- Файл
Олеся
Фахівець з кадрового обліку
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15697009/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
вул. І. Мазепи, 2б, кв. 102
тел.: [
e-mail: [
бажана заробітня плата – 40 000
бажаний змішаний графік роботи
Вірста Олеся Петрівна
Особові дані: - Рік і місце народження : 30.01.1983р., м. Стрий, Львівської обл.
• Національність: українка
• Сімейний стан: вдова
• Діти: Корчак Анна Андріївна, 2008 р.н.
Освіта : 2000-2005 роки Львівський національний університет ім. І. Франка, факультет міжнародних відносин, спеціальність – міжнародні економічні відносини, диплом спеціаліста з відзнакою
Знання мов: англійська intermediate
Досвід роботи: - 01.11.2005р. - 07.12.2005р. – провідний спеціаліст відділу торгівельно- економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 07.12.2005р. -04.01.2007р. - головний спеціаліст відділу торгівельно-економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 05.02.2007р. -07.03.2009р. – економіст Залізничного, Сихівського відділень ЗРФ АКБ «Трансбанк»;
• 27.03.2009р. -06.06.2011р. – економіст відділу неторгових операцій та пластикових карток ЗРФ АКБ «Трансбанк»
• 13.12.2011-22.05.2022р. - фахівець адміністративно-господарської групи, АТ «Галичфарм»
• 23.05.2022 по даний час фахівець з кадрових питань, служби управління персоналом, АТ «Галичфарм»
Основні обов'язки фахівця з адміністративно-господарської діяльності:
• Оформлення наказів про відрядження.
• Бронювання квитків, готелів.
• Бронювання конференц-залів для проведення конференцій та тренінгів.
• Створення заявок на оплату в 1С:8.2 за проживання в готелях, за квитки, за проведення конференцій та тренінгів.
• Оформлення договорів на постачання послуг по бронюванню квитків, готелів та конференцій.
• Участь у переговорах з представниками готелів щодо надання корпоративних знижок для працівників(на час відряджень чи в особистих цілях).
Основні обов'язки фахівця з кадрових питань:
• Ведення кадрового обліку:
• Оформлення наказів(про відпустки) та простоїв, ведення табелів обліку робочого часу, особових справ, робота з лікарняними та іншої кадрової документації.
• Робота з трудовим законодавством та внутрішніми положеннями компанії.
• Підготовка та подання звітності з кадрових питань.
• Надання консультацій працівникам з питань трудового права.
• Робота в 1С: Підприємство
• Досвід роботи з електронним документообігом.
• Участь у розробці та впровадженні кадрової політики компанії.
Особисті якості:
• Комунікабельність, відповідальність, уважність, вміння працювати в команді та з великим об’ємом інформації, стресостійкість, бажання розвиватися.
Додаткові дані : знання комп’ютерних програм Word, Excel, 1:C бухгалтерія.
Схожі кандидати
-
Фахівець з персоналу
Львів -
HR-менеджер, рекрутер
30000 грн, Львів, Дистанційно -
HR-менеджер
40000 грн, Львів -
HR manager
Львів, Івано-Франківськ, Одеса -
HR-менеджер
Львів -
Рекрутер
Львів, Дніпро , ще 6 міст