Резюме від 28 січня 2022 PRO

Roma

Clients Relationship Manager, Team Leader, Customer Support, Process Owner

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Client manager

з 07.2019 по 10.2021 (2 роки 3 місяці)
Ye Bao Yuan Yang Si, Shanghai (IT)

Supporting the clients process through the whole lifetime of the customer with the company 
Sales and upsales, customer solutions programs and loyalty programs

Customer loyalty manager

з 12.2017 по 08.2019 (1 рік 8 місяців)
AOZHEN, Shanghai (IT)

Supporting the clients process through the whole lifetime of the customer with the company
Sales and upsales
Customer solutions program
Loyalty programs
Discout policy
Managing sales and support departments

VIP Clients Process Owner

з 09.2016 по 12.2017 (1 рік 3 місяці)
Devellar, Київ (IT Product Company)

Responsible for revenue growth within the segment of VIP and Loyal Clients' groups
Providing all spectrum of retention work
Implementing bonus and discount systems
Solving the most complicated and urgent cases as a backup for team leaders
Cooperating with marketing team and implementing affiliates programs
Providing sales verifying and quality assurance work: approving or declining sale commission in chats, emails, messages, and calls to ensure the hight quality of service
Providing sale analysis and advice for better support and sales skills improvement
Determination of loyal policy to the clients and implementing them into the life, tracking its efficiency and results
SAP Payments procedures, chargebacks and frauds investigations

Customer Relations Manager

з 06.2015 по 09.2016 (1 рік 3 місяці)
Runway, Kiev (Travel)

Outsource for Norwegian ASA

Started as Booking Agent and was shortly promoted to Customer Relations Manager
Dealing with all sort of clients inquiries
Taking care of cancellations, delays, schedule change of the flights
Performing refunds, compensations and reimbursements to the clients after deep investigations following all the legal procedures.
Following companies rules and aviation rules according to the aviation regulations of EU

Achievements:
Biggest number of sales ever in Kiev office (350 from 130 needed)
Excellent KPI progress and results
Working languages Norwegian, Swedish and Danish

Customer Support Representative

з 03.2013 по 02.2015 (1 рік 11 місяців)
Olerom Consulting, Kiev (VoIP Termination)

Working for different aspects of Olerom company starting from technical support for VoIP communication systems for clients up to assigning contracts and cooperation agreements with official representatives of worldwide coaches
Taking part in cooperation with partners and organisation of trainings

Освіта

NPU Dragomanov

English and Arabic languages and literature, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)

Bachelor in English Language and Literature
Put much efford on orator skills

Додаткова освіта та сертифікати

Powersales University

2 moths

Знання і навички

Amadeus CRM MS Excel Jira MySQL Oktell Oracle Database CAD MS Word Sales Technical support Multitasking Problem solving

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Норвезька — середній
  • Китайська — середній

Рекомендації

  • Hrybyniuk Denys Valentynovych

    Hrybyniuk Denys Valentynovych

    AOT Manager, Devellar

    Контактні дані приховані
  • Linette Zhang

    Linette Zhang

    BOSS, AOZHEN

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Serious offers only

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: