Iрина
Администратор офиса, 5 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2376275
Знання і навички
Додаткова інформація
Кушнір Ірина Володимирівна
Дата народження: 07.02.1988
Місто проживання: м. Львів
Номер телефона: [
Еmail: [
Досвід роботи
1. Назва компанії: Стоматологічна клініка «ТРІШІРО», м. Київ, Україна.
Посада: адміністратор.
Період роботи: грудень 2015 р. – грудень 2016 р.
Обов’язки:
-формування графіка прийому пацієнтів і його корегування;
-формування медичних карточок пацієнтів, організація їх зберігання та видачі за потребою;
-щоденна перевірка залишків малоцінних та швидкозношуваних предметів по клініці, видача їх на робочі місця; ведення журналу використання і видачі МШП та щоденна передача узагальненої інформації в бухгалтерію;
-контроль використання МШП по робочих місцях згідно норм;
-контроль персоналу стосовно професійного етикету та організація робочого часу асистентів;
-замовлення витратних матеріалів клініки та організація їх прийому;
-проведення касових операцій та прийом платежів через термінал;
-комунікація зі страховими організаціями стосовно підтвердження права на лікування за страховим полісом пацієнта.
2. Назва компанії: ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», м. Київ, Україна.
Посада: бухгалтер (головний офіс, бухгалтерія: відділ товарно-матеріальних цінностей, відділ розрахунково-касових операцій, відділ обліку).
Період роботи: листопад 2014 р. – серпень 2015 р.
Обов’язки:
1) бухгалтер відділу ТМЦ:
- оформлення довіреностей на підзвітних осіб різних магазинів для закупівлі ТМЦ;
- внесення у базу первинних документів на закупівлю і витрачання запасів на господарські потреби (маркетингові заходи, канцтовари тощо);
- робота з програмою «SAP»;
2) бухгалтер відділу РКО:
- формування та передача інформації для відповіді на запити юридичного відділу стосовно розрахунків за податками;
- закриття рахунку 644;
- робота з програмою «SAP»;
3) бухгалтер відділу обліку:
- робота з первинною документацією: внесення документів по надходженню товарів від магазинів у інформаційну базу;
- відображення інформації по розрахунках з постачальниками та ПДВ у системі;
- робота у програмах «SAP», «FZ-клиент».
3. Назва компанії: магазин «Tissot», ТРЦ «Донецк-Сити», м. Донецьк, Україна.
Посада: продавець-консультант непродовольчих товарів.
Період роботи: березень 2013 р. – травень 2014 р.
Обов’язки:
- розміщення товарів на торгових площах з урахуванням стандартів мерчендайзингу;
- консультування покупців щодо товарного асортименту та надання їм повної інформації про товар;
- реалізація товару;
- формування запитів стосовно товарних позицій на головний склад;
- формування внутрішніх звітів;
- координування внутрішніх переміщень товару між магазинами, відправка і отримання товару;
- робота в «1С: Бухгалтерія»: внесення нових товарних позицій у базу, реєстрація дисконтних карток у системі, перевірка наявності товару на складі, відображення внутрішніх переміщень товару між магазинами, внесення первинних документів (операції продажу).
4. Назва компанії: салон краси «НейлАртСтудія», м. Донецьк, Україна.
Посада: менеджер з продажу.
Період роботи: жовтень 2010 р. – лютий 2011 р.
Обов’язки:
- консультація покупців щодо товарного асортименту;
- вивчення ринку, дослідження конкурентних пропозицій, виділення переваг компанії, розробка стратегії розвитку;
- прийом замовлень і продаж товару;
- оформлення внутрішньої звітності за період стосовно даної ділянки роботи.
5. Назва компанії: магазин «Автоковрики», м. Донецьк, Україна.
Посада: менеджер з продажу.
Період роботи: червень 2008 р. – серпень 2008 р.
Обов’язки:
- консультація покупців;
- прийняття і оформлення замовлень;
- продаж товарного асортименту в магазині;
- робота в «1С: Бухгалтерія»: перевірка наявності товару на складі, внесення первинних документів (операції продажу).
Освіта
Навчальний заклад: Донецький Інститут Підприємництва, Донецьк, Україна.
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: «Менеджмент організацій».
Кваліфікація: менеджер-економіст.
Період навчання: вересень 2005 р. – червень 2010 р.
Вміння та навики
Знання закордонних мов: українська (рідна), російська (вільно), англійська (зі словником).
Додаткова інформація: семінар по специфіці асортименту та реалізації швейцарських годинників; підготовка презентацій.
Комп'ютерні навички: «Windows», браузери «Internet», «Excel», «Word», «1С: Бухгалтерія», “SAP”, “FZ-клиент”.
Особисті якості: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість.
Інші резюме цього кандидата
5 000 грн
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2005 - 06.2010: экономики и менеджмента, менеджер-экономист (Донецкий Институт Предпринимательства, Донецк)....
5 000 грн
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2005 - 06.2010: экономики и менеджмента, менеджер-экономист (Донецкий Институт Предпринимательства, Донецк)....
8 000 грн
Львів
Повна зайнятість, неповна зайнятість
РЕЗЮМЕ Кушнір Ірина Володимирівна Дата народження: 07.02.1988 Місто проживання: м. Львів Номер телефона: Досвід роботи 1. Назва компанії: ТОВ «Технобуд-С», м. Львів, Україна. Посада: менеджер. Період...
Схожі кандидати
Офіс-менеджер
Львів
Помічник керівника
Львів, Дистанційно
Керівник фронт-офісу, помічник керівника
Львів, Івано-Франківськ
,
ще 3 міста
Адміністратор рецепції
Львів
Оператор відеонагляду, секретар, діловод, масажист, диспетчер пульта охорони
Львів
Асистент керівника
10000 грн, Львів, Запоріжжя, Дистанційно