Резюме від 23 січня 2024 PRO

Анна

Керівник напрямку з продажів, заступник, менеджер з продажу, закупівлі

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу торгівлі

з 11.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
АТ "Укрпошта" Миколаївська дирекція, Миколаїв (Транспорт, логистика)

- забезпечення підвищення рівня доходів від торгівельної діяльності шляхом роздрібної торгівлі товарами народного споживанняч;
- аналіз показників ефективності продажів товару;
- проведення роботи з пошуку та залучення нових постачальників;
- надання рекомендацій відділенням щодо ведення та організації торгівельної діяльності;
- опрацювання матеріалів, складання звітів;
- планування та забезпечення виконання планових завдань, щодо наявності товарі на відділеннях для виконання планових показників;
- забезпечення наявності в мережі товарів відповідно до асортиментної матриці, робота з асортиментов;
- контроль за дотриманням викладки товарів відповідно до планограм;
- аналіз стану виконання планів;
- проведення інвентаризацій;
- робота з відділеннями;
- організація робочого колективу та контроль за виконанням поставлених завдань;
- організація та проведення маркетингових заходів направлених на підвищення рівнів доходів;
- інше.

Керівник відділу кондитерських виробів

з 11.2015 по 02.2018 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Агро-Юг-Сервіс", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Відпрацювання асортименту продукції, розширення каналів збуту, укладання договорів, ведення переговорів, формування калькуляції. ведення/контроль дебіторської заборгованості, формування місячних/річних планів роботи, складання стратегії розвитку спрямування тощо.

Начальник комерційного відділу

з 04.2012 по 11.2015 (3 роки 7 місяців)
ПАТ "Миколаївський комбінат хлібопродуктів", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

1.Здійснювати керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства у сфері забезпечення постачання зерна у повному обсязі відповідно до планів підприємства, у сфері збуту продукції за договорами постачання, контролювати прискорення оборотності оборотних коштів.
2.Участь у складанні перспективних та поточних планів закупівель сировини, виробництва, реалізації продукції.
3.Вживати заходів щодо своєчасного укладання господарських та фінансових договорів з постачальниками сировини та споживачами продукції, розширення прямих та господарських тривалих зв'язків, забезпечувати виконання договірних зобов'язань.
4.Здійснювати контроль за:
4.1.Закупівля сировини.
4.2.Реалізацією продукції.
4.3.Припинення виробництва продукції, що не має збуту.
5.Координувати діяльність складів готової продукції, запобігати утворенню наднормативних запасів сировини та готової продукції.
6. Вивчати ринкову кон'юнктуру на продукцію, що випускається підприємством, та послуги, що надаються, брати участь у ярмарках, торгах, виставках, біржах для рекламування та реалізації продукції.
7.Координувати роботу працівників відділу.
8.Вживати заходів щодо забезпечення своєчасного отримання коштів за реалізовану продукцію.
9.Приймати участь у розгляді претензій та позовів споживачів, заявлених підприємству
10. Забезпечувати облік виконаних замовлень та договорів, своєчасне оформлення документації зі збуту продукції та заготівлі сировини, складання передбаченої звітності.

Провідний спеціаліст комерційного відділу

з 06.2011 по 04.2012 (10 місяців)
ПАТ "Миколаївський комбінат хлібопродуктів", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

-ведення переговорів
-Укладання нових контрактів
-Вихід на новий ринок збуту (торгові мережі)
-відстеження дебіторської заборгованості
-робота з претензіями
-робота в 1С
-підготовка комерційних пропозицій
- робота з локальними та національними торговими мережами;
- підготовка та участь у тендерах на створення Private Label;
- заключення контрактів;
- Вивчення ситуації на ринку, проведення моніторингів;
- аналіз роботи та формування звітів;
- Складання планів та формування бюджету;
- робота у 1С;
- логістика (укладання договорів із перевізниками);
- формування замовлень та контроль відвантаження, збирання повного супровідного пакету документів;
- робота з карантинною інспекцією;
- Пошук нових клієнтів тощо.

Категорійний менеджер по поставкам м. Київ

з 09.2009 по 06.2010 (9 місяців)
ТОВ «ЕКО», м. Київ, Київ (Роздрібна торгівля)

• аналіз та оцінка ринку Постачальників
• замовлення та координація доставки товару
• оформлення довіреностей на постачання товару
• підготовка звітності, ведення замовлень, документація
• ведення бази Постачальників та поповнення новими
• контрактний супровід
• контроль взаєморозрахунків
• пошук нового товару та постачальників, підтримання та розвиток відносин з активними постачальниками
• формування бюджету руху товару та графіка замовлень, поставок
• планування та розміщення замовлень, організація поставок, підтримка необхідного товарного запасу на маркетах та на складі
• підготовка специфікацій для відділу ціноутворення
• підготовка пропозицій для відділу маркетингу (акції, знижки, уцінка)
• проведення переговорів
• робота з маркетами та вирішення їх проблем
• підписання договорів
• технічна робота
• взаємодія з транспортними організаціями (планування та організація перевезень автомобільним транспортом)
• контроль залишків продукції за своїм напрямом
• проведення та підготовка до ТВ-акцій
• контроль за заходом маркетингового бюджету
• аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових мереж та можливостей їх адаптації.

Помічник директора з фінансів та економіки м. Київ

з 09.2008 по 06.2009 (9 місяців)
ТОВ "Компанія Ефективні Інвестиції", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•ведення документообігу,
•робота з договорами та контрагентами
•ведення переговорів із зовнішніми організаціями;
•формування та контроль виконання наказів
•організація та координація ділових зустрічей, переговорів, їх протокольний супровід;
•робота із «планами-звітами»;
•допомога в бухгалтерському обліку та аудиті,
•проведення інвентаризації,
•складання звітів тощо.

Освіта

Миколаївський державний аграрний університет

Менеджмент організації, економіст, Миколаїв
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Заочная форма навчання

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. П. Могили

Соціології, соціальна работа, Миколаїв
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Денна форма навчання

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook 1С:Предприятие Outlook Express Express

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Видоменко Виталий Васильевич

Видоменко Виталий Васильевич

Гениральный директор, ООО "Компания Еффективные Инвестиции"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особистіснідані:

Пошук рішень замість загострення проблеми. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, чітке дотримання власних обов'язків, відповідальність, здатність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність. Швидкість у навчанні, наполегливість у досягненні мети, бажання розвиватися, відповідальність, висока працездатність, хороші аналітичні здібності, організованість, чесність, уміння працювати в команді, пунктуальність, врівноваженість, дипломатичність, креативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: