Резюме від 26 вересня 2018 PRO

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами, постачання, проектів, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Топ-менеджер

з 05.2015 по нині (9 років)
"Клуб туризму "Саквояж", Київ (Туризм)

Директор

з 05.2013 по 05.2015 (2 роки)
ТОВ "ПМА УКРАЇНА", Київ (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)

Обов'язки:
координація і контроль роботи менеджерів; аналіз діяльності відділу продажів; контроль фінансового відділу компанії; робота із замовниками та інвесторами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; проведення зустрічей з клієнтами; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); складання цін; контроль за логістикою.
Досягнення:
проведення переговорів і презентацій, консультування, допомога у виборі; рішення конфліктних ситуацій; особиста участь у процесі продажів товарів і послуг компанії; напрацювання бази постійних клієнтів; успішне виконання поставлених завдань; повний супровід контрагентів; досконале знання асортименту будівельного обладнання; розрахунок необхідної кількості відповідного будівельного обладнання на підставі наданого кошторису об'єкту або його замірів; контроль за проведенням інвентаризації обладнання; участь у тендерах.

Начальний відділу збуту (маркетингу)

з 10.2011 по 05.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Фасадбудсервіс" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)

Обов'язки:
робота з клієнтською базою; контакти з різними контрагентами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; організація та проведення зустрічей з клієнтами; пошук нових дистриб'юторів і укладення з ними партнерських угод; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); моніторинг ринку будівельного обладнання; складання цін; моніторинг діяльності конкурентів; контроль за логістикою.
Досягнення:
напрацювання бази постійних клієнтів; успішне виконання поставлених завдань; повний супровід контрагентів: пошук контрагентів; проведення переговорів, досягнення істотних умов та укладання договорів, логістичні послуги (доставка обладнання та його повернення); досконале знання асортименту будівельного обладнання; розрахунок необхідної кількості відповідного будівельного обладнання на підставі наданого кошторису обєкту або його замірів, систематичне проведення інвентаризації обладнання.

Бухгалтер

з 06.2011 по 10.2011 (4 місяці)
ТОВ "ПМА Україна" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)

Обов'язки:
робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль); формування і виписка податкових накладних; складання прибуткових, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг); ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями; робота в програмі 1:С, клієнт-банк; підготовка договорів та додаткових угод; ведення складського обліку; контакти з різними підприємствами; ведення телефонних переговорів; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи.
Досягнення:
поглиблення знань та навиків у роботі з програмами клієнтської підтримки різних банків; проведення платежів у системі «Клієнт - Банк»; контроль клієнтських виплат; виконання доручень керівника поза межами своєї компетенції; допомога керівнику в організації роботи складу і замовлень клієнтів, залучення нових клієнтів, розширення асортименту.

Адміністратор департаменту логістики

з 10.2010 по 05.2011 (7 місяців)
ПП "ННР" (ТОВ "УФО") (Торгівля)

Обов'язки:
ведення своєчасного і безперебійного документообігу між складом і головним офісом у суворій відповідності до встановлених вимог до форм і термінів надання документів та звітності; підготовка документів управління відділом: оформлення наказів директора, складання та оформлення листів, актів, доручень і т.п .; прийом та обробка заявок від клієнтів, контроль їх і своєчасна передача на склад для комплектування замовлення; реєстрація та облік всіх договорів з клієнтами; надання менеджерам інформації по відсутніх документах в комплекті документів клієнта; корекція виписаних рахунків клієнтам на підставі письмової претензії клієнта (поворотної накладної, акт приймання товару і т.д.); зберігання та облік всіх письмових претензій клієнтів; ведення архіву; організація складської діяльності; складання звітів; ведення первинної бухгалтерії; виконання доручень керівника; регулярний моніторинг ринку послуг з перевезень; участь у здійсненні транспортування товару зі складу до клієнтів; надання інформаційно - консультаційних послуг.
Досягнення:
пошук завантажень; контроль водіїв за дотриманням маршрутів; складання графіку для вивозу власної продукції; контроль виконання умов поставок; контроль надходження коштів; відправка відповідних документів (цмр,ттн) замовнику;
складання звітів; складання маршрутних карт.

Офіс-менеджер, менеджер з продажу

з 03.2010 по 10.2010 (7 місяців)
ТОВ "Фасадбудсервіс" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)

Обов'язки:
пошук клієнтів; створення клієнтської бази; контакти з підприємствами; ведення телефонних переговорів; надання інформаційно - консультаційних послуг; технічна підтримка сайту підприємства; аналіз технічний проблем; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; організація та проведення зустрічей з клієнтами; забезпечення життєдіяльності офісу.
Досягнення:
напрацювання бази постійних клієнтів; успішне виконання поставлених завдань; повний супровід контрагентів: пошук контрагентів; проведення переговорів, досягнення істотних умов та укладання договорів, логістичні послуги (доставка обладнання та його повернення); розрахунок необхідної кількості відповідного будівельного обладнання на підставі наданого кошторису обєкту або його замірів.

Офіс менеджер, помічник бухгалтера

з 08.2009 по 03.2010 (7 місяців)
ТОВ "Пожсервіс-Миколаїв" (Послуги)

Обов'язки:
реєстрація кореспонденції; розподіл документації по відділах; ведення обліку дзвінків і звернень; забезпечення працівників офісу всім необхідним; зустріч відвідувачів; організація нарад та брифінгів; контакти з підприємствами; ведення первинної документації; складання договорів; проведення телефонних переговорів; надання інформаційно - консультаційних послуг.
Досягнення:
організація повсякденної роботи офісу та забезпечення персоналу всіма необхідними ресурсами та інформацією; контроль виконання надання послуг контрагентам; організація робочого дня керівника; вдосконалення системи внутрішнього діловодства.

Керівник IT-відділу

з 08.2008 по 07.2009 (11 місяців)
ПП "СіАйТі" (Студія веб-дизайну) (Послуги ІТ)

Обов'язки:
пошук клієнтів; ведення проектів; підбір персоналу; технічна підтримка сайтів; наповнення сайтів контентом; складання договорів; контроль розрахунків; робота з первинною бухгалтерією (рахунки, акти); організація роботи з клієнтами; укладення договорів і супутня цьому робота; створення клієнтської бази; організація нарад з персоналом; контроль документообігу; робота з клієнт-банком; просування і продаж інформаційного продукту; поточна робота з клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг.
Досягнення:
опанування роботи із сайтами на їх наповненням; напрацювання постійних клієнтів на технічну підтримку; підтримка існуючих сайтів; підготовка макетів для інформаційних розсилок; вдале ведення проектів.

Менеджер з продажу

з 09.2007 по 03.2008 (6 місяців)
ПП «Бултранс» (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
пошук клієнтів; ведення телефонних переговорів; складення договорів про перевезення та додаткових угод; співпраця з експедиторськими компаніями та компаніями-перевізниками; напрацювання клієнтської бази; ведення існуючих клієнтів; просування і продаж інформаційного продукту; поточна робота з клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг.
Досягнення:
навики роботи з персоналом; навики роботи з транспортними організаціями; контроль водіїв за дотриманням маршрутів; складання звіту про продажі; складання маршрутних карт.

Освіта

Херсонський Державний Університет

Інститут філології та журналістики. Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Редактор освітніх видань, Херсон
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті дані: цілеспрямована, ініціативна, відповідальна, комунікабельна, спрямована на постійний професійний розвиток, легко навчаюсь новому. Вмію працювати в кризових ситуаціях. Не палю, у вільний час займаюсь спортом. Постійно займаюсь самоосвітою, самовдосконаленням.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: