Резюме від 3 жовтня 2014

Людмила

Адміністратор, діловод, фахівець планово-економічного відділу, 3 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Донецьк
Готовий працювати:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Корчевець Людмила Вікторівна
(10 листопада 1968)
____________________________________________________________________________________
830012, м. Донецьк, вул. Словацька, буд. 25, кв.85
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
____________________________________________________________________________________
Мета: пошук посади адміністратора, помічника керівника, фахівця планово - економічного відділу або хочу знайти іншу перспективну, цікаву, стабільно і високооплачувану роботу з урахуванням своїх знань та досвіду роботи.
Освіта:
1987-1991 рр. Донецький інститут радянської торгівлі, спеціальність: «Економіка торгівлі», кваліфікація: економіст (червоний диплом)
Додатково:
1995р. Донецький державний технічний університет факультет: «Підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів», спеціальність: «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація: бухгалтер (диплом молодшого спеціаліста)
Досвід роботи:
2012-по наст. час АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ» посада: головний фахівець - діловод
- реєстрація вхідної та вихідної документації в системі ДОКС, проведення інвентаризації ОЗ та нематеріальних активів, створення замовлень і ТАП-пів в системі SAP для проведення оплати послуг та товарів; складання актів виконаних робіт по договірникам; складання договорів та актів виконаних робіт та інше.
2008 - 2012 рр ДП «Науково - технічний центр охорони надр і споруд при УкрНДМІ НАН України» посада: заступник завідувача планово - економічного відділу
- брала участь у підготовці річного фінансового плану та проводила аналіз результатів виробничо - господарської діяльності підприємства; вела облік і аналіз укладених договорів в розрізі замовників, співвиконавців і окремо за господарськими договорами; становила статистичну звітність; здійснювала облік середньої чисельності працівників, відпрацьованого ними часу і фонду заробітної плати; готувала положення про оплату праці; про надбавки і доплати; про преміювання та заохочення та становила відповідні розпорядчі документи; брала участь в складанні колективного договору по підприємству; брала участь в підготовці комерційної частини тендерних пропозицій та тендерної документації при проведенні торгів (секретар тендерного комітету); здійснювала організаційно - методичну роботу з документами та інше.
1997-2008 рр. Державна податкова інспекція у Куйбишевському районі м Донецька посада начальник організаційно - розпорядчого відділу
Досвід роботи 11 років. Починала з Держподаткового інспектора відділу примусового стягнення платежів, працювала головним Держподатковим інспектором у відділі громадських зв'язків та масово - роз'яснювальної роботи. Роз'яснювала платникам - юридичним і фізичним особам податкове законодавство, проводила семінари, лекції в школах, брала участь в організації «круглих столів», «гарячих ліній». Працюючи на посаді начальника організаційно - розпорядчого відділу займалася організацією роботи інспекції в цілому, а саме: проведенням апаратних нарад начальника інспекції з начальниками структурних підрозділів, підготовкою матеріалів на колегії ДПА в Донецькій області, готувала накази і розпорядження за підсумками роботи інспекції, здійснювала контроль за ефективною роботою усіх структурних підрозділів інспекції.
1997 Куйбишевське районне відділення м Донецька Донецького обласного управління пенсійного фонду України посада: спеціаліст І категорії по страхових внесках
-приймала і перевіряла звітність СПД - юридичних осіб, проводила документальні перевірки підприємств з питань правильності нарахування, своєчасності і повноти сплати пенсійних внесків.
1995-1996 рр. ТОВ «Бріз», АСТЗТ «Сатурн»
посада: головний бухгалтер, заступник директора з фінансової частини.
Знання мов: - російська, українська - вільно, англійською - зі словником.
Навики роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, Інтернет, електронна пошта, SAP).
Професійні якості: високий рівень працездатності, відповідальність; дисциплінованість, акуратність, легко обучаемість, ініціативна

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: