Ірина
Секретар, діловод, менеджер з персоналу, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Павлоград
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1644955/
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Windows
- Outlook Express
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Прийом вхідних дзвінків
- Здійснення вихідних дзвінків
- Гарна дикція
- Ведення CRM
- Старанність
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Попова Ірина Сергіївна
•Вік: 37 років
•Національність: українка
•Сімейний стан: не заміжня
•конт. тел.: [
•ел.пошта: [
Наявність водійського посвідчення категорії В
Освіта:
2006р.- 2010р.Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв м.Київ
Інститут державного управління
та інформаційної діяльності
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність.
Спеціальність: документознавець фінансових, банківських і підприємницьких структур.
Кваліфікація: магістр.
2005р.-2006р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Молодший спеціаліст зі спеціальністю:
•Діловодство
2004р.-2005р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Кваліфікований робітник за професією:
•Оператор комп’ютерного набору, обліковець (реєстрація бухгалтерських даних)
Досвід роботи:
З 2013 по 2020 - ПП
15.04.2009- 15.01.2013 ТОВ «Фінансове агентство по збору платежів» м.Київ
Провідний спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями
Основні обов’язки: здійснення вихідних і приймання вхідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією і її розподіл по Департаментам, ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
09.01.2009- 31.03.2009 ЗАТ СК «Догмат-Страхування» м.Київ
Фахівець управління спеціалізованого забезпечення Служби Безпеки
Основні обов’язки: робота з вхідною кореспонденцією; розгляд, підготовка проектів і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація кореспонденції; ведення архіву; робота з внутрішніми програмами компанії; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва.
01.09.2008-08.01.2009ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Спеціаліст відділу співпраці з зовнішніми структурами Управління моніторингу дебіторської заборгованості Департаменту моніторингу та віндикації дебіторської заборгованості
Основні обов’язки: здійснення вихідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією; розгляд і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація; ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва, підготовка посадової інструкції.
26.02.2007-31.08.2007ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Адміністративний секретар, адміністративного сектору, відділу моніторингу та віндикації , Департаменту превенції, моніторингу та віндикації
Основні обов’язки: виконання функцій контролю та виконання господарського забезпечення відділу; прийом та розподіл телефонних дзвінків; робота з архівом та архівними документами відділу; складання та внесення рапортів керуючись внутрішніми програмами компанії; приймання та передача кореспонденції по відділу; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
07.07.2006-22.02.2007ТОВ «Альфа-Тур»м.Київ
Секретар-референт
Основні обов’язки: прийом телефонних дзвінків, їх розподіл (міні-АТС); організація процесу документообігу, складання, облік і реєстрація, розподіл документації; контроль виконання; кадрове діловодство; організація роботи керівника; робота з філіями (більше 20); робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
Особисті якості:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, працьовита.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
25 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Продавець продовольчих товарів, Петриківка, 11 місяців
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер, помічник керівника
Павлоград -
Інженер з охорони праці, цивільної безпеки, спеціаліст з підбору персоналу (HR)
30000 грн, Павлоград, Дистанційно -
Офис-менеджер
4500 грн, Павлоград -
Менеджер з персоналу
20000 грн, Павлоград -
Менеджер з персоналу
Павлоград