Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Анна

Спеціаліст по роботі з клієнтами, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор салону краси

з 06.2023 по 02.2024 (8 місяців)
Bloom beauty centrer, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Прийом та обробка телефонних дзвінків, резервація та підтвердження записів клієнтів в CRM-системі та google-календар
2. Ведення розкладу роботи майстрів салону
3. Ведення обліку продуктів та замовлення необхідних матеріалів
4. Контроль за чистотою та охайністю салону
5. Вирішення конфліктних ситуацій та задоволення потреб клієнтів

Менеджер з продажу

з 10.2022 по 06.2023 (8 місяців)
Проміс-плюс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
1.Обробка отриманих інтернет-замовлень.
2.Спілкування, листування з клієнтами у Viber,Telegram, зміна статусів у CRM.
3.Підготовка документів на відвантаження.
4.Контроль залишків.
5.Робота з поверненнями, претензіями, обміном.
6.Взаємодія зі складськими працівниками.
7.Робота з маркетплейсами.

Адміністратор магазину

з 04.2022 по 09.2022 (5 місяців)
Магазин взуття, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Здійснення продажів за готівковим та безготівковим розрахунком;
2. Робота з платіжним терміналом та комп'ютерними програмами;
3. Виконання планів продажів прикасової зони;
4. Інформування покупців про акції та спеціальні пропозиції;
5. Виконання плану продаж;
6. Консультування покупців за представленими колекціями.

Спеціаліст відділу обслуговування торговельного обладнання / Помічник керівника

з 08.2020 по 03.2022 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ТРИ ВЕДМЕДІ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
1) Прийом, погодження та проведення заявок на поставку/вилучення холодильного обладнання на торгових точках.
2) Контроль запланованих та виконаних поставок холодильного обладнання.
3) Контроль виставлених рахунків за надані логістичні послуги.
4) Постійні комунікації з торговою командою та співробітниками логістичної компанії.
5) Внесення витрат до облікової системи.
6) Внесення та погодження договорів, протоколів розбіжностей до облікової системи.
7) Допомога Керівнику в різних питаннях.

Фахівець з контролю та якості товару/Менеджер з продажу (гарячі дзвінки)

з 06.2015 по 08.2020 (5 років 2 місяці)
Інтернет магазин "welcome-mobi", Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1) Прийом товару (перевірка на якість та цілісність);
2) Ведення та облік відправок та одержання товару (ТТН);
3) Проведення звірки оплат;
4) Ведення переміщень товарів між головним складом та складами філій;
5) Облік повернення товарів;
6) Аналіз товарів щодо відповідності номенклатурі;
7) Спілкування з клієнтами та продаж товару (гарячі дзвінки)

Фахівець документообігу

з 05.2014 по 04.2015 (11 місяців)
ТОВ "ФоксМарт Екомерс". Інтернет магазин «Сокіл», Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Обробка замовлень.
2. Комунікації з менеджерами з продажу, надання їм оперативної інформації щодо наявності товару, дебіторської заборгованості.
3. Ведення документообігу у відділі.
4. Зведення взаєморозрахунків за контрагентами.
5. Організація відправлення та надходження товару до клієнта.
6. Ведення реєстру договорів та відстеження строків дії кожного договору.
7. Введення первинної документації

Фахівець документообігу

з 10.2012 по 05.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Веско-Інвест". ЮГ Контракт, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1.Створення реєстрів документів на відвантаження на різних перевізників (Міст Експрес, Нова Пошта, Гюнсел, Інтайм, Нічний Експрес, Автолюкс).
2.Оформлення доставок з реєстрів на сайт перевізника.
3.Підготовка супровідною документацією на кожну відправку. 4.Комплектація товару гарантійними талонами та супровідною документацією.
5.Упаковка товару відповідно до вимог.
6.Передача ТМЦ представнику перевізника згідно з реєстром. 7.Підготовка звітності.
8. Комунікації з менеджерами з продажу, надання їм оперативної інформації щодо наявності товару та дебіторської заборгованості.

Продавець-консультант

з 12.2011 по 03.2012 (3 місяці)
Магазин "Ведмедики Тедді Bukowski", Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1.Приймання товару.
2.Консультація покупців.
3.Виконання плану.
4.Робота з касою.
5. Інвентаризація.

Продавець непродовольчих товарів

з 09.2011 по 10.2011 (1 місяць)
Гіпермаркет "Ашан", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
1. Знання асортименту, основні характеристики товару та ціни відділу;
2. Грамотно викладати товар на полиці, контролюючи його якість та дотримуючись плану викладки;
3. Щодня здійснювати виставлення цінників відповідно до правил, контролювати наявність цінників та їх відповідність штрих-коду;
4. Надавати допомогу та консультацію клієнтам магазину;
5. Інвентаризація.

Декоратор-флорист

з 05.2011 по 07.2011 (2 місяці)
ТЦ "DREAM TOWN", Київ (Дизайн)

Обов'язки:
1. Створення декорацій та декоративних елементів,
2. Оформлення ТЦ "DREAM TOWN".

Продавець-консультант одягу

з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
Магазин "Дитячий одяг", Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1.Прийом та викладення товару.
2.Інвентаризація.
3.Консультація покупців.
4.Виконання плану.
5.Робота з касовим апаратом

Освіта

Економічний коледж "КНЕУ ім. В. Гетьмана"

Прикладна статистика, Киев
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook Windows Internet Explorer Opera CRM Mozilla Firefox Linux Операційні системи Хорошее знание 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Стресостійка, відповідальна, пунктуальна, самоорганізована, дисциплінована. Швидко навчаюсь

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: