Резюме від 22 січня 2024 PRO

Марта

Оператор call-центра, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Пасіки-Зубрицькі
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами в інтернет-магазині одягу

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
Gepur, Львів (Роздрібна торгівля)

Прийом замовлень з сайту, пропонувати супутні товари (допродажі), продзвони лояльних клієнтів

Старший менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2020 по 07.2022 (1 рік 8 місяців)
Utels, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

вхідна і вихідна лінія, оформлення заявок на підключення, контроль виконання заявок, контроль за роботою операторів, стажування, обробка пошти, відповіді на чати, спілкування з клієнтами в вайбері та телеграмі, ведення каси, активні продажі, створення нових акцій та реклами, участь у підключенні нових будинків та роздачі рекламних листівок

Оператор колл-центру

з 09.2018 по 09.2020 (2 роки)
ТОВ "Вуки", Київ (мобільні аксесуари)

обробка замовлень через інтернет, вхідна лінія, консультування клієнтів з послуг компанії, отримала грамоту найкращого оператора року

Оператор колл-центру

з 07.2016 по 09.2018 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Оріфлейм Україна", Львів (Косметика)

консультація клієнтів на вхідній лінії, відповіді на електронні листи, паралельно приймала дзвінки з трьох країн, отримала хорошу рекомендацію від директора компанії

Оператор колл-центру

з 03.2016 по 08.2016 (5 місяців)
Евразія, Київ (Транспорт, логістика)

оформлення замовлень з сайту та в телефонному режимі, знання 1С

Оператор відділу авіа, супервайзер

з 06.2013 по 07.2014 (1 рік 1 місяць)
Tickets.ua, Львів (Туризм)

керівництво групою операторів (від 3 до 20), допомога операторам у складанні робочих планів, участь в обговоренні діяльності call-центру та планування ресурсів операторів для забезпечення цієї діяльності, участь у спеціальних проектах, моніторинг діяльності операторів, аналіз дій операторів та необхідне коригування цих дій, оцінка результатів діяльності операторів, участь в інтерв'ю при прийомі на роботу нових співробітників, допомога операторам у конфліктних ситуаціях, складання робочого графіка операторів.
Досягнення: вміння оптимізувати роботу операторів, зробити її якісною та продуктивною; навички роботи в системах Amadeus та Galileo; високі знання у сфері авіаквитків.

Оператор колл-центру відділу продажу в супутниковому телебаченні "Viasat"

з 12.2012 по 05.2013 (5 місяців)
Adelina Call Center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

вносити до комп'ютерної бази інформацію про нових клієнтів; якісно продавати послугу клієнтам у телефонному режимі (холодні дзвінки), оформлення купівлі послуги в системі, контроль за придбанням при успішному підключенні послуги клієнтом.
Досягнення: вміння якісно продати послуги клієнтам, навички спілкування з роздратованими клієнтами

Освіта

Європейський університет

Фінанси і кредит, Львів
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Знання і навички

Працювала в системах бронювання Amadeus, Galileo, 1 С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Розуміюча, уважна, ініціативна, пунктуальна, чесна, справедлива, мотивуюча, комунікабельна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: