• Файл

Олеся

Фахівець з кадрового обліку

Місто: Львів
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

м. Львів
вул. І. Мазепи, 2б, кв. 102
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
бажана заробітня плата – 40 000
бажаний змішаний графік роботи

Вірста Олеся Петрівна

Особові дані: - Рік і місце народження : 30.01.1983р., м. Стрий, Львівської обл.
• Національність: українка
• Сімейний стан: вдова
• Діти: Корчак Анна Андріївна, 2008 р.н.

Освіта : 2000-2005 роки Львівський національний університет ім. І. Франка, факультет міжнародних відносин, спеціальність – міжнародні економічні відносини, диплом спеціаліста з відзнакою

Знання мов: англійська intermediate

Досвід роботи: - 01.11.2005р. - 07.12.2005р. – провідний спеціаліст відділу торгівельно- економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 07.12.2005р. -04.01.2007р. - головний спеціаліст відділу торгівельно-економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 05.02.2007р. -07.03.2009р. – економіст Залізничного, Сихівського відділень ЗРФ АКБ «Трансбанк»;
• 27.03.2009р. -06.06.2011р. – економіст відділу неторгових операцій та пластикових карток ЗРФ АКБ «Трансбанк»
• 13.12.2011-22.05.2022р. - фахівець адміністративно-господарської групи, АТ «Галичфарм»
• 23.05.2022 по даний час фахівець з кадрових питань, служби управління персоналом, АТ «Галичфарм»

Основні обов'язки фахівця з адміністративно-господарської діяльності:
• Оформлення наказів про відрядження.
• Бронювання квитків, готелів.
• Бронювання конференц-залів для проведення конференцій та тренінгів.
• Створення заявок на оплату в 1С:8.2 за проживання в готелях, за квитки, за проведення конференцій та тренінгів.
• Оформлення договорів на постачання послуг по бронюванню квитків, готелів та конференцій.
• Участь у переговорах з представниками готелів щодо надання корпоративних знижок для працівників(на час відряджень чи в особистих цілях).

Основні обов'язки фахівця з кадрових питань:
• Ведення кадрового обліку:
• Оформлення наказів(про відпустки) та простоїв, ведення табелів обліку робочого часу, особових справ, робота з лікарняними та іншої кадрової документації.
• Робота з трудовим законодавством та внутрішніми положеннями компанії.
• Підготовка та подання звітності з кадрових питань.
• Надання консультацій працівникам з питань трудового права.
• Робота в 1С: Підприємство
• Досвід роботи з електронним документообігом.
• Участь у розробці та впровадженні кадрової політики компанії.

Особисті якості:
• Комунікабельність, відповідальність, уважність, вміння працювати в команді та з великим об’ємом інформації, стресостійкість, бажання розвиватися.

Додаткові дані : знання комп’ютерних програм Word, Excel, 1:C бухгалтерія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: