Резюме від 4 листопада 2021 PRO

Андрій

Регіональний менеджер, начальник відділу збуту, менеджер з продажу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу продаж

з 03.2007 по 03.2017 (10 років)
Група компаній “КОНТИНІУМ” АЗС "WOG", Рівне (Автобізнес та автосервіс)

- виконання планових показників діяльності філії;

- розширення клієнтської бази (смарт-картки, штрих-картки, відомості);

- робота з клієнтами: залучення «нових» клієнтів та утримання «старих»;

- робота з корпоративними клієнтами;

- підготовка тендерної документації та участь в тендерах;

- контроль дебіторської заборгованості;

- складання разових та довгострокових договорів;

- моніторинг ринку;

- організація роботи менеджерів;

- контроль роботи менеджерів.

Менеджер зі збуту

з 09.2005 по 03.2007 (1 рік 6 місяців)
ППФ “ІНСТАЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, Рівне (дистрибуція сантехнічного та опалювального обладнання)

- робота з клієнтами: залучення «нових» клієнтів та утримання «старих»;
- перевірка наявності товарів у клієнтів-комісіонерів;
- контроль розрахунків клієнтів-комісіонерів за реалізований товар;
- представлення товарів у “нових” торгових точках;
- самостійне ведення окремого напрямку продукції;
- приймання участі в спеціалізованих виставках;
- забезпечення доставки товару до клієнта;
- приймання участі в складі ревізійної комісії;
- робота з клієнтами;
- моніторинг ринку.

Менеджер зі збуту

з 10.2003 по 09.2005 (1 рік 11 місяців)
ППФ “СЕРВІС - ПЕТРОЛЬ”, Рівне (роздрібна та гуртова торгівля паливно-мастильними матеріалами)

- повне документальне оформлення товару (виписка рахунків, видаткових та податкових накладних, видача сертифікатів відповідності та паспортів якості);
- робота з клієнтами: залучення «нових» клієнтів та утримання «старих»;
- моніторинг ринку;
- підготовка тендерної документації та участь в тендерах;
- робота з директорами АЗС: приймання талонів по кількості, згідно затвердженого щотижневого графіка здачі встановлених реєстрів;
- складання щомісячних планів та щодекадних звітів з реалізації;
- складання разових та довгострокових договорів.

Економіст

з 08.2002 по 09.2003 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ “ТРІАНОН”, Рівне (продаж продуктів харчування, мінеральних добрив, нафтопродуктів, будівельних матеріалів; торгівля векселями, погашення заборгованості підприємствам)

- контроль якості та кількості вантажів (виїзд на місця завантаження та розвантаження продукції – завод, база, склад);
- відповідальність за повне документальне оформлення товару (наявність і правильне оформлення накладних, податкових накладних, сертифікатів відповідності та паспортів якості);
- робота з клієнтами: залучення «нових» клієнтів та утримання «старих»;
- моніторинг ринку;
- навчання молодих працівників фірми навикам необхідним для роботи;
- складання разових та довгострокових договорів.

Освіта

Український державний університет водного господарства та природокористування

Факультет економіки, спеціальність "Економіка підприємства", Рівне
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Бухгалтерський облік OpenOffice

Додаткова інформація

категорія "В"

Легкове авто

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: