Резюме від 26 березня 2024 PRO

Лідія

Директор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор виконавчий

з 10.2018 по нині (5 років 7 місяців)
Осбб, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Організація і контроль за госпродарством, документооббігом та кадрами.

Керівник

з 05.2018 по нині (6 років)
Приватна діяльність, Львів (Нерухомість)

Відповіді на офіційні звернення та запити, розгляд скаг, організація поточної роботи підприємства.

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів за сумісництвом

з 03.2016 по нині (8 років 2 місяці)
ТзОВ Центр репродукції "Паренс-Україна", Львів (приватна клініка)

юридичий супровід, ліцензування та акредидація медичного закладу, сертифікація БАДів, перевірка та подача звітності, підбір кадрів.

Освіта

Львівський інститут економіки та туризму

Менеджмент, Львів
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки 3 місяці)

Управління персоналом.

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар "Права і обов’язки сторін лікувального процесу: лікаря і пацієнта"

2017,2 дні.

Тренінг "Учимося бізнесу"

2017

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

резюме

Древняк Лiдiя Тарасiвна

15.03.1977 р.н.

81110, Львiвська область, Пустомитiвський район,
село Зимна Вода, вулиця Котляревського, 74а
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), ел.пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освiта:
1984-1994 -СШ №2, Львiвська обл., Вода
1994 -пiдготовче відділення ЛНУ iм. Iвана Франка
1995-2001 - юридичний факультет ЛНУ iм. Iвана Франка
2017 -2019 -Львiвський ІЕТ, менеджмент

Робота:
2001-2002 -прокуратура Залiзничного району м.Львова, стажист
2002-2003 -СП ТЗОВ "Транс Агро", юрисконсульт
2003-2005 -ТЗОВ "Ганна Марiя", юрисконсульт; ТзОВ "КЕТЕКС", заступник директора з організаційних питань, ТЗОВ "Сканiя" надання юридичних послуг
2005 -ТЗОВ "Октан", юрисконсульт
2006 -2013 -СП ТЗОВ "Iнтерсвiт", ТЗОВ "Зустрiч" юрисконсульт; ТзОВ "Бескид" заступник директора,
ПП Брилинський органiзацiя бiзнесу - оренда офісно-складських примiщень, ПП "Напарт", ТзОВ «Гарячi бутерброди»- директор
2010 – приватне надання юридичних послуг
2015-2016 - директор гуртівні канцтоварів "Інтерлінк"

Функцii:
-спiвпраця з органами мicької влади та мiсцевого самоврядування, правоохоронними органами, фiскальними, контрольно- ревiзiйними;
-реєстрацiя та лiквiдацiя, реорганiзацiя суб»єктiв господарської дiяльностi приватна форма власностi, сертифiкацiя, ліцензування, дозволи, реєстрація БАДів;
-розробка проектiв господарських та цивiльно-правових договорiв, в тому числi для iноземних представництв в Українi;
-претензiйно-позовна робота, судовий супровiд в адмiнiстративних, господарських та судах загальної юрисдикциї першо та апеляцийної ланок;
-ведення кадрової документацiї на пiдприємствi, табелювання, ведення співбесіди та підбір персоналу;
-робота в сфері нерухомості, в тому числi оренда, суборенда, приватизація шляхом викупу державного та комунального майна, участь в аукціонах;
-підготування документацiї для переукладання майнових договорів;
знання земельного законодавства, в тому числi реєстрацiя договорiв оренди, сервітутного землекористування, емфітевзиси, приватизація земельних ділянок, в тому числi підготовка повного пакету документів, подача у відповідні органи, супровiд при розгляді документів у відповідних колегіальних органах, погодження проектiв відводу земельних ділянок;
-ведення документацiї в будівельній сфері (реконструкція, самовільне будівництво), перевід з житлового фонду у нежитловий та навпаки, органiзацiя благоустрою териториї та виготовлення документацiї на елементи благоустрою (лiтнi майданчики, вивiска, реклама), монтажнi роботи;
-оформлення спадщини;
-працевлаштування iноземних громадян, легалізація дипломів;
-органiзацiя та контроль роботи патрковки автотранспорту, ведення роботи парковки та автостоянки;
-робота у сферi сiльського господарства, пiдготовка документацiї для участi у тендерi на постачання сiльськогосподарської продукцiї державним установам;
-закупiвля iнвентаря для роботи офiсу,
-ціноутворення, участь в переговорах з клієнтами та постачальниками;
-пiдбiр матерiалiв для проведення ремонтних робiт офiсу.

Додаткова iнформацiя:
Проживаю поблизу Львова, здатна до самоосвіти, пунктуальна;
Знання ПК, оргтехнiки, досвiд керiвництва людьми, досвiд ведення переговорiв, наявнiсть посвiдчення водiя, закордонного паспорта з шенгенвiзою, iнвалiднiсть 3 група загальне захворювання. Є сертифікат про закінчення курсів польської мови, рівень В-2.

Хобi:
Читання художньоi лiтератури, подорожування.

Згiдна на часткову зайнятiсть.

Оплата вiд 10000,00 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати