Ірина
Офіс-менеджер, 16 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1723250
Додаткова інформація
Резюме
П.І.Б Агабабова Ірина Михайлівна
Дата народження 04.05.1986р.
Місце проживання м.Львів, вул. Загірна, 71
Сімейний стан Одружена
Діти донька Арміне 13 р
син Георгій 6 р
Мобільний телефон [
E-mail: [
Освіта:
01 вересня 2003р.–27 червня 2006р. – Самбірський технікум економіки та інформатики. Отримала диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю
“Програмування для ЕОТ і АС” і здобула кваліфікацію техніка-програміста.
01 вересня 2004р.-15 червня 2008р. – закінчила Тернопільський національний економічний університет. Отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки “Комп’ютерні науки” та здобула кваліфікацію бакалавра з комп’ютерних наук.
01 вересня 2008р.-30 червня 2009р. – закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Прогрмане забезпечення автоматизованих систем” та здобула кваліфікацію інженера-програміста.
Стаж роботи:
27.11.2006р.-1.10.2007р. – працювала в ССЗШ № 80 з поглибленим вивченням іспанської мови – лаборант комп’ютерної техніки.
10.12.2007р.-11.02.2008р. – ТзОВ “Овація – оператор ПК(виписка накладних)
11.03.2008р.-01.07.2009р. – ТзОВ “Гарт-С” – Продавець консультант
Липень 2013- Травень 2021 - ТзОВ ВТФ «Меркурій-Центр» , посада офіс-менеджер
Знання ПК: володію комп’ютером як впевний користувач. Знання програм
Microsoft Word, Microsoft Excel, Word Pad, Інтернет. Швидкий набір тексту. Ведення документації. Робота на касовому апараті. Вільне володіння офісною технікою.
Додатково: пройшла практичний курс: Бухгалтерський та податковий облік з використанням 1С: Бухгалтерії (версія7.7) + Право. Ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичних та фізичних осіб – підприємців (обробка первинної документації, складання та подання обов’язкової фінансової та податкової звітності ). Отримала свідоцтво бухгалтера.
Іноземні мови:
українська – вільно
англійська- початковий рівень
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, енергійність, наполегливість, організованість, бажання працювати, Вміння працювати в колективі і з клієнтами. Відсутні шкідливі звички.
Схожі кандидати
Адміністратор рецепції
Львів
Оператор відеонагляду, секретар, діловод, масажист, диспетчер пульта охорони
Львів
Асистент керівника
10000 грн, Львів, Запоріжжя, Дистанційно
Юрист, адміністратор, офіс-менеджер
Львів
Офіс-менеджер
Львів
Секретар відділ кадрів
Львів