Резюме від 21 травня 2024 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 01.2024 по 05.2024 (4 місяці)
FMTS group, Інші країни Italy, Naples (Пошук персоналу, HR)

Стажування: скаутинг, пошук та підбір вакансій та курсів для кандидатів та студентів.

HR-менеджер

з 09.2022 по 04.2023 (7 місяців)
Fondazione ITS BACT, Italy, Naples, Інші країни (Освіта, наука)

Стажування: прийом, перевірка, реєстрація та підготовка документів студентів до навчання на курсах.

Volunteer

з 08.2022 по 02.2024 (1 рік 6 місяців)
Intersos, Інші країни Italy, Naples (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Надання інформаційної допомоги жертвам збройних конфліктів, насильства.

Менеджер з персоналу

з 12.2011 по 02.2024 (12 років 2 місяці)
Епіцентр К, Харків (Роздрібна торгівля)

- забезпечення укомплектованості компанії працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій відповідно до цілей, стратегії та профілю підприємства;
- формування бази даних за кількісним та якісним складом персоналу;
- вивчення ринку праці, встановлення прямих зв'язків із навчальними закладами, центрами зайнятості, використання засобів масової інформації для розміщення інформації про набір персоналу;
- підбір, відбір та розміщення кадрів на підставі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей;
- організація проведення стажування та адаптації нових працівників;
- створення кадрового резерву;
- організація та проведення атестації співробітників компанії, оцінка результатів трудової діяльності;
- організація навчання персоналу, а також мотивації ділової кар'єри працівників;
- замовлення та облік спецодягу.

Менеджер з персоналу

з 10.2009 по 12.2011 (2 роки 2 місяці)
Донецька регіональна філія АТ "Украінська гірничо-металургійна компанія", Донецьк (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення кадрового діловодства: формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю працівників; прийом, звільнення, переведення співробітників відповідно до трудового законодавства, формування наказів з особового складу та підприємства, структури підприємства, штатного розкладу, графіка відпусток;
- облік та заповнення лікарняних листів, подання заявки-розрахунку до ФСС за лікарняними листами, новорічними подарунками, санаторно-курортними путівками;
- складання посадових інструкцій, положень про відділи;
- підготовка звітів до Центру зайнятості, Пенсійного фонду, ФСС, Фонду соц. захисту інвалідів, статистику;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної комісії (атестація робочих місць), документів щодо нагород та заохочень, оформлення пенсії, оформлення свідоцтв загальнодержавного соціального страхування;
- контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах філії та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- підготовка звітності до головного офісу м. Києва;
- підготовка планового бюджету витрат за ФОП та інших витрат за персоналом філії, а також даних щодо фактичного використання коштів на персонал;
- пошук та підбір персоналу відповідно до політики компанії (робота з усіма джерелами ЗМІ, Інтернет);
- ведення та оновлення бази з кожної посади, професії які стосуються специфіки діяльності підприємства;
- адаптація нових співробітників.

Менеджер з персоналу

з 05.2008 по 10.2008 (5 місяців)
Ідилія ТОВ, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- пошук та підбір персоналу відповідно до політики компанії (робота з усіма джерелами ЗМІ, Інтернет);
- ведення та оновлення бази з кожної посади, професії які стосуються специфіки діяльності підприємства;
- участь у адаптації працівників, аналіз професійної дезадаптації, звільнень;
- ведення кадрового діловодства: формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю працівників; прийом, звільнення, переведення працівників відповідно до трудового законодавства, формування наказів за особовим складом, штатний розпис, лікарняні листи, графік відпусток;
- складання посадових інструкцій, положень про відділи;
- підготовка звітів до Центру зайнятості;
- робота з архівом (підготовка та зберігання документів).

Секретар-референт

з 01.2006 по 02.2008 (2 роки 1 місяць)
ГК ГЕРЦ, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Інформаційно-довідкове, оперативно-організаційне забезпечення діяльності підприємства.
Близько року поєднувала посаду інспектора відділу кадрів (ведення та оформлення кадрової документації).

Менеджер

з 10.2004 по 01.2006 (1 рік 3 місяці)
Saturn ТОВ, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Робота з роздрібними точками: ведення первинної бухгалтерської документації, контрольно-ревізійні перевірки, аналіз господарської діяльності.

Менеджер

з 05.2003 по 10.2004 (1 рік 5 місяців)
СБ Арсенал, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Робота із замовниками, прийом та оформлення замовлення, координування монтажників, ведення первинної бухгалтерської документації в 1С, підготовка щоденних звітів, первинний розрахунок витрат на встановлення відеоспостереження та охоронних систем.

Психолог

з 08.1998 по 02.2003 (4 роки 6 місяців)
Загальноосвітня спеціалізована фізико-математична школа №35, Донецьк (Освіта, наука)

Консультування, психодіагностика, корекція, просвітництво, профілактика.
У 2002р. пройшла атестацію з підвищення категорії.

Освіта

Донецький інститут соціальної освіти

Спеціальність: психологія Кваліфікація: психолог, Донецьк
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Донецьке училище культури

Спеціальність: бібліографія та бібліотекознавство Кваліфікація: організатор документальних потоків та масивів, Донецьк
Середня спеціальна, з 1993 по 1996 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ДонНУЕТ ім. Туган-Барановського; Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з персоналу»

2008р.

Generazione vincente, Naples, Italy Manager del turismo, marketing

2022р., 60 годин

Organizzazione Internazionale OIM, Naples, Italy; Social Media Marketing & Community Management

2023р., 24 години

Італійська культура та громадська освітність. Manpower S.R.L. Naples, Italy Cultura ed educazione civica italiana

2022, 80 годин

Адміністративний співробітник. Etijca formazione srl , Naples, Italy Addetto amministrativo

2023, 160 годин

Запобігання сексуальній експлуатації та насильству UNICEF, Italy Prevenzione dello struttamento e dell’abuso sessuale (PSEA).

2023, 8 годин

Естетичний оператор. Workforce on line S.p.A., Naples, Italy Operatore estetico

2023, 148 годин

Навчання з ОП Pformgroup. Naples, Italy Formazione e informazione lavoratori dipendenti generale e specifica - rischio basso.

2022, 8 годин

Соцзабезпечення дітей Gi Group, Italy Corso “Operatore Socio-assistenziale per l’infanzia, la Terza Eta e la Multiculturalità”

2023, 150 годин

Адміністратор прийому та гостинності FMTS group, Naples, Corso: “Operatore ai servizi di promozione e accoglienza”

2023, 80 годин

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Google Sheets Google Potamus

Знання мов

  • Італійська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Наявність прав водія категорії B.

Схожі кандидати

HR-менеджер, администратор
18000 грн, Дистанційно, Одеса

Recruiter
20000 грн, Дистанційно, Київ, Кривий Ріг

HR-менеджер
Дистанційно

Інспектор з кадрів (військовий облік)
10000 грн, Дистанційно, Київ

HR-менеджер
Дистанційно

Project Manager (Web, Ruby on Rails), IT Recruiter
Дистанційно, Вінниця , ще 7 міст

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: