Резюме від 1 лютого 2024 PRO

Оксана

Керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник аналітиків, менеджерів з закупки, Аналітик

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Дистриб’юторська компанія побутової хімії і продуктів харчування, Вся Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз товарних запасів на складі, out-of-stock, overstock, категоризація товару
• Контроль кількості товару з критичними термінами, протерміновки та робота з ними
• Формування замовлення по графіку для виконання плану закупок, забезпечення товаром під прогноз продаж від ТК, під потреби ключових клієнтів, під виконання спец. цілей постачальників
• Забезпечення виконання планів закупок, продаж, розрахунок прогнозу залишку товару на кінець місяця і аналіз коректності плану
• Контроль виконання умов постачальна, для отримання бонусу, згідно угоди або домовленостей
• Звірка з постачальником суми витрат, які компенсовуються згідно умов угоди та контроль надходження компенсацій і бонусів
• Ведення маркетингового бюджету, спрямування його на маркетингові активності та контроль його використання
• Перевірка коректності внесення витратної та дохідної частини та аналітика P&L
• Управління аналітиками, надання постійних супроводжуючих консультацій в процесі роботи.
• Проведення навчання аналітиків регіональних по роботі з брендом, згідно умов угоди, запуск і супровід нових брендів
• Регулярний збір, обробка, аналіз та візуалізація даних по проектам організації
• Надсилання рахунків на оплату згідно замовлень, реєстрів по оплаті, прогноз оплат згідно замовлень
• Створеної в 1С номенклатури і логістичних параметрів товару

Менеджер з розвитку

з 10.2018 по 05.2019 (7 місяців)
Матрац-Захід, Львів (Компанія "Матрац-Захід" здійснює гуртово-роздрібну торгівлю ортопедичними матрацами, дерев'яними ліжками та дитячими ліжечками.)

• Формування замовлення постачальнику (враховуючи залишки, плановані продажі та міроприємства);
• Отримання замовлень від клієнтів та їх опрацювання;
• Активне спілкування з представником виробника, формування та подача відповідної звітності та аналітики;
• Розробка, контроль, виготовлення і забезпечення магазинів POS-матеріалами;
• Проведення маркетингових досліджень, аналіз можливостей розвитку ринку;
• Проведення презентації для торгової команди;
• Вирішення питань з постачальниками (рекламації, повернення продукції).

Керівник проекту з маркетингу

з 11.2013 по 09.2018 (4 роки 10 місяців)
ТзОВ "Ніка Захід", Вся Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Виведення бренду на ринок та його розвиток;
• Розробка планів трейд-маркетингової активності;
• Реалізація, контроль і аналіз запланованих маркетингових активностей;
• Планування, облік і контроль використання маркетингового бюджету;
• Аналіз рекламної і трейд-маркетингової активності конкурентів;
• Маркетингова підтримка в просуванні товарів на ринку: запуск новинок, підготовка презентацій, розробка програм по просуванню, контроль введення;
• Проведення аудиту торговельних точок з метою контролю представленості товару, а також аналізу власних трейд-маркетингових активностей;
• Формування замовлення постачальнику та контроль за реалізацією замовлень;
• Організація доставки товару дистриб’юторам;
• Формування графіку поставок продукції;
• Ведення поточного документообігу: підписання договорів, контроль платежів.

Національний менеджер по маркетингу

з 01.2013 по 11.2013 (10 місяців)
ТзОВ "Ніка Захід", Вся Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка та надання на затвердження інформації по національних, локальних активностях, лістинг: адресна програма; бюджет; графіки виконання; очікуваний ефект від проведення заходу.
• Реалізація, контроль і аналіз запланованих маркетингових активностей;
• Консолідація отриманних звітів по результатам маркетингових активностей та їх перевірка
• Планування, облік і контроль використання маркетингового бюджету;
• Аналіз рекламної і трейд-маркетингової активності конкурентів;
• Маркетингова підтримка в просуванні товарів на ринку: запуск новинок, підготовка презентацій, розробка програм по просуванню, контроль введення;
• Проведення аудиту торговельних точок з метою контролю представленості товару, а також аналізу власних трейд-маркетингових активностей;

Регіональний менеджер по маркетингу Західного регіону Республіки Казахстан

з 09.2011 по 10.2012 (1 рік 1 місяць)
Корпорація “Sigroup”, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Складання, контроль проведення маркетингових заходів спрямованих на стимулювання збуту і збільшення обсягу продажів, на збільшення кількості кінцевого споживача і його лояльності до ТМ компанії.
•Здійснення організації, планування і координації робіт по проведенню рекламних та спонсорських компанії.
•Складання бюджету і графіків проведення рекламних заходів.
•Консолідація інформації, зведення в єдину форму всієї звітності
•Виконання графіку інформаційно - ділового обміну (ІДО), аналіз поточної ситуації.
•Вивчення ринку збуту та попиту з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних компаній на закріпленій території.
•Організація та підтримка високого рівня комунікацій з діловими партнерами з питань маркетингової та рекламної діяльності корпорації.
•Аналіз ринку, визначення його долі та сегментів, продажів власних і конкурентів, обробка та аналіз даних,.
•Контроль роботи торгового відділу, контроль якості продукції, презентації новинок та маркетингових акцій.
•Контроль торгового та рекламного обладнання та POS-матеріалів, які знаходяться на складах компанії.

Регіональний менеджер по рекламі та аналітиці західного регіону України

з 03.2010 по 09.2011 (1 рік 6 місяців)
Корпорація “Sigroup”, Вся Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Моніторинг роботи торгового відділу (охоплення території, представленість ТМ, мерчандайзинг, розміщення POS-матеріалів).
•Організація і проведення BTL, трейд та спонсорських заходів загальнонаціонального та локального характеру для споживачів, партнерів, торгових каналів.
•Розробка та надання керівництву на затвердження інформації по BTL, трейд і спонсорським заходам: адресна програма; кошторис і бюджети; графіки виконання; очікуваний ефект від проведення заходу.
•Підготовка проектних брифів.
•Формування бюджету, необхідного для проведення заходу;
•Здійснення системи звітності та контролю;
•Проведення цінових зрізів і сторчеків в торгових точках;
•Аналіз діяльності конкурентів.

Менеджер по продажам

з 12.2008 по 02.2010 (1 рік 2 місяці)
ООО «Славута Трейдинг» ТМ «Коломбо», Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Виконання плану продажів, стандарти марчендайзингу, щоденна звітність, просування торгових марок компанії кінцевому покупцю шляхом консультації, аналітика цін і продажів конкурентів в ТТ.
•Блокування продажів конкурентів, формування лояльності менеджерів супермаркетів до ТМ компанії.
•Стажування нових працівників.

Супервайзер проекту «Продавці консультанти» м. Львова і Трускавця

з 11.2007 по 11.2008 (1 рік)
корпорація “Алеф Виналь”( “Жан-Жак”, “Золота Амфора”, “Клінков”), Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Набір, навчання, мотивація, контроль знань і навичок штату консультантів компанії.
•Написання трейд-маркетингового бюджету на плановий період.
•Розробка адресної програми (вибір ефективних ТТ для проведення акції або консультації згідно трейд-маркетингового бюджету) ;
•Щоденна звітність продажів, розроблення і виконання плану продажів.
•Щомісячне нарахування та захист заробітної плати консультантів згідно з ставкою та бонусною системою.

Промоутер рекламної агенції

з 05.2005 по 11.2007 (2 роки 6 місяців)
Рекламна агенція «Центр Європи» (реклама для радіо і телебачення, організація промо акції, створення сувенірної продукції. Друк візиток, буклетів, календарів, плакатів, банерів)

Участь у подарункових акціях від оператора «Life», дегустаціях торгових марок Optimel, «Calve», «Бесіда».Постійна участь в міроприємствах у школах від ТМ «Кіндер».

Освіта

Львівська Державна Фінансова Академія

Факультет обліково-економічний. Спеціальність - Облік і аудит, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Power BI Самостійне прийняття рішень Ведення переговорів з постачальниками Уміння аналізувати

Знання мов

  • Польська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Про себе: Здібність до ефективного і швидкого навчання, відповідальність, стресостійкість, пунктуальність, наполегливість, комунікабельність, швидке реагування на зміну ситуації, організаторські здібності, вміння працювати в команді.

Готовність до відряджень
Водійські права категорії В

Пройдені тренінги:
Лютий 2008р – «Техніка продажу»,«Налагодження комунікацій»(Внутрішній тренінг“ Алеф Виналь”)
Травень 2010р – «Тайм Менеджмент» (Внутрішній тренінг компанії Sigroup)
Грудень 2011р – «Маркетинг», «Аналітика» (Внутрішній тренінг компанії Sigroup)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: