Резюме від 28 січня 2015 PRO

Оксана

Финансовый контролер, аналитик, заместитель финансового директора, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст

з 01.2013 по 01.2014 (1 рік)
ТзОВ «Системи швидкого харчування» (т.м. Піца Челентано), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

•Управління та координація діяльності відокремлених економічних підрозділів підприємства; контроль за своєчасністю подання звітів про результати фінансово-економічної діяльності.
•Фінансове та бізнес-планування (щомісячні прогнози, річний бюджет).
•Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства. Консолідація щомісячної звітності підприємства.
•Презентація та захист щомісячних, річних фінансових звітів(бюджетів) перед інвесторами.
•Створення та впровадження «з нуля»системи бюджетування на підприємстві, відповідно до цілей та стратегії компанії.
•Управління процесом впровадження нового програмного забезпечення ( 1С 8.2.) та побудова управлінського обліку «з нуля» .
• Забезпечення економічною інформацією інших структурних підрозділів компанії, зацікавлених у такій інформації.

Начальник планово-економічного відділу. (Заступник фінансового директора ).

з 11.2011 по 01.2013 (1 рік 2 місяці)
Державне Підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» (Транспорт, логістика)

•Керівництво роботою планово-економічного відділу.
•Організація розробки проектів перспективних та поточних планів роботи підприємства.
•Формування методичної та методологічної бази для впровадження цінової політики на підприємстві.
•Розробка та впровадження положення про бюджетування.
•Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства з висновками та рекомендаціями(аналіз доходів та витрат,факторний аналіз, аналіз оборотних та необоротних активів: структура , об”єм, оборотність, оптимізація, фінансування).
•Побудова системи бюджетування та контроль за виконанням фінансового плану підприємства по кожному звітному періоду .
•Впровадження в фінансово-господарську діяльність підприємства нового програмного забезпечення.
•Розробка статей фінансової звітності, згідно міжнародного идентифікатора, який присвоюється Міжнародною Асоціацією.
•Контроль за вчасним поданням належної звітності в Міністерство Інфраструктури України.
•Проведення економічного аналізу та подання інформації і відповідної документації для проведення тендерів по страхуванню майна, по кредитних лініях та ін.

Начальник відділу бюджетування. (Заступник фінансового директора ).

з 08.2007 по 04.2011 (3 роки 8 місяців)
ТзОВ “Міст-Експрес” (Транспорт, логістика)

•Участь у побудові фінансової системи підприємства, забезпечення функціонування цієї системи.
•Участь у впровадженні нового зарплатного проекту.
•Управління кредиторською та дебіторською заборгованостями , робота з договорами.
•Аналіз,оцінка та управління витратами(систематизація, розподіл витрат)
•Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства (аналіз доходів та витрат, аналіз оборотних та необоротних активів: структура , об”єм, оборотність,).
•Побудова системи бюджетування та контроль за виконанням фінансового плану підприємства по кожному звітному періоду

Керівник обліково-економічного відділу регіонального торгового представництва

з 11.2005 по 07.2007 (1 рік 8 місяців)
ТОВ «Фокстрот» (Роздрібна торгівля)

•Здійснення фінансового управління підприємством, повна відповідальність за ведення упралінського обліку на підприємстві :
- управління активами підприємства;
- управління грошовими потоками підприємства;
- управління залученими фінансовими ресурсами.
•Складання річних та щомісячних бюджетів, контроль за їх дотриманням;
•Забезпечення товарного, фінансового та управлінського обліку;
•Відкриття і закриття нових торгових точок,торгових мереж, повний фінансовий супровід.
•Перехід на нове програмне забезпечення.
•Організація проведення комплексного аналізу діяльності Компанії(успішне проходження внутрішніх аудитів РТП, проведення комплексних інвентаризацій : капітального будівництва, основних засобів, товарних запасів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, резервів, грошових засобів).
•Формування та подача періодичних звітів у ЦО Компанії(звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів);
•Управління роботою фінансово-облікового відділу.
•Організація поточної взаємодії обліково-економічного відділу з іншими підрозділами Компанії.
•Прописання інструкцій, методологій по веденню обліку підпорядкованими підрозділами; складання посадових інструкцій для осіб повного та часткового підпорядкування.

Начальник відділу обліку та фінансового нагляду

з 04.2002 по 11.2005 (3 роки 7 місяців)
ТзОВ «Менс» (Торгівля)

•Планування, організація, координування, навчання та контроль за роботою відділу, який займався:
- Розподілом товару між т/т(≈ 70 т/т) роздрібної мережі
- Товарним обліком;
- Проведенням інвентаризацій ТМЦ;
- Контроль за грошовими потоками кожної т/т, заборгованостями перед постачальником;
- Контроль за подачею достовірних даних внутрішньої звітності по реалізації, витратах, планових інвентаризаціях товарно-грошових цінностей.
•Аналіз та вибір пріоритетних методів та механізмів відслідковування та обліку товару та обігових коштів;
•Проведення розрахунків та зведення показників, результатів фінансової діяльності роздрібної мережі ТзОВ «Менс»;
•Розробка нових схем розрахунку результатів фінансово-економічної діяльності в залежності від специфіки т/т;
•Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності та контроль за діяльністю спільних проектів;
•Постановка задач відділу програмного забезпечення(перехід на нове програмне забезпечення).

Освіта

Львівський Національний Університет ім. І.Франка,

Економічний факультет, спеціальність: менеджмент організацій., Львів
Вища, з 2005 по 2007 (1 рік 9 місяців)

Львівський Інститут Менеджменту,

«Облік та фінанси для операційних менеджерів»; «Постановка процесу стратегічного планування», Львів
Вища, з 2005 по 2007 (1 рік 9 місяців)

Університет «Львівська Політехніка»

Механіко-технологічний факультет, спеціальність:інженер-механік електронного машинобудування, Львів
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Техніка ефективних комунікацій. Робота з клієнтом» - I-ий рівень(Львів)

2006

«Управління персоналом для операційних менеджерів» - II-ий рівень(Львів);

2006

Формування цінностей компанії для менеджерів вищої та середньої ланки управління» - III рівень(Львів);

2007

« Управління активами компанії » (Київ).

2009

Знання і навички

MS Office MS Access Організація роботи фінансової служби підприємства на рівні о

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Організаторські здібності:
Здібності та навики управлінця, лідерські якості характеру
Вміння ставити цілі і досягати результатів.
Досвід у сфері розподілу людських ресурсів, у підборі кадрів для
створення ефективної команди.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність,комунікабельність, організованість, пунктуальність, розвинуте логічне мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: