Резюме від 19 липня 2017

Світлана

Економіст, 2 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
62 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Толкачова Світлана Володимирівна
Загальні відомості:
Місце проживання: м. Тернопіль, вул. Карпенка 3, кв.55
Контактні телефони: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 13.02.1962 р.
Сімейний стан – одружена, діти; дочка.

Мета пошуку: набуття нового досвіду роботи, працевлаштування з можливістю застосування набутого досвіду роботи в банківській справі.

Освіта:
З 1980-1984 року - Тернопільській фінансовий – економічний інститут, за спеціальністю «Фінанси і кредит», кваліфікація економіст.

Досвід роботи:
1984 - 1987 року в системі Держбанку СРСР на посаді бухгалтера, економіста.
1988 – 1999 року в Тернопільському обласному управлінні Агропромбанку СРСР
м. Тернопіль, на посаді ст. економіста
1999-2001 року в філії АКБ Надра м. Тернопіль, на посаді провідного економіста.
2001-2007 року в Тернопільській обласній філії АКБ Укрсоцбанк, на посаді провідного економіста, начальника сектора валютного контролю .
2007-2008 року в Філії ЗАТ ОТП Банк м. Тернопіль, на посаді старшого експерта з обслуговування клієнтських рахунків управління корпоративних клієнтів.
2008-2013 року АТ «БМ Банк» відділення №13 м. Тернопіль, на посаді головного економіста.
2013 – 2014 року ПАТ «МЕГАБАНК» м.Тернопіль, на посаді провідного економіста відділу корпоративного бізнесу

Знання й навички:
Володіння ПК – впевнений користувач: MS Office (Word, Excel , Internet), Bі-2, Scruch, Outlook.
Наявність ПК в особистому користуванні з доступом до Інтернету.
Уміння здійснювати економічний аналіз господарської діяльності підприємсва, установи; реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень, складати фінансову звітність, встановлювати повноту і правильність звітних показників.

Знання мов: українська, російська вільно, англійська середній рівень.

Особисті якості: точніст і акуратність, організаторські здібності, комунікабельна, вміння працювати в команді,наполеглива, відповідальна, цілеспрямована, енергійна, швидко навчаюсь новому, завжди доводжу справи до кінця, ініціативна.

Хобі: подорожі, катання на гірських-лижах, ковзанах, плавання.

Очікування від роботодавця: офіційний, високий і стабільний рівень доходу; професійний та кар’єрний ріст в успішній компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: