Резюме від 9 лютого 2015

Оксана

Менеджер по закупках, бухгалтер, спеціаліст по роботі з клієнтами, логіст, 2 800 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

менеждер по закупках

з 07.2009 по 02.2014 (4 роки 7 місяців)
фреш, Львів (торгівля)

Липень 2009р. – по теперішній час.
Посади: з 07.2009р. – оператор 1С ТзОВ «Фреш»;
10.2014. – по теперішній час – менеджер по закупках ТзОВ «Фреш»
Професійні обов’язки:
-Виписка накладних (робота з торговими представниками);
-Ведення складського обліку (повернення (офіційні та неофіційні), виписка коригувань, переміщення по філіях, внесення приходів);
-Ведення касових операцій;
-Замовлення товару під потреби підприємства (робота з постачальниками фірми);
-Внесення приходів в 1С;
-Ведення ціноутворення підприємства (формування цінової політики);
-Складання поточної звітності для постачальників (рух товару по підприємтву, залишки, продажі, фактичне виконання плану);
-Ведення договорів з постачальниками та клієнтами фірми;
-Контроль за кредиторською та дебіторською заборгованістю даного підприємства (контроль дебіторок торгових представників);
-Списання бракованої продукції підприємства;
-Ознайомлена з управлінським обліком (складання звітності по відкодуванню витрат підприємства з боку постачальників);
-Ознайомлена з податковим обліком (реєстрація податкових накладних);
-Ознайомлена з роботою Клієнт/Банк;
-Добре ознайомлена з роботою 1С для торгових підприємств України, ознайомлена з бухгалтерським, управлінським та податковим обліком.

Освіта

Львівська комерційна академія

Економічний, Львів
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Місто: Львів
Район проживання: Львівська область, Пуcтомитівський район, с. Давидів,
вул. Вітряна, 62
Освіта: повна вища
Віросповідання: християнка
Дата народження: 30 липня 1984 р. (29 років)
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. Вересень 2006р. – липень 2008р.
Посада: референт відділу кадрів (повна зайнятість)
Професійні обов’язки: робота з персоналом, документацією (ведення особових справ; ведення наказів по персоналу: прийняття, переведення та звільнення з роботи; ведення трудових контрактів; видача довідок з місця роботи; оформлення відпусток та листків непрацездатності; ведення штатно-посадової книги; табеля обліку робочого часу працівників; складання посадових інструкцій та положень про відділи; ведення трудових книжок), робота з програмою 1С / Зарплата + Кадри для України; знання КЗпП.

За угодами цивільно-правового характеру (договір-підряду) викладала наступні дисципліни: «Бюджетна система», «Аудит», «Управлінський облік».

2. Серпень 2008р. – січень2009р.
Посади: з 08.2008р. – фахівець відділу партнерських та корпоративних продажів Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції»;
09.2008р. – 01.2009р. – фахівець центру операційного обліку Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції».

Професійні обов’язки:
- ведення обліку та складання звітності (зовнішньої та внутрішньої) страхової компанії (внесення всіх видів договорів страхування в 1С, прив’язка страхових платежів по банківських виписках, реєстрація випадків ДТП в 1С);
- ведення внутрішнього обліку ЗАТ ФГ «Страхові традиції» (реєстрів, актів прийому – передачі, виписка заявок на відрядження та посвідчень про відрядження, довіреностей, журналу реєстрації наказів ДТП, журналів реєстрації договорів страхування, виписка розрахункових чеків та ведення розрахункової книги, облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками);
- ведення кадрового діловодства страхової компанії (складання табеля обліку робочого часу, ведення наказів, договорів з партнерами та банками, ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції, здійснення опису документів в розрізі номенклатури справ);
- робота офіс-менеджера;
- ознайомлена з правилами страхування автоцивілки, КАСКО, майна, нещасних випадків, медичного страхування.

Додаткова інформація

ОСВІТА:
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія Управління персоналом (м.Київ)
Дата закінчення: березень 2008 року
Факультет: економічний
Спеціальність: економіка праці та управління трудовими ресурсами (магістр)

ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП”ЮТЕРНІ НАВИКИ:
Англійська мова: середній рівень
Польська мова: середній рівень
Російська мова: вільне володіння
Українська мова: вільне володіння
Комп’ютерні навики: користувач ПК (1С для торгівельних підприємств, 1С Підприємництво, 1С / Зарплата + Кадри для України, 1С для страхових компаній, офісні програми, інтернет, електронна пошта, робота з офісною технікою).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Водійські права: категорія «В» і «С»
Додаткові відомості: цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, наполеглива, швидко навчаюся, доброзичлива, врівноважена, вмію ефективно використовувати свій час, схильна до аналітичної роботи, пунктуальна.
Заняття у вільний час: читання книг, туризм.

МЕТА НАПИСАННЯ РЕЗЮМЕ:
Пошук постійної і цікавої роботи з перспективою професійного росту та особистого розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: