- PRO
Олена
Офіс-менеджер, помічник директора, секретар, 12 500 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Кам'янка
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1436031/
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 12.2017 по 10.2018
(10 місяців)
«Молоко від фермера», Київ (Роздрібна торгівля)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, акти виконаних робіт, внесення нового контрпгента/договору).
⦁Складання наказів.
⦁Збір документів, що надаються на підпис керівнику.
⦁Формування щомісячної звітності.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Контроль отримання рахунків.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Супровід маркетингових активностей щодо просування бренду компанії:
⦁Контроль проведення контрагентом рекламої компанії.
⦁Формування правильного сприйняття бренду клієнтами (впровадження корпоративної форми).
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Помічник директора, офіс-менеджер
з 06.2015 по 10.2017
(2 роки 4 місяці)
ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", Київ (Консультування з питань комерційної діяльності та управління. Юридичні і бухгалтерські послуги.)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота з програмою Бітрікс.
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, робота з актами виконаних робіт).
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
⦁Архівування документів, листів.
⦁Контроль отримання рахунків.
⦁Складання наказів.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Пошук і підбір персоналу.
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії.
⦁Актуалізація бази даних співробітників компанії.
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Офіс-менеджер
з 10.2013 по 05.2015
(1 рік 7 місяців)
АН "Dives", Київ (Нерухомість)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Розміщення актуальних рекламних пропозицій АН.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Діловод
з 06.2013 по 08.2013
(2 місяці)
АФ ТОВ"Консалтинг Лтд", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Ведення клієнтської бази компанії.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Менеджер з продажу
з 08.2012 по 11.2012
(3 місяці)
ТОВ "ОСТІН", Київ (Продажа товарів)
⦁Консультування покупців, допомога у виборі товару.
⦁Оформлення розрахунків з покупцями.
⦁Виконання плану продажів.
⦁Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину.
⦁Забезпечення порядку в торговому залі.
⦁Викладка товару (мерчендайзинг).
Освіта
КНЕУ ім. В.Гетьмана, Київський економічний університет ім. В.Гетьмана
Факультет економіки та управління, Киев
Вища, з 2008 по 2014 (5 років 5 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- Користувач ПК
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- Пользователь ПК
- Windows
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- MS Project
Знання мов
- Польська — початковий
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
Додаткова інформація
Бакалавр психології та педагогіки.
Особисті якості та досягнення:
Комунікабельність, відповідальність, висока ступінь навченості. Педантичність, цілеспрямованість, оперативність, старанність, пунктуальність, самокритичність, зваженість в ухваленні рішень. Зайняла 3 місце у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт з економіки.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
11 500 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіс-менеджер, ТОВ "Молоко від Фермера", 10 місяців
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 роки 4 місяці
- PRO
11 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс-менеджер, ТОВ "Молоко від Фермера", 10 місяців
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 роки 4 місяці
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
Одеса, Інші країни, Дистанційно -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Київ -
Помічник керівника
Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Асистент керівника
Київ