Резюме від 26 березня 2021

Софія

Економіст з фінансової роботи, менеджер із закупівель товару, бухгалтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

УАДАУ

Економіка підприємництва, умань
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Ведення звітності Linux Ведення бухгалтерського та фінансового обліку Переговори з постачальниками

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Бородій Софія
__________
Київ , вул. Приозерна,8 * тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») * e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета отримання роботи специаліста економічного відділу

Досвід роботи
ТОВ "НАЙТФЕЛ"
01.01.2020 - по теперішній час - заступник директора
Ведення фінансового та бухгалтерського обліку. Здача звітності у контролюючі органи.

ТОВ "ЛІ ГРУП"
01.11.2017 - 31.12.2019р - заступник директора
аналіз ринку харчової промисловості, а саме м'ясо та м'ясопродукти;
переговори з приводу постачання продукції кінцевому споживачу;
забезпечення своєчасної доставки продукції споживачам;
раціональне замовлення сировини у постачальників;
аналіз залишків товару, обсяг замовлень;
оформлення документів на відвантаження та отримання продукції;
проведення стажування потенційних співробітників;
підготовка документації для бухгалтерії;
Регістрація та контроль отримання податкових накладних у М.Е.Doc;
Здача звітності у органи податкової служби та статистики.

ТОВ «МПК «М'ясний гурман»
01.10.2015-31.08.217 – заступник директора
аналіз ринку харчової промисловості, а саме м'ясо та м'ясопродукти;
переговори з приводу постачання продукції кінцевому споживачу;
забезпечення своєчасної доставки продукції споживачам;
раціональне замовлення сировини у постачальників;
аналіз залишків товару, обсяг замовлень;
оформлення документів на відвантаження та отримання продукції;
проведення стажування потенційних співробітників;
підготовка документації для бухгалтерії;
оформлення звітів по економічних показниках та результатів роботи взагальному для керівництва.
Регістрація та контроль отримання податкових накладних у М.Е.Doc;

ТОВ «Край-2» - ТОВ «Край-1»
26.05.2014 — 19.05.2015 — головний аналітик консолідованої інформації
- аналіз ринку харчової промисловості, а саме м'ясо та м'ясопродукти
- переговори з приводу постачання продукції кінцевому споживачу
забезпечення своєчасної доставки продукції споживачам
раціональне замовлення сировини у постачальників для м'ясного виробництва
аналіз залишків товару, обсяг замовлень
оформлення та контроль за оформленням документів співробітниками операційного відділу
проведення стажування потенційних співробітників
підготовка документації для бухгалтерії
оформлення звітів по економічних показниках та результатів роботи взагалі для керівництва

ТОВ « Край-2»
02.09.2013 - 26.05.2014 — начальник операційного відділу
забезпечення своєчасної доставки продукції споживачам
раціональне замовлення сировини у постачальників для м'ясного виробництва
аналіз залишків товару, обсяг замовлень
оформлення та контроль за оформленням документів співробітниками операційного відділу
проведення стажування потенційних співробітників
підготовка документації для бухгалтерії
оформлення звітів по економічних показниках та результатів роботи взагалі для керівництва

ТОВ «Край-2»
28.07.2009 р.- 02.09.2013 - старший касир
здійснення операцій по отриманні , обліку,видачі та зберіганню коштів, цінних паперів , документів , а також оформлення відповідні касові документи , формувати та здавати установлену підприємством звітність.
оформлення готівкових розрахунків з організаціями та окремими людьми при оплаті продукції власного виробництва ; формування відповідних видаткових документів.
Ведення касової книги;
формування Х та Z звітів
видача заробітної плати працівникам підрозділу згідно відомостей в установленному порядку.
Оформлення документів на переміщення, повернення ТМЦ
Швидке та якісне проводення оприбуткування товару та оформлення прибуткових документів.
Ведення обліку та оформлення необхідних документів згідно установленої процедури закриття виробництва;
проведення самоінвентаризації
оформлення документів під реєстр для бухгалтерії ЦО
на час відпустки заміна начальника операційного відділу

ТОВ «Край»
09.10.2008- 28.07.2009 - операціоніст Розподільчого центу
забеспечення швидкого та якісного отримання замовлення на сировину та готову продукцію, а також оформленнявідповідних документів в обліковій базі( замовлення, видаткові накладні, податкові накладні, специфікації,та інш.)

ТОВ «Край»
21.03.2007 — 09.10.2008 — касир торгового залу
швидке та ввічливе обслуговування покупців магазину
викладка товару на прикасовій зоні
допомога при переобліку.

Освіта вересень 2002- червень 2008 Уманський Державний Аграрний університет. Факультет — Економіка підриємства. Спеціальність — магістр з обліку та аудиту.

Професійні навики та знання Linux , Windows, MS Office, Internet,1С, M.E.Doc— досвідчений користувач

Знання мов українська, російська- вільно, англійська — на рівні спілкування.

Інше не палю, легко та швидко навчаюсь, можливі відрядження. Захоплення — читання, кулінарія, подорожування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: