➤ Підготовка та робота з голосовими IVR-розсилками
➤ Підготовка та контроль виконання маркетингового бюджету
➤ Маркетингові дослідження
➤ Розробка плану рекламних заходів для просування
➤ Планування, бюджетування та реалізація рекламних кампаній
➤ Створення портрету цільової аудиторії та аналіз їхніх потреб
➤ Участь у розробці макетів та створення концепції для сайтів і Landing Page, спрямованих на підвищення конверсії
➤ Побудова ланцюгів конверсії в межах одного, а також між кількома вебресурсами
➤ Побудова ланцюгів конверсії від зовнішніх джерел, соцмереж, розсилок, месенджерів тощо
➤ Створення прототипів сайтів і Landing Page, контроль їхньої конверсійності
➤ Розробка сценаріїв дій відвідувача на сайтах і Landing Page
➤ Участь у розробці та впровадженні партнерських програм
➤ Розробка ідеології, планування та забезпечення роботи відділу
➤ Підготовка пропозицій і сценаріїв взаємодії з потенційними клієнтами для відділу продажів

Заст. керівника відділу маркетингу

з 07.2013 по 03.2017 (3 роки 8 місяців)
SDG Trade (WEBiSOFT), Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Починав із зародження та формування відділу маркетингу. Знайомий на практиці з усіма інтернет-каналами залучення трафіку на сайт.

Частина виконаних завдань:
➤ Налаштування та ведення таргетованих, контекстних, контекстно-медійних, медійних, ремаркетингових рекламних кампаній
➤ Робота з аналітикою (Яндекс.Метрика, Google Analytics)
➤ Робота з CPA та тизерними мережами
➤ Розробка та реалізація стратегії E-mail маркетингу (побудова ланцюгів листів)
➤ Досвід роботи з Unisender, eSputnik, MailerLite, Mailchimp, Getresponse, Sendpulse (включаючи Web Push)
➤ Створення макетів листів
➤ Оптимізація показників: Open Rate, Click Rate, Bounce Rate, Conversion Rate
➤ Аналіз існуючої бази клієнтів та сегментація
➤ Масові та тригерні розсилки, велком-ланцюжки, реактивація підписників, крос-продажі
➤ Розробка воронок залучення та продажів
➤ Проведення маркетингової аналітики
➤ Робота з YouTube-каналом (просування, наповнення, контент-маркетинг)
➤ SEO (добір тематик для статей, робота з копірайтерами)
➤ Розробка стратегій просування бренду, продуктів, послуг
➤ Розробка та проведення заходів (вебінари, коучинги, майстер-класи, навчальні курси, брифінги тощо)
➤ Розрахунок ROMI, написання звітів за рекламними та маркетинговими кампаніями
➤ PR (робота із закритими клієнтськими чатами, блоги, crowd marketing)
➤ Робота зі стратегічними партнерами
➤ Розробка та впровадження нового сайту, лендингів
➤ Робота з аутсорсерами (постановка ТЗ дизайнерам, копірайтерам та програмістам)

Менеджер з розвитку

з 12.2012 по 06.2013 (6 місяців)
NDA, Київ (IT)

➤ Популяризація проєкту SaaS (хмарне рішення для малого та середнього бізнесу)
➤ Збільшення посилальної маси ресурсу, базове SEO та SMM-просування
➤ Активний пошук і залучення нових клієнтів
➤ Проведення переговорів із HR-директорами, а також з вищим керівництвом компаній
➤ Формування та ведення клієнтської бази, холодні дзвінки
➤ Встановлення та розвиток довгострокових відносин з партнерами

Освіта

Київський політехнічний інститут

Енергозбереження та енергоменеджменту, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Під час навчання активно брав участь у студентських організаціях (Студентська рада, Профком). Займався організацією заходів, координацією проєктів, проведенням зустрічей та круглих столів, підготовкою звітної документації, залученням партнерів для співпраці, а також вирішенням соціальних, побутових і навчальних питань студентів.

Додаткова освіта та сертифікати

Директор з маркетингу - Академія WebPromoExperts

2016

Спеціаліст з інтернет-маркетингу - Академія WebPromoExperts

2016

Маркетинг для підприємців - Школа бізнесу «Нова пошта»

2023

Штучний інтелект для бізнесу - WebPromoExperts

2024

Онлайн-курс «AI for business»

2024

Щорічні конференції та інвенти з digital маркетингу - SEMPRO, CPA CONF, SMM DAY, DIGITAL EVOLUTION FORUM, IFORUM,GURUCONF

2017-2022

«Маркетинг у продуктовому ІТ» - Програма ініційована IE Business School в рамках проекту Coursera

2025

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Креативність
  • Digital-маркетинг
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Google Ads
  • Google Analytics

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Стараюся творчо та креативно підходити до будь-якого завдання, завдяки комунікабельності та активності часто стаю лідером у команді. Обожнюю вивчати нові, цікаві для мене речі, прагну постійного розвитку та вдосконалення. Вмію знаходити нестандартні рішення та ефективно організовувати робочий процес, надихаючи колег на досягнення спільних цілей.

Мене цікавить передусім робота в команді, адже я вважаю, що синергія спільних зусиль здатна привести до найкращих результатів. Мені подобається спілкуватися, обмінюватися ідеями, координувати дії та разом досягати поставлених цілей. Командна робота мотивує мене до розвитку, дозволяє ефективно використовувати сильні сторони кожного учасника та отримувати новий досвід.

Самостійна, ручна або рутинна робота для мене наразі не є цікавою, адже вона позбавляє можливості творчо підходити до завдань та взаємодіяти з іншими.
Я віддаю перевагу динамічному середовищу, яке вимагає взаємодії, ініціативи та креативного мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: