• PRO

Лідія

Юрист, 18 000 грн

Розглядає посади:
Юрист, Керівник, Керуючий магазином, Адміністратор готелю, Адміністратор, Торговий менеджер, Рієлтор, Менеджер з продажу, HR-менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
48 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 10.2021 по 11.2024 (3 роки 1 місяць)
Галицький Будівельник, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

укладання договорів, участь в перевірках, представництво в судах, кадрова робота, листування з контрагентами, платежі, звітність, робота по замовленнях.

Директор виконавчий

з 10.2018 по нині (6 років 10 місяців)
ОСББ, Зимна Вода (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація господарських процесів (ремонт, реконструкція) та адміністративної роботи, підготовка кадрових документів, внутрішня звітність, контроль за оплатами та погашенням заборгованості.

Директор виконавчий

з 10.2018 по нині (6 років 10 місяців)
ОСББ, Зимна Вода (обслуговування житлових буднків)

Сумісництво. Організація господарської роботи, найм персоналу. контроль за обліком і документообіг, фінансова сторона , організація зборів.

Освіта

ЛІЕ І Т

Менеджмент, Львів
Вища, з 2018 по 2019 (1 рік 3 місяці)

Магістр з менеджменту.

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Учимося бізнесу"

2017

Медичні кадри.

2017

Навчання з курсу по охороні праці

2018, 3 місяці

Знання мов

Польська — вище середнього

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

Древняк Лідія Тарасівна

15.03.1977р.н.
81110, Львівська обл.,Пустомитівський р-н,
С.Зимна Вода, вул. Котляревського, 74а
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта :
1984-1994- СШ №2 , Львівська обл.., с. Зимна Вода
1994- Підготовче відділення ЛНУ ім. Ів.Франка
1995-2001- ЛНУ ім. Ів.Франка юридичний факультет
2019- ЛІ Економіка і Туризм

Робота:
2001-2002- прокуратура Залізничного району м. Львова, стажист
2002-2003- СТ ТзОВ «Транс-Агро», юрисконсульт
2003-2005-ТзОВ «Ганна-Марія», юрисконсульт; ТзОВ «Кетекс», заступник директора з організаційних питань, ТзОВ «Сканія»
2005- ТзОВ «Октан», юрисконсульт
2006 по теперішній час СП ТзОВ «Інтерсвіт», ТзОВ «Зустріч» юрисконсульт; ТзОВ «Бескид», заступник директора;ТзОВ»Всесмак» юрисконсульт, ПП Брилинський організація бізнесу- оренда офісно-складський приміщень
2010- приватне надання юридичних послуг
2016-ПП "Волинь Торг", заступник директора, ТзОВ ЦР"Паренс-Україна", юрисконсульт, кадровик.
2019- Суховільська сільська рада( річні плани, протоколи засідання тендерного комітету, надання відповідей на зарити.)

Функції:
-співпраця з органами міської влади, правоохоронними органами, фіскальними, контрольно-ревізійними службами;
-реєстрація та ліквідація, реорганізація суб»єктів господарської діяльності, сертифікація та ліцензування;
-розробка проектів господарських та цивільних договорів, в тому числі для іноземних представництв в Україні;
-претензійно-позовна робота, судовий супровід в господарському суді, адміністративному та місцевих судах;
-ведення кадрової документації на підприємстві, ведення співбесід та підбір персоналу;
-робота в сфері нерухомості, в тому числі оренда, суборенда, приватизація шляхом викупу державного та комунального майна, участь в аукціонах;
-знання земельного законодавства, в тому числі реєстрація договорів оренди, сервітутного користування, емфітевзіси, приватизація земельних ділянок, в тому числі підготовка повного пакету документів, подача у відповідні органи, супровід при розгляді документів у відповідних колегіальних органах, погодження проектів відводу земельних ділянок;
-ведення документації в будівельній сфері ( реконструкція, самовільне будівництво), перевід з житлового фонду у нежитловий та навпаки, виготовлення ліцензій та дозволів, організація благоустрою території та виготовлення документації на елементи благоустрою ( літній майданчик, вивіска, реклама) ;
-оформлення спадщини;
-працевлаштування іноземних громадян в Україні;
-організація та контроль роботи парковки автотранспорту, подача відповідної документації у фіскальні органи;
-робота у сфері сільського господарства, підготовка тендерної документації для участі у постачанні сільськогосподарської продукції державним підприємствам .

Додаткова інформація:
Не одружена, здатна до самоосвіти, цілеспрямована, пунктуальна; вміння організовувати роботу, досвід керівництва людьми, досвід ведення переговорів, знання ПК, оргтехніки, наявність закордонного паспорта та водійського посвідчення, курси польської мови рівень В-2.

Хобі:
Читання художньої літератури, туризм.

Можлива часткова зайнятість.

Оплата: Від 16000,00 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: