Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14371999/
Customer support representative (L1)
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ВЛАДИСЛАВ
ЛУЦЕНКО
CUSTOMER SUPPORT
REPRESENTATIVE
ДОСВІД РОБОТИ
Технічний спеціаліст(універсал)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ(робочі) Технічна підтримка СартКомп(Ізраїль) / Червень 2023 -
Жовтень 2024(звільнився із причин недостатного
Дуже добре навчаюсь, і маю мінімальний час розвитку)
на адаптацію до всього нового. . -Вирішення технічних проблем с технікою(компютери, телефони,
інтернет) віддалено. -Консультації на питання технічного
Стрессостійкий на рівні “стіна”, неможливо
характеру які цікавлять клієнта, це може бути допомога з
вивести з себе - НІКОЛИ. Обожнюю все нове і вибором телефону, так і як покращити вай-фай зєднання вдома і
дуже замотивований працювати та навчатись. т.п.
Завжди відкритий до компанії і роблю все CUSTOMER SUPPORT(English) - Frozeneon / Жовтень 2024 -
заради спільного розвитку. Повінстю можу поточне місце роботи
працювати автономно до 3 діб без світла, якщо -Підтримка сайту і спілкування с користувачми в онлайн-чаті,
буде повний блекаут. вирішення проблем і збір фідбеку, аналіз проблем, швидке
реагування і репорти.
На роботі мене прозвали “Останная надія”,
-B2B L1 Support(English) - чуть більше 3 місяців, звільнився з
тому що завжди вирішував спірні питання з причини зміни політики компанії.
клієнтами і брався за важку роботу яку ніхто не Займався технічною підтримкою бізнес-клієнтів: аналіз логів,
хотів/не міг зробити. робота з бек-офісом, обробка запитів, допомога у вирішенні
технічних та операційних питань.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
МОВИ
Дружелюбний, добрий, іноді
меланхолічний. Граю на гітарі, піаніно,
Російська - ідеал, Українська - ідеал, Англійська
співаю. Сприймаю роботу як прекрасний на рівні розуміння і введення переписки(C1).
спосіб соціального розвитку і пошуку
нових знайомств з метою кращого ПОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
розуміння світу в цілому.
Робота з бек-офісними системами та службовими
інтерфейсами
МОЇ КОНТАКТИ
Аналіз логів транзакцій, виявлення причин збоїв і
Телефон (мобільний): [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація») нетипової поведінки
Електронна пошта:
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація») Підтримка через Help Desk: обробка звернень,
ескалація та комунікація з технічними командами
Досвід роботи з Jira, Confluence, Slack
Краще пишіть в Телеграм, Ватсап, Вайбер
Впевнений користувач ПК, швидке освоєння нових
інструментів та платформ
Вміння швидко аналізувати ситуацію і знаходити
ефективне рішення
Високий рівень відповідальності, уважність до деталей,
здатність працювати з великою кількістю інформації
Досвід міжвідділової взаємодії та підтримки
внутрішніх бізнес-процесів
ЛУЦЕНКО
CUSTOMER SUPPORT
REPRESENTATIVE
ДОСВІД РОБОТИ
Технічний спеціаліст(універсал)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ(робочі) Технічна підтримка СартКомп(Ізраїль) / Червень 2023 -
Жовтень 2024(звільнився із причин недостатного
Дуже добре навчаюсь, і маю мінімальний час розвитку)
на адаптацію до всього нового. . -Вирішення технічних проблем с технікою(компютери, телефони,
інтернет) віддалено. -Консультації на питання технічного
Стрессостійкий на рівні “стіна”, неможливо
характеру які цікавлять клієнта, це може бути допомога з
вивести з себе - НІКОЛИ. Обожнюю все нове і вибором телефону, так і як покращити вай-фай зєднання вдома і
дуже замотивований працювати та навчатись. т.п.
Завжди відкритий до компанії і роблю все CUSTOMER SUPPORT(English) - Frozeneon / Жовтень 2024 -
заради спільного розвитку. Повінстю можу поточне місце роботи
працювати автономно до 3 діб без світла, якщо -Підтримка сайту і спілкування с користувачми в онлайн-чаті,
буде повний блекаут. вирішення проблем і збір фідбеку, аналіз проблем, швидке
реагування і репорти.
На роботі мене прозвали “Останная надія”,
-B2B L1 Support(English) - чуть більше 3 місяців, звільнився з
тому що завжди вирішував спірні питання з причини зміни політики компанії.
клієнтами і брався за важку роботу яку ніхто не Займався технічною підтримкою бізнес-клієнтів: аналіз логів,
хотів/не міг зробити. робота з бек-офісом, обробка запитів, допомога у вирішенні
технічних та операційних питань.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
МОВИ
Дружелюбний, добрий, іноді
меланхолічний. Граю на гітарі, піаніно,
Російська - ідеал, Українська - ідеал, Англійська
співаю. Сприймаю роботу як прекрасний на рівні розуміння і введення переписки(C1).
спосіб соціального розвитку і пошуку
нових знайомств з метою кращого ПОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
розуміння світу в цілому.
Робота з бек-офісними системами та службовими
інтерфейсами
МОЇ КОНТАКТИ
Аналіз логів транзакцій, виявлення причин збоїв і
Телефон (мобільний): [
Електронна пошта:
[
ескалація та комунікація з технічними командами
Досвід роботи з Jira, Confluence, Slack
Краще пишіть в Телеграм, Ватсап, Вайбер
Впевнений користувач ПК, швидке освоєння нових
інструментів та платформ
Вміння швидко аналізувати ситуацію і знаходити
ефективне рішення
Високий рівень відповідальності, уважність до деталей,
здатність працювати з великою кількістю інформації
Досвід міжвідділової взаємодії та підтримки
внутрішніх бізнес-процесів
Схожі кандидати
-
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Customer support agent
Дніпро, Дистанційно -
Customer support representative
Дніпро -
Customer support representative
10000 грн, Дніпро -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Customer support representative
Дніпро, Київ