Резюме від 27 січня 2019

Елена

Бухгалтер по роботі з первинною документацією

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Дорошенко Олена Олександрівна
02156, м. Київ, вул. Мілютенка, буд. 11-А, кв. 41
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • д.н. 11.03.1964р.
ДОСВІД РОБОТИ
Комунальне підприємство «Центр обслуговування споживачів Шевченківського району»
лютий 2012- серпень 2014 – бухгалтер 1 категорії розрахункового відділу Департаменту реалізації експлуатаційних послуг Сервісного бюро Комунального підприємства «Центр обслуговування споживачів Шевченківського району»

Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора «Михайлівська» Шевченківської районної у м. Києві ради
квітень 2007 – лютий 2012 бухгалтер 1 категорії

Житлово-експлуатаційна контора № 1001 Шевченківського району м. Києва
грудень 2000 – березень 2007 бухгалтер1 категорії

Житлово-експлуатаційна контора № 301 Печерського району м. Києва
березень 1999 – листопад 2000 бухгалтер 1 категорії

ОСВІТА
Середньо спеціальна
вересень 1981 – червень 1983
Київське міське педагогічне училище №2
Спеціальність «Дошкільне виховання»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
укладання договорів з власниками та орендарями нежитлових приміщень на послуги з утримання будинків та прибудинкової території , на послуги з вивезення ТПВ та комунальні послуги;контролювання правильність та повноту тарифу на послуги;формування пакету первинної документації на оплату послуг, роз’яснювальна робота із споживачами по зменшенню дебіторської заборгованості
облік банківських операцій (формування платіжних доручень, обробка виписок банку )
облік касових операцій (ведення касової книги, оформлення та проведення прибуткових та видаткових касових ордерів);
облік взаєморозрахунків з підзвітними особами (складання авансових звітів, на поштові та господарські потреби);
облік ПДВ (виписка та проведення отриманих податкових накладних контроль за своєчасністю надходження всіх податкових накладних, формування реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних)
облік дебіторської і кредиторської заборгованості (складання актів звірок, актів виконаних робіт, рахунки-фактури)
робота з постачальниками і замовниками (рахунки, витратні, прибуткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, акти звірок, договори, проведення документів, контроль їх наявності і своєчасності надання) в програмі 1 С: «Бухгалтерія» 8.2.
складання податкової, фінансової та статистичної звітності (участь в складанні, підготовка і здача звітів у відповідні органи);
знання національних стандартів бухгалтерського обліку, податкового законодавства.

Користувач оргтехнікою, комп'ютером і програмним забезпеченням: Windows, MS Office (Word, Excel), Internet (MS Explorer, Opera, Mozilla Firefox)

Курси «Бухгалтер підприємства всіх видів власності» -1999р.
Курси 1С: «Бухгалтерія» 8.2.- 2012 р.

Особисті якості: Організованість, відповідальність, професіоналізм, аналітичні здібності, уміння працювати з людьми, приймати рішення, бажання підвищувати свій професійний рівень.

ЗНАННЯ МОВ

Російська, українська, англійська зі словником

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: