Резюме від 2 листопада 2023 PRO

Тарас

Тренер, спеціаліст навчання та контролю якості обслуговування клієнтів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Редактор новин

з 04.2021 по 12.2022 (1 рік 8 місяців)
Play State Ukraine, Київ (ЗМІ, медіа)

Пошук релевантних новин про індустрію відеоігор: найпопулярніші та майбутні відеоігри, розробка ігор, ігрове обладнання
Переклад новин, статей та оглядів з англійської на українську
Створення та публікація дописів у різних соціальних мережах (Facebook, Telegram)
Написання та редагування текстових статей
Проведення ігрових стрімів на Twitch

Спеціаліст проєктів підвищення продуктивності

з 07.2018 по нині (5 років 10 місяців)
АТ "Укретелеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Адміністрування проєкту MAPS: мапа покриття України оптичною мережею Укртелеком
Розроблення навчальних матеріалів та інтерактивних курсів для навчання працівників сегменту SME
Проведення навчальних тренувань згідно з моделлю Grow
Актуалізація інструкцій та довідкових матеріалів
Проведення перевірки професійних знань та навичок працівників SME
Щомісячне розроблення інформаційної презентації для працівників сегменту SME щодо рейтингів кращих працівників та філій
Здійснення інформування щодо новин сегменту SME

Фахівець з навчання

з 02.2017 по 04.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Сільпо-Фуд", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Навчання нових операторів щодо проєктів: магазин Сільпо, Програма лояльності «Власний Рахунок», магазин Фора та програма лояльності «Fora Club», гіпермаркет Fozzy Cash&Carry, мережа магазинів «Ringoo», туристична агенція «Сільпо Voyage», фармацевтичний супермаркет «Біла Ромашка»
Повторне навчання за результатами оцінювання та в разі виникнення інцидентів
Оновлення навчальних матеріалів і схем навчання
Розробленя стандартів консультування гостей «Модулі телефонного обслуговування», покрокових інструкцій (особистий кабінет Fora Club, персональна сторінка Власний Рахунок, посібник оператора з проєкту Біла Ромашка)
Участь у проєкті запуску інтернет-магазину Ringoo, інформаційного екрану для операторів
Виконання обов’язків HR під час її відсутності

Фахівець з контролю якості роботи

з 10.2016 по 12.2016 (2 місяці)
Воля, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Аналіз дзвінків згідно з контрольним листом якості продажів
Розроблення інформування щодо акцій на залучення, тестування для співробітників напряму продажів
Взаємодія з внутрішнім Call-Centre і партнерськими компаніями

Провідний спеціаліст з корпоративних розрахунків

з 06.2014 по 01.2015 (7 місяців)
ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Виконання вхідних заявок на створення, підключення до системи клієнт-банк iFOBS та подальша обробка сертифікатів користувачів із вирішенням нестандартних ситуацій у процесі роботи з клієнт-банком iFOBS
Наповнення бази знань відділу обслуговування та продажів банківських продуктів
Проведення повного циклу тестування релізів iFOBS та АБС Б2

Спеціаліст навчання, Бізнес-тренер

з 11.2013 по 03.2014 (4 місяці)
Альфа-банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Проведення тренінгів із банківських продуктів спеціалістам Контакт-центру
Проведення індивідуальної роботи зі спеціалістами Контакт-центру для підвищення показників обслуговування
Проведення навчання спеціалістів групи А-Клубу
Наповнення бази знань для консультування клієнтів
Розроблення та впровадження шаблонів презентацій продуктів А-Клубу, дистанційних курсів, тестів та програми навчання

Старший спеціаліст, заступник керівника відділу контроля

з 08.2013 по 10.2013 (2 місяці)
Альфа-банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості обслуговування клієнтів спеціалістами Контакт-центру
Розроблення рекомендацій щодо покращення рівня обслуговування клієнтів
Проведення навчання, майстер-класів із керівниками груп, працівниками Контакт-центру
Навчання нових працівників відділу контролю
Розроблення та впровадження нових стандартів обслуговування клієнтів, методичних вказівок оцінювання для контролі якості обслуговування
Впровадження системи внутрішніх комунікацій щодо діяльності відділу контролю

Спеціаліст відділу контроля

з 12.2012 по 08.2013 (8 місяців)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості обслуговування клієнтів спеціалістами Контакт-центру
Розроблення рекомендацій щодо покращення рівня обслуговування клієнтів
Проведення навчання, майстер-класів із керівниками груп, працівниками Контакт-центру
Навчання нових працівників відділу контролю

Керівник групи обслуговування та продажів банківських продуктів (Контакт-центр)

з 06.2012 по 11.2012 (5 місяців)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультування фізичних осіб із банківських продуктах та послуг
Підбір, адаптація та навчання нових працівників
Підготовка звітів щодо діяльності відділу обслуговування та продажів банківських продуктів
Атестування працівників групи обслуговування та продажів банківських продуктів

Спеціаліст контакт-центра

з 08.2011 по 05.2012 (9 місяців)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультування фізичних осіб із банківських продуктах та послуг
Адаптація для нових працівників

Освіта

Академія муніципального управління

Економічний, фінанси, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Академія муніципального управління, аспірантура

З 2011 по 2015

Знання і навички

MS Office MacOS АБС Б2 Операційні системи iOS iFOBS АБС

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Хобі: приготування їжі, ведення сторінки в інстаграмі, відеоігри та geek культура

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: