Резюме від 10 січня 2024

Альбіна

Асистент керівника, офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з реклами

з 04.2023 по 06.2023 (2 місяці)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Секретар

з 02.2023 по 04.2023 (2 місяці)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Помічник керівника

з 02.2022 по 03.2022 (1 місяць)
Компанія управління активами "Інвестиційні парнери", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з документами ( прийом та перевірка документів, передача їх на підпис керівникові);
- Прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація прийому відвідувачів;
- Виконання особистих доручень.

Помічником голови правління

з 02.2021 по 05.2021 (3 місяці)
ПрАТ "УТСК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація прийому дзвінків керівника
- Організація відряджень
- прийом відвідувачів у приймальній керівника
- контроль виконання доручень
- Організація та підтримка функціонального робочого простору у приймальній та кабінеті керівника

Документаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація документів на підписання
- Організація роботи з документами

Офіс-адміністратор

з 06.2019 по 02.2021 (1 рік 8 місяців)
ТОВ Cityconsult Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення підготовки офісу до робочого дня;
- оформлення на постачання канцтоварів, господарських товарів та продуктів харчування;
- контроль над забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях офісу;
- організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків;
- культурне обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, консультація з адміністративних питань, надання інформаційних матеріалів (візитки, прайси, буклети);
- ведення обліку відвідувачів;
- щомісячне ведення звітів дзвінків;
- виконання доручень керівника;
- Підготовка офісу до закриття (відключення освітлення та оргтехніки, активізація системи охоронної сигналізації).

Менеджер з адміністративної діяльності

з 10.2018 по 04.2019 (6 місяців)
ПрАТ "Ліктрави", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- управління документообігом компанії
- організація службових відряджень
- робота у програмі 1С
- прийом телефонних дзвінків, переадресація
- робота з офісною електронною поштовою скринькою
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією
- облік вхідної/вихідної кореспонденції
- організація корпоративних заходів та свят
- вирішення адміністративно-господарських питань

Асистент керівника

з 01.2018 по 05.2018 (4 місяці)
ТОВ Rangoli, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Підготовкою рекламної продукції компанії
- Забезпечення роботи офісу,
- Зустріч закордонних партнерів компанії та підготовка процесів переговорів.

Стажер (журналіст)

з 12.2016 по 05.2017 (5 місяців)
Філія ПАТ "НОУТ" "Житомирська регіональна дирекція, Житомир (ЗМІ, медіа)

У журналістській діяльності покращила навички написання сюжетів новин, у створенні інтерв'ю та відео-монтажів. Здобула творчий підхід у спільній роботі колективу.

Оператор, менеджер з продажу

з 09.2012 по 06.2013 (9 місяців)
Call-центр "Beeper", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Основним моїм завданням було консультування клієнтів із продажу видавничого матеріалу. За 3 місяці роботи в компанії увійшла до списку кращих консультантів, що вважаю досягненням, оскільки іншим співробітникам потрібно більше року, щоб потрапити до цього списку.

Освіта

ЖДУ ім. Івана Франка

Журналістики; Видавнича справа та редагування, Житомир
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Успішний продавець нерухомості"

16 академічних годин, 2020 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Email Работа с оргтехникой CRM Работа со сканером Работа с принтером Работа с ксероксом Битрикс24 Организаторские способности Умение анализировать Видеомонтаж Навыки делового общения и переписки Написание статей, репортажей, проведения интервью Рабочая этика Творческий и креативный подход к работе Навык ориентации на местности Творческие навыки Навыки лидера, мотиватора Организация командировок

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Стремление обучаться новому и постоянное развитие являются ключевыми качествами для раскрытия себя как личности.
Мне нравится читать, путешествовать и посещать интересные места. Люблю прогулки на свежем воздухе и природу. Предпочитаю смотреть положительные фильмы, из последних очень понравился "Патрик".

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: