Резюме від 6 грудня 2018 PRO

Диновська Наталія Зеновіївна

Секретар, діловод, архіваріус, 6 500 грн

Повна зайнятість.

Вік:
50 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Секретар, завідувач канцелярій

з 02.2016 по 10.2018 (2 роки 8 місяців)
ДП "ЛБТЗ", Львів (ремонт та виготовлення БТТ)

1. Прийом документів від працівників структурних підрозділів підприємства та окремих посадових осіб, а також документів,
що доставляються кур'єрами та представниками інших установ.
2. Первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва (директора, заступників директора) згідно їх функціональних обов'язків.
3. Приймання телефонних дзвінків від клієнтів та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами.
4. Інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва
та інших посадових осіб підприємства..
5. Доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва підприємства (директора,, заступників директора), ознайомлення з розпорядчими документами підприємства (наказами, розпорядженнями) посадових осіб, яких вони стосуються.
6. Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва підприємства (директора, першого заступника директора) про стан виконання завдань.
7. Впорядкування документів та формування справ, забезпечення
збереження документального фонду.
8. Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів.
9. Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти, факсу), підготовка документів для відправлення з поштових відділень ПАТ "Укрпошта", ТОВ "Нова пошта" та надсилання кореспонденції з використанням послуг поштового зв'язку.
10. Розроблення положень (про канцелярію), посадових інструкцій (секретар, завідувач канцелярії), інструкції з діловодства, номенклатури справ підприємства та участь в редагуванні проектів стандартів підприємства за різними напрямками роботи.
11. Придбання необхідного приладдя та канцтоварів.
12. Облаштування офісного приміщення.

Спеціаліст відділу технічної та юридичної інформації з виконанням адміністративних функцій

з 09.2003 по 12.2012 (9 років 3 місяці)
ОКП ЛОР "Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки", Львів (технічна інвентаризація об'єктів нерухомості, їх експертна оцінка та юридична реєстрація)

1. Прийом та реєстрація документів від працівників організації.
2. Перевірка правильності оформлення даних.
3. Аналіз матеріалу з метою створення пошукової системи
з врахуванням специфіки інформації.
4. Контроль за станом зберігання документів.
5. Підбір та видача на вимогу необхідних пакетів документів.
6. Внесення інформації в бази даних згідно розроблених програм.
7. Дублювання даних на паперових носіях.
8. При потребі кур'єрська доставка замовлених документів керівництву та по відділах.
9. Організація роботи підрозділу.


Освіта

Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І.Франка

"Педагогіка та методика початкового навчання", Дрогобич
Вища, з 09.1985 по 06.1989 (3 роки 9 місяців)

З відзнакою


Додаткова освіта

в ЛЦПТО ДСЗ навчання на курсах за напрямком "Технології комп'ютерної обробки інформації" (з 22.05.2013 по 03.06.2013)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Програми пакету MS Office


Знання мов

  • Польська — початковий
  • Російська — вільно

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: