Резюме від 21 травня 2024 PRO

Інна

HR-менеджер, рекрутер, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер, рекрутер

з 11.2023 по нині (6 місяців)
Техно Іновейшн Компані, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Формування HR процесів з "0"
Розробка та впровадження процедур роботи з персоналом
Закриття вакансій (50% робочого часу)
Розробка та впровадження процедур онбордингу
Розробка та впровадження стратегії розвитку бренду роботодавця
Налагодження внутрішніх комунікацій команди
Формування мотиваційних програм
Кадровий облік (координування)
Військовий облік
Проведення опитуваннь рівня задоволеності персоналу
Проведення one-to-one, exit-інтерв'ю
Проведення корпоративних розважальних заходів

Директор з маркетингу

з 11.2022 по 11.2023 (1 рік)
ТОВ "Гемопласт", Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- складання маркетингової стратегії просуванні бренду компанії, продукції;
- формування бюджету відділу маркетингу;
- робота з підрядниками;
- випуск нових виробів в рамках роботи з асортиментною матрицею;
- запуск інтернет-продажів, робота з маркетплейсами;
- е-мейл розсилка;
- просування товарів на інтернет-площадках, робота з маркет-плейсами;
- запуск соціальних мереж, SMM;
- аналіз ринку та дослідження галузі, конкурентного середовища;
- розробка пропозицій щодо ведення нових товарних позицій в асортимент;
- запуск та просування нової торгової марки
- табелювання персоналу, впровадження та ведення військового обліку

HR Generalist

з 07.2020 по 04.2022 (1 рік 9 місяців)
Школа програмуваннядля дітей Logika, Киев (Освіта, наука)

- Розробка та впровадження ефективної системи рекрутингу персоналу в умовах мінімального бюджету;
- Закриття вакансій дистанційно по всій території України, посадові позиції - менеджер по работі з клієнтом, менеджер з продажу, колл-центр, керівник відділу продажу, методист, викладачі (в середньому 20 закритих вакансій в місяць);
- Розробка системи и проведення навчання менеджерів по роботі з клієнтами (базове навчання);
- Розробка та проведення навчання для методистів (Тема - ефективний пошук персоналу на позицію викладач);
- Адаптація и онбординг персоналу;
- Система обліку руху персоналу, розрахунок основних показників роботи персоналу;
- Кадровий облік (5 ФОП);
- Формування кадрового резерву, проведення onetoone зустрічей співробітників;
- Разробка необхідних кадрових документів (трудовий договір, посадові інструкції, профіль посади тощо);
- Проведення опросів з визначення задоволеністі персонала;
- Формування відділу рекрутингу, 3 підлеглих рекрутера дистанційно, розробка концепції еіективної і результативної взаємодії та процесів роботи у відділі.
Досягнення: формування роботи HR підрозділу з "0", розробка ефективної концепції рекрутингу персоналу.

HR manager

з 07.2019 по 02.2020 (7 місяців)
RetailGroupe, Киев (Роздрібна торгівля)

- Активний підбір персоналу на торговій точці (торгові та адміністративні позиції);
- адміністративна робота зі штатом підлеглих співробітників - 128 чоловік;
- Проведення адаптаційних програм та навчання нових співробітників;
- Ведення кадрового діловиробництва (оформлення договорів, прийняття на роботу, звільнення, заміщення, переведення);
- Проведення оцінки персоналу;
- Проведение мотиваційних заходів.
Досягнення: закриття штату на 98% за 2 місяці, виведення торгової точки на рівень прибуткової рентабельності.

Позаштатний викладач бізнес курсів

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
It stolitca, Киев (Освіта, наука)

Позаштатний викладач бізнес курсів "HR manager", "Бізнес тренер", "Кадровий облік на підприємстві"

Проектна робота

з 12.2017 по нині (6 років 5 місяців)
Самозанятость, Киев (Проектна робота)

Участь в тематичних проектах (HR та спортивного направлення), організація навчальних та спортивних заходів, волонтерство.

Головний спеціаліст сектору навчання продуктам Відділу навчання, оцінки та розвитку персоналу

з 11.2011 по 11.2017 (6 років)
«БАНК РУСЬКИЙ СТАНДАРТ» (ФОРВАРД БАНК), Киев (Фінанси, банки, страхування)

- розробка та проведення навчальних програм відповідно внутрикорпоративних запитів для всіх категорій персоналу банку;
- розробка та проведення адаптаційних програм для разних категорій персоналу;
- розробка індивідуальних програм внутрикорпоративних навчальних планів розвитку персоналу;
- проведення програм навчання (в т. ч. базове навчання)/семінарів для всіх категорій персоналу;
- розробка та наповнення контентом внутрішнього сайту компанії;
- розробка презентаційних матеріалів, проведення презентацій нових продуктів банка;
- проведення оцінки рівня знань/атестацій персонала;
- розробка внутрикорпоративних навчальних матеріалів, інструкцій;
- розробка та проведення навчальних заходів з метою розвитку регіональних тренерів компанії.
Досягнення: розробка та впровадження Кодексу корпоративної етики персоналу, проведення навчальних заходів для співробітників нових Відділень банку, впровадження ефективної системи роботи регіональних тренерів.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет

Банковський менеджмент, Киев
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Кваліфікація «Магістр банковської справи»

Додаткова освіта та сертифікати

Дистанційні курси "Laba" "Рекрутинг в IT"

2 міс.

Специалізовані навчальні заходи, майстер класи, форуми по темам HR направлень (рекрутинг, адаптація, мотивація персоналу)

Короткострокові

Корпоративне навчання «Тренінг для тренерів»

2007

Курси «Директор по персоналу» (Університет «КРОК»)

2018, 3 міс.

Digital маркетинг від Google

2023, 4 місяців

Знання і навички

Користувач ПК Windows Водійські права кат. B Підбір керівного персоналу Підбір виробничого персоналу Підбір персоналу для рітейлу Онбординг персоналу Управлінські навички Розробка плану навчання Навчання персоналу Підбір персоналу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Гнатюк Андрій

Гнатюк Андрій

Директор Представництва

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Доброго дня, шановний представник компанії!
Ключовими критеріями для розгляду вакансії для мене буде:
- офіційне працевлаштування;
- розміщення офісу компанії на Правому березі Києва (чим ближче до м. Академістечко тим краще ;-))
- наявність задач із зірочкою - формування, організація процесів та створення все з "0" - саме те, що буде найбільш цікаве)
- наявність позитивного гумору в форматі корпоративної цінності - буде плюсом)
Як особистість - активна, позитивна, ефективна та креативна). Системно підхожу до створення процесів, орієнтовна на ефективність та розвиток професійних навиків на постійній основі.

Маю ціль працювати в тандемі з компанією, в рамках діяльності якої реалізовувати розвиток професійних та особистих навичек, впроваджувати цікаві проекти компанії.

Особисті та професійні якості:

В професійній дяільності маю декілька принципів: якісно підхожу до рішення усіх виробничих питань, уважно відношусь до деталей, так як вважаю, що з деталей складається загальне, ефективною вважаю роботу в команді. Вмію якісно розвивати свої професійні навики в необхідному напрямку, маю високий рівень навчанності . Високий рівень наполегливості в досягненні цілей. Підтримуюсь системного підходу в реалізації робочих проектів. Вмію бути багатофункціональною в роботі, не знижуючи рівень результативності в процесах.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: