Резюме от 22 марта 2013

Федирко Екатерина Вадимовна

Администратор

Полная занятость.

Дата рождения:
8 октября 1973 (44 года)
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    користувач

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Федірко Катерина Вадимівна
Контактний тел: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Дата народження: 8 жовтня 1973 р.
ОСВІТА
Вища: журналіст, рівень – спеціаліст – Львівський державний університет ім. І.Франка, 1991 – 1997
Пошукувач кафедри історії журналістики на здобуття кандидатського ступеня історичних наук.
Економіст, рівень – спеціаліст - Західний учбово-науковий інститут підготовки фахівців і менеджерів, 2003 – 2004
ДОСВІД РОБОТИ

06.2006 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: заступник директора

-Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообігу;
-Ведення кадрового діловодства (знання КЗпП; пошук, оцінка, підбір співробітників; облік кадрів; особисті справи; накази);
-Ведення первинного бухгалтерського обліку (рахунки, накладні, податкові накладні, платіжні доручення);
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Організація співпраці і ведення переговорів зі всіма віддаленими партнерами і підрядниками (державними установами, банками);
-Підготовка тендерної документації, участь у тендерах.

03.2004 – 06. 2006 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: бухгалтер
-Ведення бухгалтерського обліку
03.2003 – 02.2004 Навчання у Західному учбово-науковому інституті фахівців і менеджерів

04.1998 – 10. 2002 Газета «Каменяр» ЛНУ ім. І. Франка
Посада: Провідний спеціаліст (завідувач редакції)

-Прийом кореспонденції і телефонних дзвінків.
-Організація контактів зі всіма зовнішніми партнерами та підрядниками (фотолабораторії, сканувальники і т.д.).
-Ведення документації, яка стосується правової підтримки позаштатних робіт (підписання договорів, розписок, контрактів з позаштатними працівниками – авторами, фотографами, асистентами, візажистами, моделями, художниками, інтерв'юованими) та співпраця з фотобанками.
-Контроль і організація виробничого процесу щодо термінів і планів номерів, а саме:
•здача матеріалів редакторами розділів;
•організація та контроль за проведенням запланованих зйомок;
•отримання дизайнерським відділом всіх початкових матеріалів;
•контроль своєчасності здачі дизайнерським відділом матеріалів головному редакторові;
•контроль своєчасності виплати гонорарів позаштатним працівникам та оповіщення авторів про дату явки за гонорарами;
•контроль за отриманням всіма партнерами друкованих номерів.

-Контроль своєчасності поповнення архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції. Робота з фотографами і фотоагентствами з приводу придбання фотоматеріалів.
-Організація внесення правок в макет, контроль за копірайтами, подяками та іншими допоміжними текстами.
-Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній книзі і т.д.).
-Допомога журналістам в пошуку необхідної інформації, ділових контактів і ведення загального ділового листування.
-Створення сітки номера відповідно до плану.
-Підтримка порядку в бібліотеці та офісі в цілому.
-Взаємодія зі співробітниками редакції щодо покращання якості видання.
-Впровадження заходів для забезпечення якості видавничого процесу згідно зі стандартом ISO 9001:2000.

09.1994 – 03.1998 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: секретар-референт
-Оформлення ділової документації; систематизація, архівування документів; організація документообігу;
-Підготовка ділових зустрічей, відряджень, конференцій;
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Прийом і розподіл телефонних дзвінків, повідомлень, кореспонденції
03.1994 – 04.1994 ТзОВ «Ілта-Львів»
Посада: секретар-референт
06.1992 – 03.1993 Фірма «ЮС» Лтд
Посада: секретар-референт
-Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообігу;
-Підготовка ділових зустрічей, відряджень, конференцій;
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Прийом і розподіл телефонних дзвінків, повідомлень, кореспонденції.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Співавтор підручника:
Кость С., Тимчишин О., Федірко К. Нариси з історії української військової преси. – Л., 1998.
КОРОТКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИНАЛЕЖНОСТІ І ДОСВІДУ:

Працевлаштування на посаду, пов’язану з адміністративною та/ або науково-викладацькою діяльністю в галузі гуманітарних, зокрема економічних наук, яка дала б можливість якнайповнішого застосування існуючих знань і навиків, та відкривала перспективи подальшого самовдосконалення та кар’єрного росту.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: