• PRO

Ірина

Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру

Розглядає посади:
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру, Тім лід
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 06.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
Профіткол, Харків (Роздрібна торгівля)

Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів згідно інструкцій, заповнення анкети в CRM
Вихідні дзвінки - контроль якості роботи операторові, також проведення опитувань
Навчання нових операторів контак-центру

Оператор вхідної лінії

з 05.2020 по 03.2022 (1 рік 10 місяців)
Call for you, Харків (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів згідно замовлення, інформування клієнтів.

Менеджер отдела контроля качества разговоров операторов call-центра

з 01.2018 по 06.2019 (1 рік 5 місяців)
PVM-group, Харьков (Информационные услуги)

Оценивать разговоры операторов call-центра, а предварительно работала оператором колл-центра

Освіта

Українська інженерно-педагогічна академія

Механічний факультет, Харків
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ХЦПТО в Харківській області, майстер манікюру

2019, 3 місяці

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Знання офісних програм

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: