Резюме от 16 сентября 2018 PRO

Диновська Наталія Зеновіївна

Секретар, діловод, архіваріус, 6 500 грн

Полная занятость.

Возраст:
50 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Секретар, завідувач канцелярій

с 02.2016 по 06.2018 (2 года 4 месяца)
ДП "ЛБТЗ", Львів (ремонт та виготовлення БТТ)

1. Прийом документів від працівників структурних підрозділів підприємства та окремих посадових осіб, а також документів,
що доставляються кур'єрами та представниками інших установ.
2. Первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва (директора, заступників директора) згідно їх функціональних обов'язків.
3. Приймання телефонних дзвінків від клієнтів та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами.
4. Інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва
та інших посадових осіб підприємства..
5. Доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва підприємства (директора,, заступників директора), ознайомлення з розпорядчими документами підприємства (наказами, розпорядженнями) посадових осіб, яких вони стосуються.
6. Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва підприємства (директора, першого заступника директора) про стан виконання завдань.
7. Впорядкування документів та формування справ, забезпечення
збереження документального фонду.
8. Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів.
9. Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти, факсу), підготовка документів для відправлення з поштових відділень ПАТ "Укрпошта", ТОВ "Нова пошта" та надсилання кореспонденції з використанням послуг поштового зв'язку.
10. Розроблення положень (про канцелярію) посадових інструкцій (секретар, завідувач канцелярії), інструкції з діловодства, номенклатури справ підприємства та участь в редагуванні проектів стандартів роботи підприємства за різними напрямками роботи.
11. Придбання необхідного приладдя та канцтоварів.
12. Облаштування офісного приміщення.

Спеціаліст відділу технічної та юридичної інформації з виконанням адміністративних функцій

с 09.2003 по 12.2012 (9 лет 3 месяца)
ОКП ЛОР "Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки", Львів (технічна інвентаризація об'єктів нерухомості, їх експертна оцінка та юридична реєстрація)

1. Прийом та реєстрація документів від працівників організації.
2. Перевірка правильності оформлення даних.
3. Аналіз матеріалу з метою створення пошукової системи
з врахуванням специфіки інформації.
4. Контроль за станом зберігання документів.
5. Підбір та видача на вимогу необхідних пакетів документів.
6. Внесення інформації в бази даних згідно розроблених програм.
7. Дублювання даних на паперових носіях.
8. При потребі кур'єрська доставка замовлених документів керівництву та по відділах.
9. Організація роботи підрозділу.


Образование

Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І.Франка

"Педагогіка та методика початкового навчання", Дрогобич
Высшее, с 09.1985 по 06.1989 (3 года 9 месяцев)

З відзнакою


Дополнительное образование

в ЛЦПТО ДСЗ навчання на курсах за напрямком "Технології комп'ютерної обробки інформації" (з 22.05.2013 по 03.06.2013)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Програми пакету MS Office


Знание языков

  • Польский — начинающий
  • Русский — эксперт

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: