- PRO
Роман
Регіональний менеджер з продажу, 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/281488/
Досвід роботи
Кур'єр
з 05.2020 по нині
(5 років 3 місяці)
Brain, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
доставка замовлень по місту, планування щоденних маршрутів
Регіональний менеджер
з 04.2011 по 07.2013
(2 роки 3 місяці)
Італтехніка, ПП, Львів (імпорт, торгівля теплотехнічним обладнанням)
www.sakuratm.com
Робота на території 8 областей Західної України – «з нуля». Пошук дистибюторів, побудова якісної дистрибюції. Співпраця з дилерами, монтажними фірмами, роздрібними магазинами. Виведення та розвиток нових брендів на українському теплотехнічному ринку – алюмінієвих радіаторів і газових колонок ТМ «Сакура» (Китай) і ТМ «Арматура» (Польша). Пошук партнерів та організація сервісного обслуговування газових колонок в кожному обласному центрі регіону, налагодження співпраці з державними газовими конторами. Участь у виставках, поліграфічна підтримка продажу. Аналіз конкуретного середовища.
Було сформовано якісну клієнтську базу. В кожній області продукцію представляли на ринку два дистрибютори. Вівся контроль за ціновою політикою. Результатом першого року роботи стали показники, які часто перевищували об’єми продажу на сході України, а компанія ПП Італтехніка швидко увійшла в десятку найкрупніших імпортерів теплотехнічного обладнання в Україні за об’ємами ввозу продукції.
Директор філії
з 04.2010 по 04.2011
(1 рік)
Ізобуд, Львів (матеріали для покрівлі, фасаду і фундаменту)
www.izobud.net.ua
Відкриття філії – «з нуля»: пошук офісу та складу; набір, узгодження зарплат і функцій персоналу. Відбір асортименту, наповнення складу продукцією. Освоєння бази 4 областей, постановка завдань менеджерам. Співпраця з національними та регіональними торгівельними мережами (Епіцентри, Нова Лінія та ін.), дилерами, будівельними фірмами та бригадами, з кінцевим споживачем. Налагодження логістики: поставки з центрального складу на Львів, та зі Львова – по клієнтах. Облаштування офісу стендами, забезпечення ними клієнтів. Започаткування рекламного процесу в ЗМІ. Проведення семінарів по напрямках продукції, співпраця з представниками постачальників, забезпечення персоналу роздатковим матеріалом.
Піврічна діяльність філії завершилась позитивними фінансовими результатами, постійною динамікою росту (кожен наступний місяць – подвоєння об’єму продажу). Вдалося «збити» дружній і цілеспрямований колектив, спрямований на результат. Було сформовано постійну базу клієнтів, налагоджено роботу у всіх напрямках продаж. Відпрацьовано механізм поставок на Епіцентри та інші мережі регіону, створено команду промоутерів для мереж, останніх забезпечено стендами, започатковано мотиваційні акції, організовано контроль залишків продукції, забезпечено оперативність здійснення та виконання замовлень.
На жаль, хронічною проблемою стала нестача продукції на складі, а найбільш ходової продукції – постійна відсутність. Це стало однією з основних причин звільнення за власним бажанням. З цієї причини зокрема, і троє наступних директорів філії у Львові досягнути кращих результатів не змогли, що врешті спричинило закриття представництва.
Регіональный менеджер
з 01.2009 по 04.2010
(1 рік 3 місяці)
Ізобуд (Мінськ), Львів (виробництво і продаж сендвіч-панелей)
www.isobud.com
Продаж сендвіч-панелей на об’єкти по Західній та Центральній Україні. Здійснення попередніх розрахунків, формування комерційних пропозицій. Пошук замовників, співпраця з проектними установами, монтажними бригадами, дилерами. Відрядження по Західній Україні, участь у виставках.
Результатом діяльності на цій посаді стало формування широкої бази проектних організацій, монтажних фірм, а також бази об’єктів у Західній та (за результатами виставок) Центральній Україні. Однак через відсутність конструкторської підтримки, вузькість асортименту (панелі лише з мінватою), і без можливості скласти для клієнта комплексну пропозицію (каркас+панелі+монтаж) під час кризи, об’єм продажу був невеликим, а відтак перспективи розвитку діяльності в Україні (аналогічно як і в Росії) для керівництва в Мінську виглядали туманними і сумнівними. Фірма вибрала шлях закриття представництв, останнім з яких було львівське.
Регіональний менеджер
з 07.2007 по 12.2008
(1 рік 5 місяців)
ТзОВ Орбіталь, Львів (торгівля водостічними системами)
www.orbital.ua
Регулярні відрядження по Західній Україні, участь у виставках, робота з існуючою клієнтською базою (основний і другорядні дистриб’ютори) та пошук нових клієнтів (підключення нових дистриб’юторів, а також дилерів до співпраці з ними), співпраця з регіональними мережами та навчання їхнього персоналу, організація презентацій продукції, розрахунок систем під об’єкти, контроль складських запасів в клієнтів, робота з дебіторкою, забезпечення клієнтів стендами та ін. рекламною продукцією, підготовка річного та помісячних планів продажу, складення звітів про виконану роботу.
Щотижневі відрядження по 7 областях Західної України упродовж 1,5 р. роботи на цій посаді увінчалися формуванням якісної бази дистрибюторів в регіоні (до мого працевлаштування її не було взагалі). Дистриб’юторів було забезпечено літературою, стендами, навчено їхній персонал. Реалізація водостоку «Хантер» поза основним дистриб’ютором (ТПК) завдяки проробленій роботі зросла вп’ятеро.
З квітня 2007 року, коли фірма вивела на ринок ще 2 бренди дорогого водостоку – Марлей (Німеччина) і Акатерм (внутр. водостік для великих покрівель гіпермаркетів і т.п., Голландія), одним з перших серед менеджерів знайшов дистриб’юторів під Марлей, склав перелік перспективних об’єктів по Акатерму.
Регіональний менеджер
з 04.2006 по 06.2007
(1 рік 2 місяці)
Електромакс, Львів (продаж електротехнічної продукції)
Регулярні відрядження по Західній Україні, робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів (підключення дилерів під великі фірми-дистрибютори), співпраця з національними (Епіцентри, Нова Лінія) і локальними (Бізон, Ерго, Десятка) мережами (контроль своєчасності замовлень та поставок продукції, підбір команди, постановка завдань і контроль роботи продавців-консультантів та мерчендайзера у цих мережах), організація презентацій продукції, контроль складських запасів в клієнтів та здійснення замовлень, робота з дебіторкою, забезпечення клієнтів стендами та ін. рекламною продукцією.
До жовтня 2006 року вдалося в 1,3 рази збільшити реалізацію у ввіреному мені регіоні (Волинська, Івано-Франківська, Закарпатська і Львівська області), підключено нових клієнтів, активізовано старих, які з певних причин перервали співпрацю (причому в умовах значних перебоїв з продукцією, незадовільної роботи логістики і відсутності стендів). З жовтня, коли у Львові відкрилися гіпермаркети Епіцентр і Нова Лінія, залучив до роботи промоутерів та мерчендайзера. Реалізація гіпермаркетів з кожним місяцем росла і врешті склала ¼ загального об’єму продажу у ввіреному регіоні і половину продажу у Львівській області.
Територіальний менеджер у Львівській області
з 09.2005 по 04.2006
(7 місяців)
Корпорація «Техноком» (ТМ «Мівіна» і ТМ «Бім-Бім»), Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Співпраця з дистрибюторами: «Ніка-Захід» (Львів), «Київ-Захід» (Червоноград), та мережами (ТзОВ «Львівхолод» і «Еколан»). Робота з торговими агентами дистрибуторів у Львові та області, розширення каналів збуту, введення нових позицій у торгові мережі, оцінка мерчендайзингу, забезпечення дистрибуторів рекламним обладнанням і контроль за його використанням, контроль за виконанням планів і своєчасністю проплат.
Весною 2006 р. львівська філія корпорації «Техноком» у Львівській області постала перед загрозою закриття, всіх її клієнтів керівництво задумало передати дистрибютору Ніка-Захід, на збільшення об’єму продажу якого і були спрямовані мої зусилля. Розуміючи, що після скорочення мої фукції можуть бути передані колишньому директору філії, вирішив не чекати звільнення і почав пошук роботи.
Регіональний представник
з 04.2003 по 07.2005
(2 роки 3 місяці)
ТзОВ АП "Овідіопольвино", Львів (продаж алкогольної продукції)
Сприяння у реалізації винопродукції в мережі ТзОВ ТВК “Львівхолод” (18 філій та 6 супермаркетів), пошук і робота з клієнтами (гурт і роздріб) поза торговою мережею «Львівхолоду» в місті та області, організація промоцій і дегустацій в супермаркетах, здійснення замовлень, контроль за виконанням планів дистрибютором і своєчасністю оплат за поставки продукції.
За 2 роки роботи регіональним представником вдалося вдвічі збільшити реалізацію вин «Овідіополь» у Львівській області. В грудні 2003 р. організував та очолив при ТзОВ ТВК “Львівхолод” групу торгових представників з метою здійснення продажу та мерчендайзингу вин в мережі «Львівхолоду». До портфелю брендів, якими займалася група, увійшли, окрім вин «Овідіополь», вина Татарбунарського та Болградського винзаводів, вина і шампанське ТМ “Одеський степ”, “Французький бульвар” і “Ліон Грі”(Молдавія), горілка “Мягков” і “Столичний стандарт”. Основні бренди – «Овідіополь» і Татарбунарські вина на вітринах кожної з філій, мережі супермаркетів «Рукавичка» та магазинів мережі були представлені завдяки зусиллям команди у 100% асортименті.
Торговий представник
з 03.2002 по 03.2003
(1 рік)
ТД Софі, Львів (дистрибюція алкогольної продукції)
Продаж пива “Оболонь”, “Славутич”, соків та алкогольних напоїв па території цілого міста; укладення договорів, планування маршрутів, розміщення рекламної продукції, мерчендайзинг, контроль за регулярністю замовлень і вчасністю проплат, інкасація.
На цій роботі був першим торговим представником по пивному напрямку, досягнуті результати спонукали керівництво до збільшення кількості брендів та створення окремого відділу з продажу пива.
Кореспондент, працівник PR-відділу
з 01.1995 по 05.2002
(7 років 4 місяці)
РІЦ “Незалежність”, газета“Тиждень”, Мальтійська служба допомоги, виборчий штаб до ВР-2002, Львів (ЗМІ, медіа)
Ведення радіопрограм, написання статей, проведення PR-акцій
Освіта
ЛНУ ім. І.Франка
Журналістика, Львів
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)
закінчив також аспірантуру
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг „Техніка ефективного продажу” Максима Федорова (м. Львів)
2002
Тренінг „Системний підхід до продажу” агентства «Бізнес-мастер» (тренер Сергій Лищинський, м. Тернопіль)
2005
Бізнес-тренінг «Планування роботи і ефективне управління часом» агентства «Бізнес-мастер» (тренер Тамара Скуратовська)
2007
Бізнес-тренінг «Стратегія розвитку активного продажу» (тренер Вадим Шепелев)
2008
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С:Бухгалтерія
Знання мов
- Російська — середній
- Німецька — початковий
Додаткова інформація
Знятий з військового обліку.
Особисті якості: комунікабельний, наполегливий, відповідальний, скурпульозний, вимогливий до себе та інших. Легко сходжуся з людьми, вмію працювати у колективі, не конфліктую. Маю досвід роботи на керівних посадах, спрямований на результат.
Вмію працювати з офісною технікою. Маю права водія категорії „В” та автомобіль Dacia-Логан. Готовий до частих і тривалих відряджень.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
20000 грн, Львів -
Sales manager
40000 грн, Дистанційно -
Менеджер з продажу
20000 грн, Дистанційно