Резюме від 9 жовтня 2013

Катерина

Оператор 1С, бухгалтер, офіс-менеджер, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 02.2007 по нині (17 років 4 місяці)
ТзОВ "Бей-Транс" (Транспорт, логістика)

Освіта

Львівська Комерційна академія

Облік та аудит, Львів
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (1 рік 8 місяців)

Додаткова інформація


Катерина Сокач
дата народження: 22.09.1985
сімейний стан: незаміжня
м. Львів; e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Резюме

Мета:
Резюме подається на здобуття посади «Оператор 1С», бухгалтер, офіс-менеджер.

Освіта:
2012-2013р.р.-Семінари бухгалтерського напрямку.

2009-2012р.- Львівський Комерційна Академія, економічний факультет, спеціальність: облік і аудит.

Досвід роботи:
2011 р. (липень) – по даний час: ТОВ «Бей-Транс.», бухгалтер
Обов’язки:
1. Виставлення первинних документів
рахунки
акти виконаних робіт
податкові накладні
2. Формування в документі «Реалізація товарів та послуг» бухгалтерських проведень, які стосуються рейсу;
3. Забезпечення достовірності даних по дебіторській та кредиторській заборгованості по замовниках і перевізниках;
4. Виписка доручень;
5. Розрахунок митних довідок;
6. Слідкування за наявністю повернутих актів виконаних робіт від замовника;
7. Підготовка документів до аудиту;
8. Підготовка підтверджуючих документів для банку по приходах валюти;
9. Виконання окремих службових доручень головного бухгалтера;
10. Контроль за дотриманням термінів обігу документації та наявністю всіх необхідних документів.

2007р (лютий) - по 2011р. (червень) : ТОВ «Бей-Транс», помічник менеджера з логістики.
Обов’язки:
1. Забезпечення підготовки і організації роботи офісу, здійснення керівництва організацією робочих місць персоналу, перевірка санітарних умов в приміщенні офісу;
2. Ведення вхідної та вихідної кореспонденції:
Прийом пошти
Перевірка правильності даних у отриманих документах на оплату, реєстрація надходження платіжних документів
Підготовка документів до відправки, перевірка правильності надісланих документів, реєстрація надісланої кореспонденції в Журнал обліку вихідної кореспонденції (ЖОВК);
Реєстрація приходу свідоцтв
Сканування CMR та ТТН;
3. Замовлення кур’єрської доставки;
4. Відповідь на телефонні дзвінки та надання необхідної інформації;
5. Організація та матеріально-технічне забезпечення зустрічей, прийомів, нарад, семінарів та необхідне обслуговування візитерів, гостей та партнерів;
6. Робота з банком;
Підготовка документів для купівлі валюти;
Підготовка підтверджуючих документів для банку по приходах валюти
7. Організація забезпечення офісу канцтоварами та розхідними матеріалами, необхідними для роботи офісу, аналіз пропозицій та систем знижок постачальників, визначення порядку одержання канцтоварів та розхідних матеріалів, організація приймання та обліку канцтоварів, розхідних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу;
8. Організація використання в роботі офісної оргтехніки (комп’ютерів, принтерів, факсимільних апаратів, телефонів, копіювальних машин).
9. При виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування виклик фахівців для проведення ремонтних робіт й інших видів технічного обслуговування.

2007р. (лютий) – 2007р. (липень): Львівський молоко завод, оператор набору.
Обов’язки:
1. Внесення замовлень у базу 1С;
2. Звірка залишків;
3. Формування маршрутів.

Спеціальні знання та навики:
1С –бухгалтерія-програма, ПК-MS Office, Інтернет - упевнений користувач, українська мова (рідна), російська мова (вільно), польська (побутовий рівень).

Особисті якості:
Відповідальність, порядність, гнучкість, цілеспрямованість, старанність, комунікабельність, стійкість до стресових ситуацій, пунктуальність, вміння працювати в команді, швидко навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: