Наталія
Оператор call-центру, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Оператор call-центру, Адміністратор, Оператор ПК, Фахівець з документообігу, Діловод
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Запоріжжя
- Готовий працювати:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14247070/
Досвід роботи
Держ.підприємство
з 06.2010 по нині
(15 років 2 місяці)
Держ.підприємство, Запоріжжя (Машинобудування)
Оператор зв'язку, діловод
Працювала в державному підприємстві (промисловість та виробництво) 20 років на посаді – диспетчер, комірник, секретар, оператор зв'язку.
З 2023 року і до теперішнього часу працюю на державному підприємстві на посаді діловода і оператор зв'язку.
- діловодство, методи обробки та оформлення документації
- приймання вхідної корреспонденції, що надходять на розгляд, передача їх відповідно в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання роботи або підготовки відповідей
- організація й забезпечення прийом та обіг документів
- обробка звернень, вхідної і вихідної документаціх
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків
- реєстрація, облік, зберігання й правильне оформлення документів згідно діючих стандартів
- електрона розсилка вихідної документації та кореспонденції або доставка оригіналів документів за призначенням до виконавців
- приймання і обробка вхідної кореспонденції та заяв
- підготовка засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення участників про час і місце проведення, порядку денному), оформлення протоколів засідання і нарад
- впевнений користувач Word, Excel, Outlook та електронні системи впровадженні на підприємстві
- організація приймання відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників
- формування справи відповідно до затвердженої номінклатури, забезпечення іх схороність і здачу до архіву у встановлений термін
- основи етики, правила ділового спілкування
- стресостійка
- комунікабільна
- ввічлива та впевнена
- дисциплінованість, відповідальна, уважна до деталей
Знання і навички
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Доброзичливість
- Неконфліктність
Схожі кандидати
-
Продавец-консультант на телефон
Львів -
Керівник, супервайзер, оператор контактного центру, chat manger
20000 грн, Львів -
Консультант на телефон
Львів, Вінниця , ще 5 міст -
Продавець-консультант на телефон
Львів -
Продавец-консультант на телефон
Львів -
Оператор гарячої лінії
Львів