• Файл

Владислав

Системний адміністратор

Вік:
27 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Владислав Маргацький

Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мови: Українська , Англійська — Pre-Intermediate

Освіта:
• Національний університет «Львівська політехніка»: магістр, Адміністрування систем
кібербезпеки;(2023р)
• Національний університет «Львівська політехніка» : бакалавр кібербезпека(2022р)

Професійний досвід:

2024 – 2025 Інтернет провайдер “Копійка”
Заступник Начальнику відділу
Відеонягляду,СКС,Домофонії

Ключові обов’язки:
 Технічне планування об'єктів

 Налаштування обладнання всередині мережі провайдера

 Налаштування обладнання (домофони, камери відеонагляду, *абонентські точки
доступу\мережеве обладнання)
 Організація та планування роботи бригад монтажників,підготовка матеріалів
 Ведення CRM звітності

Управляв процессом встановлення та обслуговування систем відеонагляду, СКС та домофонії.
Координував роботу команди технічних спеціалістів .Налаштовував систему провайдера під
заплановані об’єким.

2022– 2024
Інтернет провайдер “Копійка”
Бригадир технічного віділу

Ключові обов’язки:
 Планування та організація роботи майстрів

Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Технічна підтримка майстрів на викликах

Виїзди на аварії\складні ремонти

Налаштування обладнання (домофони\роутери\камери\реєстратори\gsm реле та
ін.обладнання)

Ведення CRM звітності

Технічна діагностика по заявка на ремонт з CRM в мережі провайдера

2021 – 2022 Інтернет провайдер “Копійка”
Спеціаліст технічної підтримки

Ключові обов’язки:
 Надання технічної підтримки(L2) користувачам

Діагностика та вирішення технічних проблем

Ведення документації та звітності

Консультування користувачів щодо технічних питань

Взаємодія з іншими відділами компанії

Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
2018 – 2020 процесинговий центр Leogaming
Спеціаліст процесингового центру

Ключові обов’язки:
 Опрацювання та аналіз транзакцій клієнтів

 вирішення технічних проблем, пов'язаних з платіжними системам

 Моніторинг роботи платіжної системи

 Опрацювання звернень клієнтів

 Опрацювання запитів та підтримка b2b клієнтів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: