Резюме від 30 березня 2020 PRO

Стаднік Леся Леонідівна

Помічник, менеджер адмін. діяльності офісу, із закупівель, оператор, обліковець, 10 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
34 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з постачання

з 12.2019 по нині (4 місяці)
ТОВ ЖИТОМИР- АГРОБУДІНДУСТРІЯ, Житомир (Залізобетонні вироби і конструкції)

Прийняття заявок від цехів, внесення рахунків, співпраця з постачальниками, заключення Договорів та протоколів розбіжності з постачальниками. Складання тендерних пропозицій на той чи інший вид товару. Ведення розрахунків з постачальниками. Робота з водієм, контроль за доставкою чи відправкою товарів. Замовлення матеріалів та товарів на підприємство.
Допомога екологу в написанні звітності.

Менеджер адміністративної діяльності

з 12.2018 по 10.2019 (10 місяців)
ТОВ Схід Діамант, Житомир (Продаж)

Прийом замовлень,їх виписка та відправка, ведення реєстру декларацій, логістика, співпраця з водіями, занесення інформації в програму 1С, оформлення офіційних документів та їх відправка, закупка канцелярії та води, допомога у вирішенні питань, пов'язаних з адміністративною діяльністю офісу, вхідні та вихідні дзвінки,робота з клієнтами,акти звірки заборгованості клієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2018 по 11.2018 (4 місяці)
Сайт "IProsto", Житомир (Онлайн послуги)

Онлайн сервіс пошуку приватних спеціалістів для вирішення побутових та бізнес задач (ремонт, інтернет послуги, допомога студентам, реклама, дитячий світ, прибирання, авто послуги, кур”єр, мастер, туризм, ріелтор, репетиторство, догляд за тваринами). Обов”язки: заповнення сайту деяких категорій, ведення таблиць бюджету, пошук інформації по закупівлі насіння, горіхів, рекламних банерів, ведення робочого табелю, відповідальнісь за чистоту офісу, закупка офісних потреб, програма 1С, різні доручення керівництва.

Менеджер по закупівлям, комірник

з 06.2017 по 04.2018 (10 місяців)
ТОВ Олтея, Житомир (Виготовлення взуття)

Забезпечення виробництва фурнітурою та необхідними матеріалами,ведення документаціі,робота з програмою 1 С(83). Переговори з поставщиками. Прийом заявок. Оформлення заявок та контроль їх доставки в дані строки. Звітність по заборгованості з постачальниками.

Диспетчер виробництва

з 07.2015 по 04.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ РІФ-1, Житомир (Виготовлення взуття)

Ведення документації в програмі, вхідних та вихідних дзвінків, прийом заявок. Ведення віддалених філіалів(Баранівка,Іршанськ,Троковичі, Кам'яний брід)з пошиття взуття та їх забезпечення необхідного матеріалу, прийом заявок від виробництва та їх обробка

Еколог (секретар)

з 03.2015 по 07.2015 (4 місяці)
ТОВ "Земля Полісся", Макарів (Дiяльнiсть у сферi геодезiї, гiдрографiї та гiдрометеорологiї)

Прийом громадян та документів на обробку даних, вхідні та вихідні дзвінки, доручення керівництва

Головний спеціаліст сектору з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій

з 01.2012 по 06.2013 (1 рік 5 місяців)
Макарівська райдержадміністрація, (Райдержадміністрація)

- участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;
- організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- інформання правоохоронних органів про виявлені на об'єктах господарювання та територіях порушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій;
- прийом громадян

Завідувач господарства, адміністратор на рецепшині

з 09.2011 по 01.2012 (4 місяці)
Макарівський районний центр соціальної підтримки дітей та сімей "Промінь надії", (Центр «Промінь надії» є комплексом послуг для дітей і сімей з дітьми, які були розроблені з урахуванням потреб населення району, загального аналізу ситуації у сфері захисту дітей.)

- Організація забезпечення підприємства усіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами ( напівфабрикатами, інструментами, господарським інвентарем, і.т.п.).
- Проведення нагляду за матеріально-технічним станом офісних і виробничих приміщень.
- Координація роботи по усуненню поточних поломок, недоліків які перешкоджають роботі підприємства,
- прийом документів,
- прийом вхідних, вихідних дзвінків від організацій,
- ведення архівних документів

Спеціаліст І-ї категорії інженер-землевпорядник

з 04.2007 по 08.2011 (4 роки 4 місяці)
Макарівська райдержадміністрація, (Райдержадміністрація)

Підготовка та внесення на розгляд ради пропозиції щодо:
- встановлення сіянки земельного податку;
- передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб;
-надання та вилучення земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України;
Здійснення на землях комунальної власності відповідної території моніторинг земель, організація здійснення заходів щодо відновлення корисних властивостей земельних ділянок.

Інженер-еколог

з 02.2006 по 12.2006 (10 місяців)
ТОВ "ЕКОМЕДСЕРВІС", (Надання науково обгрунтованих екологічних рекомендацій для прийняття рішень органами влади, підприємствами та організаціями)

- Контроль дотримання природоохоронного законодавства на підприємстві;
- Участь у проведенні екологічної експертизи проектів, технологій, устаткування підприємства;
- Складання планів з охорони навколишнього середовища, контроль їх виконання;
- Розробка заходів щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища;
- Складання звітності про виконання заходів з охорони навколишнього середовища


Освіта

Інститут післядипломної освіти КНУБА

Менеджер-економіст, Київ
Вища, з 09.2009 по 07.2012 (2 роки 10 місяців)

Житомирский держ. технологічний університет

Гiрничо-екологiчний факультет, інженер з охорони навколишнього середовища, Житомир
Вища, з 09.2002 по 06.2008 (5 років 9 місяців)


Додаткова освіта

Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області (2015, 72 години; 2016, 72 години)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Користувач ПК, пакет програм Microsoft Office. Працювала з програмою ЄДАРП(єдиний державний автоматизований реєстр пільгових категорій населення), АСОПД/КОМТЕХ(автоматизована система обробки персональних даних).


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті та ділові якості:
- Цілеспрямованість, висока ступінь відповідальності, старанність, комунікабельність;
- Оперативність у прийнятті рішень, орієнтація на результат;
- Порядність, уміння працювати як в колективі, так і індивідуально, не конфліктність, висока працездатність, здатність швидко навчатися;
- Бажання самовдосконалюватися, зростати професійно, без шкідливих звичок, активна життєва позиція.
Працювала в архіві, продавцем-консультантом по косметиці.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: